Morjesta!
Olen muuttamassa Englantiin tänä talvena, tarkkaa päivämäärää ei ole vielä.
Asun vanhempiani kanssa eli minulla ei ole paljoa muuta kun jotain irtaimistoa (Vaatteita, kirjoja, keräily tavaroita), noin 4 pelikonsolia ja yksi pöytätietokone.
Olisikohan mahdollista muuttaa jopa 1000e kuluilla, ehkä alle? Haen itselleni omat laatikot jos tarvetta.
Mahdollisimman halpaa pitäisi olla. Sain muutaman tonnin budjetin jolla pitäisi lennättää itseni Englantiin ja 2 koiraani.
(Olen siis muuttamassa ystäväni luokse)
Eli siis hyvä ja halpa firma? Ja jos osaisitte yhtään päätellä paljon maksaisi?
Halvin Muutofirma Englantiin?
8
244
Vastaukset
- ulkomaan muuttaja
Ootko muuten huomioinut sen, että muuttofirma kuluihin kuuluu bensat, vakuutukset ja auton- ja kuljettajan laivaliput, työkorvaus ja kilometrikorvaukset määränpäähän samat kustannukset takaisin lähtömaahan. Hyvä muuttofirma pakkaa ja kantaa tavarasi molemmissa kohteissa ulos ja sisään. Ja jopa imuroi lähtökohteen lopuksi. Avaimet käteen periaatteella. Mutta se on suht kallista.
Pyydä tarjouksia eri kohteista. Ja kysy mitä ne pitää sisällään?
Ehkä vähäiset irtaimistot ja tavarat voi lähettää rahtina edullisemmin. Rekka kulettaa tavaran muun kuljetuksen yhteydessä. Kannattaa ainakin kysyä. - muuttaja_
Hyvää ja halpaa ei ole. Tavarat menevät merirahtina ja kontin täyttäminen vaatii ammattilaisen etteivät tavarasi mene hujan hajan siirron aikana, merenkäynti kun voi olla kovaakin. Tarvitset myös firman, jolla on kunnon vakuutukset asian tiimoilta. Jos konsolisi menee siirron aikana rikki ilman erityisvakuutuksia, korvaa siitä lainmukainen pakollinen vakuutus vain painon mukaan 20e/1kg.
- Huskypoo
Rahtia ajattelinkin! En todellakaan tarvitse autoa muuttoon, kun varman VAIN 1/3 ihan pelkästä pakusta täyttyisi.
Mistä voisin tiedustell rahti-firmoja?- Amjot
Firmoja löytyy pitkä lista kun klikkaat sivun keskeltä linkkiä "Ulkomaan muutot" täällä: www.muuttopaikka.fi.
Voit soittaa tai lähettää heille kyselyn sivuilla olevan lomakkeen täyttämällä.
- suomi-uk
Tässä yksi loistava firma jota lämmöllä suosittelen, on hyvä ja halpa muuten btw!
http://www.muuttoexpress.fi/- spämmiä pukkaa
Niin kai suosittelet kun itse olet lafkan omistaja.
- Apropåå
Eikö kokonaisuuden kannalta kuitenkin tulisi halvemmaksi viedä tavarat itse jollain autolla. Lentäminen koirien kanssa maksaa myös jotakin.
- 222222
Voin kuljettaa tavarasi pakettiautolla Englantiin 1000€, mahdollisesti halvemmallakin. Minne päin Englantia tavarat tulisi toimittaa? Itse olen helmikuun ajan aasiassa matkustelemassa, joten onkohan sinulla kuukausi tiedossa? Laita ihmeessä sähköpostia: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569