En ole saanut vieläkään täyttä selvyyttä, saako Scrabble -sanaristikkopelissä 50p bonuksen 7-kirjaimisesta sanasta (esim. jakauma) vai pitääkö käyttää kaikki omat 7kirjainta (eli vähintään 8-kirjaiminen sana ellei sana ole ensimmäinen)? Minun mielestä säännöt ovat tulkinnalliset mutta kuinka kilpailussa pelataan ja pelataanko Suomessa scrabble-mestaruudesta? Entä onko olemassa omaa scrabble-sivustoa pelistä innostuneille? Pliis, vastaa jos tiedät.
scrabblen bonus
3
1430
Vastaukset
- holmes123
kaikki omat kirjaimet on saatava pois kirjaintelineeltä, jotta saa 50 p bonuksen. pelin aloittajalla rittää 7-kirjaiminen sana, muutoin tulee väkisinkin 8-kirjaiminen.
- Orpoporo
Kiitos Holmes 123,
Nyt pitää opetella uusi tapa pelata Scrabblea koska me olemme jo 7:llä kirjaimella saaneet 50p ;-) - prof. Scrabble
Siis mitä häh. Kyllä 7-kirjaimisella sanallakin voi saada bonuksen milloin vaan. Muodostat vaikkapa sanat jakauma ja akana käyttäen laudalla jo olevaa sanaa kana.
Noista suomenkielisistä Scrabble-mittelöistä kuulisin mielelläni lisää. Onko mitään virallisia arvokisoja olemassa? Tietääkö kukaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611189- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että334678- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51618
- 93610
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 75576
- 56564