kumpi olisi parempi teidän mielestä. molemmat vaikuttaa olevan hyviä mopoja mutta itse ajattelin malagutia. minkä maalainen minarellin mottori on ku netissä ei lue missää? :D
yamaha DT vai malaguti XSM
13
6638
Vastaukset
- suzuki pv -99
yamaha dt ja malaguti xsm on täysin sama mopo eri katteilla / tarroilla, eli ota se kumpi miellyttää enemmän silmää. Malaguti tosin on 600e halvempi uutena eli varmaan se kannattaa nii jää vähä bensa rahaakin ;)
- Malari
Mielummin malaguti ku kaikil o dt :D
- kohta mopo
no joo hyviä vastauksia mut ei mun mielestä malaguti oo 600€ halvempi
- jepsisjeejee
malaguttion mennyt konkurssiin, ja yamahan valmistus tietty loppui kanssa,
eli välimeren ihmeiden aika on ohi, tollakin alalla. - yammuvie
Yamaha dt tietenkin eikä mitään romuu malaafutii vai mikä olikaa!!!!
- Kyrpykki
Malaguti valmisti yamaha DTtä vitun pässi! =D
- oziudghghuiiuhgfiogj
07 dt r ei lähe vauhti pyörä irti
- trfd<sdf
yammuvie ku sä haukut malagutia sä haukut samalla DT:eetä se on sama mopo. DT on malaguti yamahan katteilla....
- Dt!
Yamaha dt on ainakin vakiona luumu. Ei kiihdy juuri ollenkaan. Yamaha on hyvä merkki ja dt on todella toimiva peli että suosittelisin ostamaan dt vaikka ei kiihdykkään nopeasti. Aina voi vähän parannella omaa mopoaan mieltymyksen ja taidon mukaan.
- djdjdjdjd
EHDOTTOMASTI malagutia, koska sama mopo mutta ei ole niin massa!
- Näinikkäästi
Kyseessä on aivan sama vehje, paitsi katteiden ja nimen osalta! Osta yamaha niin jälleenmyyntiarvo on parempi vaikkakin sama vehje...
- Kyrahansnsn
Malaguti on kalliimpi ku dt ja ostaisin dtn
Malaguti xsm on ihan hyvä mopo se ero vaan että malagutissa on eri tarrat ja yamaha dtn katteet ja vanteet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302508Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231909En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101650- 1181647
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231405- 971397
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101358