yamaha DT vai malaguti XSM

kohta mopo

kumpi olisi parempi teidän mielestä. molemmat vaikuttaa olevan hyviä mopoja mutta itse ajattelin malagutia. minkä maalainen minarellin mottori on ku netissä ei lue missää? :D

13

6638

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suzuki pv -99

yamaha dt ja malaguti xsm on täysin sama mopo eri katteilla / tarroilla, eli ota se kumpi miellyttää enemmän silmää. Malaguti tosin on 600e halvempi uutena eli varmaan se kannattaa nii jää vähä bensa rahaakin ;)

• Malari

Mielummin malaguti ku kaikil o dt :D

• kohta mopo

no joo hyviä vastauksia mut ei mun mielestä malaguti oo 600€ halvempi

• jepsisjeejee

malaguttion mennyt konkurssiin, ja yamahan valmistus tietty loppui kanssa,
      eli välimeren ihmeiden aika on ohi, tollakin alalla.

• yammuvie

Yamaha dt tietenkin eikä mitään romuu malaafutii vai mikä olikaa!!!!

• Kyrpykki

Malaguti valmisti yamaha DTtä vitun pässi! =D

• oziudghghuiiuhgfiogj

07 dt r ei lähe vauhti pyörä irti

• trfd<sdf

yammuvie ku sä haukut malagutia sä haukut samalla DT:eetä se on sama mopo. DT on malaguti yamahan katteilla....

• Dt!

Yamaha dt on ainakin vakiona luumu. Ei kiihdy juuri ollenkaan. Yamaha on hyvä merkki ja dt on todella toimiva peli että suosittelisin ostamaan dt vaikka ei kiihdykkään nopeasti. Aina voi vähän parannella omaa mopoaan mieltymyksen ja taidon mukaan.

• djdjdjdjd

EHDOTTOMASTI malagutia, koska sama mopo mutta ei ole niin massa!

• Näinikkäästi

Kyseessä on aivan sama vehje, paitsi katteiden ja nimen osalta! Osta yamaha niin jälleenmyyntiarvo on parempi vaikkakin sama vehje...

• Kyrahansnsn

Malaguti on kalliimpi ku dt ja ostaisin dtn

• Malaguti xsm on ihan hyvä mopo se ero vaan että malagutissa on eri tarrat ja yamaha dtn katteet ja vanteet

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5181
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      47
      2849
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2802
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2508
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      23
      1909
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1650
    7. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1647
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1405
    9. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      97
      1397
    10. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1358
    Aihe