Malware!

Malwaressss

Terve, tässä poistelin turhia ohjelmia je niin poispäin.
Sitten tuli vastaan "Ask toolbar"
ja "Ziggy tv updater"
Kumpaakaan ei voi poistaa.
Ja ohjelmallakaan ei voi poistaa niitä, miten saisi ne pois ilman windowsin uudelleenasennusta?
ZiggyTV Vie 75% ramista :(

17

489

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reinstall

      Aina kun saa haittaohjelman niin kannattaa asentaa koko Windows uudestaan, muuten sinne saattaa edelleen jäädä lymyilemään jotain haittaohjelmia mitä ei ole edes havaittu.

    • ugga pugga

      Sammuta niiden palvelut ensin. Koita sitten poistaa. Palvelut ja prosessit saat esiin painamalla ctrl vasen shift esc . Koita sieltä etsiä jotain ask, ziggy alkuisia juttuja ja sammuta ne.

    • 11

      Windowsiin ei voi tarttua haittaohjelmia.

    • 17+4

      Kokeile vikasietotilassa CCleanerillä ohjelmat-valikossa.

    • Aloittaja12345

      Kokeilin jollakin "perfect uninstaller":illa poistaa sitä, mutta aina tulee joka tavalla kun poistaa "Can't uninstall this file"

    • Linux sucks

      Taas valehteleva linux kumipää keksii haitakevalheita ihanasta Windowsista.

      • !

        Sen viestejä poistetaan niin paljon sodat-palstalta, että se on tullut tänne meuhkaamaan!


      • nykyÄly
        ! kirjoitti:

        Sen viestejä poistetaan niin paljon sodat-palstalta, että se on tullut tänne meuhkaamaan!

        jaa tuas tullOO K Ä R H Ä M Ä Ä !


    • luultavasti tuolla
      • ask toolbar

        lähtee tuolta lisää poista osiosta normaalisti


      • lopuksi nortonilla

      • tuo poistaa

    • Miten edes sait ne?

      Miten sait ylipäänsä asennettua ZiggyTV:n tai Ask Toolbarin?

      Aina kun on asennuksessa kohta, jossa kysytään, haluatko custom vai jonkun "recommended / normal" -asennuksen, niin valitse custom ja klikkaa pois kaikenmaailman ylimääräiset härpäkkeet kuten Ask Toolbarit.

      Ask Toolbar ja ZiggyTV taitavat mennä samaan kategoriaan kuin mm. BonziBuddy. Niitä ei pitäisi tulla koneellesi ellet ole hyväksynyt niiden asennusta. Kaikissa "recommended installationeissa" tuo ylimääräinen törky asentuu automaattisesti. Luultavasti ohjelman valmistaja saa rahaa siitä, että lisää asennukseen noita ylimääräisyyksiä. Kaikissa tapauksissa olen itse kuitenkin pystynyt välttämään niiden asentamisen valitsemalla custom installation jne.

      • !

        Se valehtelee! Ei Windowsiin voi saada haittaohjelmia.


    • Anonyymi

      Kun häntä ei enää ole.
      Niin kauas kun hän(hän.) siirtää meistä rikkomukset?
      Malware poisto, tieliikenne joka on vasen ,oikean väärä käyttö alueet ei voi TV käyttää, koska aina kaivuri kaivaa montua.

    • Anonyymi

      Poliisin aloitus TV Ranska nilkka poikki sää/tuuli Lamminaho Pyhäsalmi. TV Telia.
      Kauppojen hirtehis huumori.
      Lääkäri virus, ehkä Juha matic arvio poliisi virus?
      Toki voisi miettiä, ajatella kaikkea ei pidä toteuttaa kun kuitenkin kesken jää.

    • Asennna MalWare-ohjelma koneelle niin ei tarvi matojen kanssa luikerella. ;)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      877
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe