Niin olin saksassa lomalla ja kävin LOUISin liikkeessä (oli tosin vain megashop) mutta perkule että oli halpaa ja vain hyvää tavaraa! Onko kellään muilla kokemuksia? Eli jos joskus törmäätte niin suosittelen. Se oli sellainen liike jossa ei myyty kuin hyvää tavaraa vaikka halpaa olikin. Hyvä henkilökunta. Eli kertokaa omat kokemuksenne. (:
jos oli mielestänne paska liike niin kertokaa miksi mutta silleen että teksti on luettavaa.
kävin tossa muutama viikko sitte ostoksilla
r1200gessu
1
134
Vastaukset
- joo-o123
on tullu iteki käytyy ja pakko sanoo et hyvä liike.
Olin ostamassa kypärää ja pääsiin tuulitunneliin kokeilemaan hyviä vaihtoehtoja. osaavat palvella ja tarjota kahvit :D Ja totta tosiaan halpaa tavaraa mutta laadukasta. Ajattelin käydä jatkossakin jos tulee eteen pärräillessä saksassa... Liikkesstä löytyy myös mpretkeilyyn varusteita...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066