Hei tarvitsisin paine ilma letkua joka kestää 450 bar painetta jolla voin täyttää paine säiliöni ilmakivääriä varten ja en meinaa löytää mistään mitään sinne päinkään kun kyselin kaupoista joista vois olla ne näytti van 30 bar letkuja ja kun kerroin ton 450 bar letkusta niin sanoivat ettei löydy heiltä jote nyt olis apu tarpeen eli yksinkertaisesti
- n. 450bar letkua
- mahdollisesti liittimillä
- ja mieluistin netistä ellei kovin kaukana ole
kiitos jo etukäteen
ilmakivääri pitäis saada painetta
---
4
338
Vastaukset
- kylläkin vain 300bar
- paineilma-asentaja
kokeile hiflex haulla, tekevät hydrauliikkaletkuja
- Juhana V
Parker storejakin nykyjään aika monessa pitäjässä. hiflexistä en tiedä myyvätkö yksityisille.
Oletko ihan varma tuosta 450 bar paineesta? Normaalissa kaasupullossa max. 220. Aika paljon on.... - ---
pullossa lukee 450 bar ja aseen säiliön mittari on punaisella 300 bar jälkeen 350 bar:iin asti ja aseen ohje kirjassa lukee max 300 bar ja pullon 470 bar joten olen aika varma asiosta ja jos haluut että kopion koko ohje kirjan tänne niin kerro vain
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674557
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373228Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262648- 472563
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1981931
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3961554Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91428