Uusi aloitus

sana on vapaa

Tuo edellinen viestiketju venyi ja vanui minne sattui. Aloitetaanko uusi?
Voi olla jatkoa edelliselle tai ihan uusia aiheita.
Mitä teit kesällä?
Oletko rakastunut?
Vaivaako yksinäisyys?
Sattuuko johonkin juuri nyt?
Liikutko tuolilla, rollolla vai keppien kera?
Paistaako teillä aurinko?
Etsitkö kohtalotoveria?
Suunnitteletko matkaa?
Löysitkö unelmiesi työn?
Saitko potkut?
Onko lapsesi riiviöitä?
Mitä teet Jouluna?
jne
Sana on vapaa.

6

220

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimen muunnos

1. pidin sadetta
      2. en ole rakastunut.
      3.en tiedä onko yksinolo ongelma, se voi olla myös muuta
      4. ei satu.
      5. liikun jaloin.
      6. aurinko paistaa aina. nyt se on sadepilven takana, sillon kun on pimeää niin kyse on maapallon asennosta suhteessa omaan sijaintiin.... ja niinhän se on myös silloin kun autinko paistaa...
      7. en etsi kaltaistanii. jos kohtaisin kaltaiseni, niin se ei olisi ovi mihinkään.
      8. en suunnittele mitään.
      9. en
      10. en saanut potkuja.
      11. ei ole lapsia
      12. saas nähä. jos lotossa natsaa, nii suunnitelmat voi muuttua.
      13. jne....

toi vammaiset ja seksi ketju kyllä veny tarpeettoman pitkäksi, mutta ei tää oo sen kummepi, koko liikuntavammaisten keskusteluryhmän vois lopettaa koska kehitysvammaisten ryhmässä käydään paljon parempaa keskustelua.

• kurkistelija

Kurkkasin kehitysvammaisten sivulle ja siellä oli kaikki historialliset keskustelut. Kummallista.

• galluppi veikko

Mitä teit kesällä? Odotin hyviä ilmoja ja taas odotin..
      Oletko rakastunut? Ehkä ihastunut.
      Vaivaako yksinäisyys? Ajoittain
      Sattuuko johonkin juuri nyt? Ei
      Liikutko tuolilla, rollolla vai keppien kera? Tuolila
      Paistaako teillä aurinko? Yllätys, ylätys. Paistaa
      Etsitkö kohtalotoveria? Joskus
      Suunnitteletko matkaa? En erityisemmin. Kivahan se olisi reissata mutta, mutta..
      Löysitkö unelmiesi työn? En
      Saitko potkut? En ole ollut päivääkään töissä
      Onko lapsesi riiviöitä? Ei
      Mitä teet Jouluna? Syön kinkkua=)

• muuttunut mielipide

Kun kerran sana on vapaa, niin tässä jotakin. Olen aina ollut avaramielinen ja ottanut ihmisen ihmisenä katsomatta rotua, uskontoa, vammaa jne. Nyt on mieli muuttunut.
      En muista milloin viimeeksi olen törmännyt positiiviseen vammaiseen. Netin keskustelupalstojen viestit tai kohtaamiset livessä ovat olleet pettymyksiä. Fyysinen vamma yhdistettynä yksinäisyyteen on kauhea yhdistelmä. Se tekee ihmisestä sellaisen, ettei tee mieli ottaa kontaktia. Yksinäisyys siis jatkuu.
      Kuten kaikissa ihmisryhmissä elämäänsä tyytyväinen on positiivinen, mukavahkossa työssä, parisuhteessa, ystävien ympäröimä tai onnellinen sinkkuna. Ne jotka eivät ole mitään edellämainituista ovat sellaista porukkaa ettei kukaan uskalla sanoa mitään kun heti tulee kakkaa silmille. Minun puolestani saatte olla ihan rauhassa.

• lude nurkassasi

Kuules muuttunut mielipide.

Keskustelut netissä on keskusteluja netsissä. Mene oikeaan elämään ja ala terveenä ja kahdenihmisen kesken tilanteessa vahbempana juttelemaan ja tutustu ihmiseen.....

Ei kun annetaan vaamaisten tehdä ne aloitteet ja pidetään sitten sitä tyhmänä niinkuin sinä sanoit......

Sinä kerroit suoraat sen miksi kuva on hämärä..... ja arvaa onko se helppoa kun on pitkää yksin, nii yleensäkään olla se aloitteellsempi.

• muuttunut mielipide

Kiitos neuvosta. En ole kutsunut ketään tyhmäksi. Olen tavannut liikuntarajoitteisia ihan oikeassa elämässä, en ainoastaan netissä. Päässä fiiraa, ilkeilyä, itsekkyyttä... Kuka sellaisen ystävän tai kumppanin huolii?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      133
      4707
    2. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      75
      2696
    3. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      84
      1715
    4. Kyllä mä suren

Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko
      Ikävä
      9
      1176
    5. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      47
      905
    6. Jos vielä joku päivä nähtäis...

Miten suhtautuisit minuun, mies?
      Ikävä
      66
      902
    7. Nyt se on varmaa kuntajakoselvitys

Ensi viikolla tuöee kuntaministeri ulos ja kertoo asiasta.
      Ähtäri
      21
      873
    8. Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi

Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu
      Ikävä
      122
      863
    9. Yhteen hiileen velanottoveljet V P K

Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N
      Pyhäjärvi
      72
      855
    10. Olisin valmis tutustumaan uudelleen

En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.
      Ikävä
      50
      799
    Aihe