Kouluaikaiset lapsellisilta vaikuttavat pojat outoine vitseineen vanhenevat hitaasti, mutta varmasti. Naisten tyttömäisyys on ikuista :-))
Vanhenevatko miehet naisia varmemmin?
20
390
Vastaukset
- mani, mani.
Eipä tietenkään!
Miehillä vanheneminen hyväksytään,
koska oletetaan, että heillä on rahhoo!- Firebird
Vastaukses oli kanss hyvä provo ;-))
- Salander*
Mitä sä oot vailla kun noin rankan heiti ;D Aina jotenkin pitänyt asiaa toisinpäin.
Ai hitsi, mitähän mä oon vailla...- Firebird
Hih hih... koklasin vaan, miten porukat hereillä ja miten vänkäleuat alkavat turista ;-))
- roihutaan
Joo, monet 60v. naiset saattavat olla vielä tyttömäisiä ihan ulkonäöltäänkin. Esim. Pirjo Nuotio.
- ukkojöllivastailee
Joo ja ei, itse en ole kuulema vanhentunu paljo pätkääkään, tule vaikka tarkistamaan niin hyvä virne on vielä päällä vaikka kesällä tuli mittariin 50v.
- ekonorminen
oukkidou, tulin viivana paikalle ja nyt suttaan ton sun omahyväisen virneen syvimpään kolkkaan maapallolla.
- ukkojöllivastailee
Älä hyvä ihminen noin, lempeästi ja rauhallisesti hyvä tulee. Joka asiassa!
- Tieto taito tahto
Vanhenemista, 'rapistumista', solujen uusiutumattomuutta ... tapahtuu kyllä samaan tahtiin molemmissa sukupuolissa, mutta naisimmeiset pitävät paremmin huolta itsestään kaikkineen, joten iän tuomat 'rasitteet' eivät näy niin hyvin ja selkeästi kuin vastakkaisella puolella.
Itsensä hoitaminen sekä sisäisesti että ulkoisesti auttaa pysymään terveempänä ja vireämpänä eikä ikääntyminen silloin paina samalla tavalla kuin se painaa, jos elämäntavat ovat epäterveelliset ja huonot kaikin puolin.- Firebird
ajatusmaailman muuttumista tarkoitin...
- Kaikki vaikuttaa
Firebird kirjoitti:
ajatusmaailman muuttumista tarkoitin...
Jooo-jooo, just niin. Terveen ja vireän ajatusmuoalima on takuuvarmasti terveempi kuin vastakohtansa. Kaikki tytöt eivätkä kaikki pojatkaan ajattele ja asennoidu positiivispainotteisesti ja se paistaa olotilasta ja habituksesta kuin hopeinen kuu.
- Firebird
Kaikki vaikuttaa kirjoitti:
Jooo-jooo, just niin. Terveen ja vireän ajatusmuoalima on takuuvarmasti terveempi kuin vastakohtansa. Kaikki tytöt eivätkä kaikki pojatkaan ajattele ja asennoidu positiivispainotteisesti ja se paistaa olotilasta ja habituksesta kuin hopeinen kuu.
Tuo on yksi näkemys asiasta. Tiedätkös sen, etten juuri välitä kädenväännöstä.
- That's it
Tooota; ihan turha asiasta on vääntää kättä tai yhtään mitään muutakaan. Ihminen on psyko-fyysinen kokonaisuus eli kaikki vaikuttaa kaikkeen. Ajatusmaailmasi vaikuttaa tekoihisi ja toimintoihisi eli elämäntapoihisi, jotka taas vaikuttavat siihen, millaisessa kunnossa fysiikkasi on.
Mietin joka kerta tänne tullessani, onko aloittajan otsikossa yhden kirjaimen virhe. Jos, niin vastaus on: kyllä. Sitä tukevat myös tilastot. - Valkohammas!!
Kyllä miehet vanhenevat. Miehet eivät investoi ulko-
näköönsä, kuten naiset. Suomalainen mies haluaa
olla sellainen resupekka. Ulkonäkö on annettu meil-
le, että me siitä huolehtisimme.- pyykkilautamies
Ei väliä haiskahtaako hengitys tai onko tyynyn jälki takaraivossa, kunhan penkiltä nousee 100 ja cooperissa menee 3000.
- 1900-luvun alussa
pyykkilautamies kirjoitti:
Ei väliä haiskahtaako hengitys tai onko tyynyn jälki takaraivossa, kunhan penkiltä nousee 100 ja cooperissa menee 3000.
Yeap, ja nämä taidot riittävät kaikkiin elämän ongelmiin kun on mieäs ja hartiat metrin levyiset - ja aivot millin ...
- ihailen miehisyyttä
En tiedä olenko oikeassa monenkaan mielestä, mutta itse olen huomannut sellaisen asian, että miehet kehittyvät poikina vähän myöhemmin kuin tytöt, mutta itse olen huomannut kehityksen olevan heillä samaa koko iän ajan, siis vähän aina kehittyvät jäljessä ja tästä mielestäni johtuu, että hellä "vanheneminenkin" on hitaanpaa,
onhan niin luonnossakin, että mies voi saada lapsiakin aikaiseksi vaikka 100 vuotiaana, siis siihen ei vanheneminen miehillä vaikut niinkuin naisilla, joilla hormoonien kehitys loppuu jo 50vuotiaana,
hormoonien kehityksen loppuessa kehokin alkaa rapistua,
naiset vain osaavat hoitaa ulkonäköään paremmin kuin miehet ja näin pitävät itseään nuorekkaamman oloisina,
miehetkin jos tämän asian oivaltaisivat ja alkaisivat paremmin hoitaa itseään niin olisivat varman paremmassa kunnossa ja näössä,
olen viimeaikina tarkastikin seurannut miehiä, jotka liikkuvat, nauttivat tasaisesta ja terveestä elämästä he ovat miehistyessään tulleet tosi vetävän ja hyvän näköisiksi,
heitä ei voi muuta kuin ihailla miehistyneinä,
usein nainen osaa käyttäytyä vanhempanakin nuorekkaasti,
joten miehet terve, reipas itsekkyys esille ilman rasittavia haihatteluja,
pois viinan ja joka hempukan perässä juoksujen rasitteista,
onhan tutkittua sekin asia, että liika seksikin rasittaa ja vanhentaa,
liika on liikaa tässäkin asiassa- Firebird
Kiitos, kun tarkensit perusteellisesti aloittamaani aihetta :)
Justiinsa tuota tarkoitin, kun tein aloituksen.
Ei ollut mitenkään tarkoitus vedättää miehiä uskomaan mitään muuta.
Aloittaja kirjoitti et` "naisten tyttömäisyys on ikuista"......
Niinpä.....nuorena tyttönä sit` istuksi kotona töllön ääres tähän aikaan...ja nyt mummukkana istun tietsikan äärel`......
Tyttönä olon ja tän mummukkana olon väliin mahtuu niiiiin paljon ihanii asioit`....
Hyvää yöt` kaikil`....- N 48
Valitettavasti monet miehet vanhenevat rajusti jo alle 40 vuotiaana. Naama pöhöttyy ja joillakin maha kasvaa liian isoksi ja pää on ajettu kaljuksi.
Ei riitä jos harrastaa jotain liikuntaa, sillä iho ei ole elastinen vaikka kuinka kasvattaa väkisin rumat lihakset.
Hyvin harva mies pysyy nuorekkaana.
Mukavia silti voivat olla, koska ei tarvitse päteä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391