Onko kellään kokemusta Ikean myymästä ompelukoneesta, onko siis hintansa arvoinen, 79 euroa?
Ikean ompelukone
6
943
Vastaukset
- Ei ole
edes hintansa väärti.Osta mielummin vaikka käytetty merkkikone ihan alan liikkeestä. Ovat huollettuja ja osia löytyy vielä takuuajan jälkeenkin. Siis mä puhun nyt ompelukoneista ei näistä kierrätysmuovista kyhätyistä ihmeellisyyksistä.
Ihan perus suoraommel/sikzak riittää normi käyttäjälle riittä. Niistä löytyy napinläpi ja kolmiaskel (jousto-ommel). - ...
Pitäisiköhän mennä vastaavasti tuonne käsityö/ompelupalstalle kyselemään ohjelmoitavien logiikoiden tms. ominaisuuksia.
Prk...e näitä lukutaidottomia väärille palstoilkle kysymyksiään tunkevia ! - Osina tulee!
Eikös IKEAn tavarat tule osina. Ompelukoneenkin joutuu kokoamaan itse!
- Ei autoa Ikeasta
Ompelukone vielä jotenkin menee. Mutta auta armias, jos tilaa auton IKEAsta. Siinä on hommaa moneksi iltapuhteeksi.
http://imageshack.us/f/33/ikeamobil.jpg/ - Anonyymi
IKEA = Itse Kokoat Emme Auta
- Anonyymi
Minulla on. On hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041891
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e641877- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031599
- 851577
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851347- 1191279
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 691111