Mikä on ollut paras ranta paikka missä olette käyneet. Itse olen tykännyt Egyptistä ja Kroatiasta!
Paras rantalomakohde!?
10
633
Vastaukset
- Side.
Kreikassa ihan kivat rannat ja Turkissa. Side mielastäni tosi kiva.
- ei kiinnosta
Lukuisat Thaimaan matkat ja 2 kertaa Tahitilla ja kerran Balilla. Kyllä nämä Kreikat ja Turkit jättää suosiolla rauhaan....
- :-)
Itse olen aivan rakastunut Turkin Sideen.
- hiekkarannat
Miten kukaan voi sanoa Kroatiaa hyväksi rantalomakohteeksi. Jos tykkää maata kapeilla kaistaleilla ku sillit purkissa ja kivien päällä niin ehkä siten.
Rantalomakohteeksi en sitä sanoisi. Kirkkaat vedet toki. - Hiekkaa.....
Hanko elokuussa! Ei ihmisiä ja vesi lämmintä.
- Jorgo
Thaimaa on likainen ja saastunut paikka nykyjään, ei kannata lentää 10tuntia
perse puuduksissa jonnekin pedofiilien paratiisiin, Kreikka on ehdottomasti paras maa ja varmaa lämmintä riittää aina Lokakuun loppuun saakka. - puudutettu p
taimaassa on hyvä olla p.. erse puuduksissa kun siellä ei tiedä onko nainen kuitenkin mies :)
- Sinnesiis
Alanyan Kleopatra-ranta paras missä olen käynyt, ihanan lämmin vesi!
- Albufeira
Albufeira, Portugal! En ole ikinä missään nähnyt upeampia hiekkarantoja kuin Albufeirasta alkavat toinen toistaan hienommat beachit.
- Anonyymi
Bali on ollu oma suosikki!
Jos etitte parhaita paikkoja, niin ite löysin Bali -vaihtoehdon täältä: https://matkakuiskaaja.fi/parhaat-rantalomakohteet/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi276040- 883814
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313643631- 2343009
- 612777
- 522715
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322560- 1532440
- 312038
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1211806