Avant Tecno Oy
6
2355
Vastaukset
- Norcar a60
Onko ??? Katso tätä ja mieti uudestaan kannattaako kehua kyseistä konetta?
http://www.youtube.com/watch?v=neF6cCqpBXU - Avuton on Avant
Avant näyttää olevan kömpelö,kuin norsunpoikanen.
- Anonyymi
Ja hirveen meluisa taajamassa missä talot vieri vieressä,lasit tärisee kaapista alas.Halpa kömpelö,melu kovenee mitä enempi tehoja tarttet.Lumiaura,peräkärry täynnä puuta.Onko mitään parempaa tarjolla?iso kunnon traktori pitää ostaa.Kestävyyskin taitaa olla?ainakin juullu startti renaa.Tyyppiviat?
- Anonyymi
Innosta kiljuen ottaisin avantin kun vain saisin , hyvä se on. Töissä 2 avanttia ja kaikki on saanut tehtyä mitä pitänyt. Isompiin juttuihin on valtra.
- Anonyymi
Navetta koneeksi sopii ja maalle.Siellä rauha työnnöllä mitä ikinä onkaan kasoja.Ei sovi mihkään ihmisten ilmoille melutaso,ja kömpelö.Autoja väistelemään lumitöissä esim.Huono on huono.Kunnon traktori paras.
- Anonyymi
Ottaisin vain navetta käyttöön.Onko ne huonoja vikoja taitaa olla.Huolto on huonoja.Jossain pihalla autotallissa korjaillaan.Nyt oikeasti perustavaa kunnon koulutettuja palveluita,liikkeitä ei mitään omakotialueen piha/autotallihuoltoja,osat levällään.. Kusetustahan tuo..Veloittaa öljyistä käynnistelystä.Rupusen summan.Menkää katsomaan itse jos viette koneen huoltoon.Kysykää pätevyys samalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831569Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä721370Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2191332Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311291Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341019Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973- 89950
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848