Korkeampi todellisuus

Poika 20v

Mitenkä omituista ja yksinäistä onkaan tie läpi maailman.

Keho joka on niin haavoittuvainen ja mitätön, fyysisen maailman mielivallan armoilla.

Mieli joka on niin vieraita vaikutuksia täynnä, silti älykäs, jopa viekas, hallintaa vailla.

Sielu joka on vuoroin voimallinen, vuoroin kuin lapsi joka etsii rakkautta ja valoa, toisaalta täynnä varjoja, niinkuin haluaisi kiduttaa itseään.

Olen nähnyt enkeleitä, niin voimallisia olentoja joita vastaan ei ikinä halua tehdä väärin, joita kunnioittaa elämänsä loppuun saakka. Myös demoneja, olentoja jotka haluavat aiheuttaa sinussa pelkoa ja sekaannusta, jotka tulevat kun olet haavoittuvainen armotta lyömään, valmiita ottamaan sinusta irti kaiken minkä vain pystyy, tuntematta vähääkään myötätuntoa.

Mitä kohtaamisesta demoneiden kanssa oppi? Pelko vaan ruokkii niitä, eivätkä ne näin jätä koskaan rauhaan. Vain hyväksymällä kaikkein pahimman pystyin saamaan voiton niistä. Tulkoon vaan kaikkein pahimmat saastahenget ja tehkööt pahimpansa, se ei pelota minua.

Tiedän myös että kaikki me olemme yhtä, kaikki ihmiset, eläimet, henget... Kaikki olevainen on samasta lähteestä. Jopa kaikista saastaisimmat ja kieroutuneimmat ovat tästä lähteestä peräisin. Myös jokainen väärintekijä joka rakastaa itseään yli kaiken välittämästä muista on Jumalallinen ja ikuinen. EI tule koskaan olemaan hyvää ilman pahaa, tai pahaa ilman hyvää.

Ei pysty olemaan mitään muuta hetkeä kuin nykyhetki, jossa on ääretön määrä mahdollisuuksia. En ole ikinä ymmärtänyt miten kaikki voi toimia yhteiskunnassa niin organisoidusti... Kuka tahansa voi periaatteessa tehdä yhtäkkiä mitä tahansa.

Myös minulla on tämä etuoikeus omaan tahtoon. Voin yhtäkkiä tehdä mitä haluan, voin tehdä jotain niin epäloogista mitä kukaan ei voisi ymmärtää. Voin valita kaikista mahdollisuuksista juuri sen minkä haluan. Vapaa tahto on jotain joka on rakkauttakin ylempää, kaikki menettää merkityksensä ilman tahtoa. Oman tahdon täyttäminen on erittäin tärkeää.

Miten äärimmäisen hauskaa on omata oma tahto... Vaikka olisin miten hylkiö tai mikä tahansa, voisin silti julistaa haluamaani sanomaa ainakin niin kauan kuin olen olemassa, jos edes yksi henkilö kuuntelisi, se olisi sen arvoista, jos edes yksi henkilö ymmärtäisi sisimpäni olisi elämäni ollut sen arvoinen.

Miten ihmettelenkään tässä maailmassa... Missä on rakkaus, missä viisaus? Kaikki piilotettu, jopa evätty. Mutta silti tahto elää ja loistaa pimeässä, vaikka saisin vain roskaa ja mätää, on elämäni silti elämisen arvoinen, ilman katumista.

2

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hämmennys,,.

      Iha mun sanoilla kirjotettu. Melkei ku ite oisin tekstin laatinu.

    • Lovi-Akka

      Oletko tutustunut Thelemaan? Olen sen suhteen kaukana asiantuntijasta, mutta kyseessä on maadinen järjestelmä jossa tavoitteena on kehittä omaa Todellista Tahtoaan. Löytää se sisin Tahto joka ei ole joka suuntaan heittelevä "tahto" ja keinot sen toteutumiseen.

      Maailma on todellakin ihmeellinen ja outo paikka.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe