Myydään kuukauden käytössä ollut Huawei kosketusnäyttö U8650. Kuin uusi, ei naarmun naarmua eikä tippunut/kolhittu tms. Ostin kadonneen iphonen tilalle mutta vanha löytyi joten myyn tämän tarpeettomana pois. Erittäin kaunis ja käteen sopiva, hieno puhelin, hyvät sovellukset ja ohjelmat, kauniit toiminnot jne muutenkin erittäin järkevä puhelin. Kamera 3.2gt.
Kameran mukaan takuukuitti, alkuperäinen pakkaus ohjekirjat, laturi, usb ja 8gt muistikortti.
Maksaa uutena 149e.
Myyn puhelimen n. 50e tai tarjousten perusteella.
Kiinnostuneet ottakaa yhteyttä [email protected] tai 0402408697
Hinta: 50
Yhteystiedot: [email protected] tai 0402408697
O: Upea kosketusnäyttö puhelin.
4
312
Vastaukset
- Riikka
mä haluun tollasen mutta en taida vielä saada:(
- Riikka
se on niiiin siiisti!!!!!!!!! mut mun iso veljel on tommonen no ainakinnsaman tyyppinen
moi oon xalmis maksamaan puhelimesta 60 euroo ota yhtettä jos kaupat tulee tee arttu
mivoin mksaa puhleimestasi 60 ekee laita vie stiä jos kaupat tulee tee arttu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t734486- 332541
- 402374
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211835Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401722- 821573
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251572- 1511397
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..231267Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901155