Halvin Muutofirma Englantiin?

Huskypoo

Morjesta!

Olen muuttamassa Englantiin tänä talvena, tarkkaa päivämäärää ei ole vielä.
Asun vanhempiani kanssa eli minulla ei ole paljoa muuta kun jotain irtaimistoa (Vaatteita, kirjoja, keräily tavaroita), noin 4 pelikonsolia ja yksi pöytätietokone.
Olisikohan mahdollista muuttaa jopa 1000e kuluilla, ehkä alle? Haen itselleni omat laatikot jos tarvetta.
Mahdollisimman halpaa pitäisi olla. Sain muutaman tonnin budjetin jolla pitäisi lennättää itseni Englantiin ja 2 koiraani.
(Olen siis muuttamassa ystäväni luokse)

Eli siis hyvä ja halpa firma? Ja jos osaisitte yhtään päätellä paljon maksaisi?

8

244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ulkomaan muuttaja

Ootko muuten huomioinut sen, että muuttofirma kuluihin kuuluu bensat, vakuutukset ja auton- ja kuljettajan laivaliput, työkorvaus ja kilometrikorvaukset määränpäähän samat kustannukset takaisin lähtömaahan. Hyvä muuttofirma pakkaa ja kantaa tavarasi molemmissa kohteissa ulos ja sisään. Ja jopa imuroi lähtökohteen lopuksi. Avaimet käteen periaatteella. Mutta se on suht kallista.

Pyydä tarjouksia eri kohteista. Ja kysy mitä ne pitää sisällään?

Ehkä vähäiset irtaimistot ja tavarat voi lähettää rahtina edullisemmin. Rekka kulettaa tavaran muun kuljetuksen yhteydessä. Kannattaa ainakin kysyä.

• muuttaja_

Hyvää ja halpaa ei ole. Tavarat menevät merirahtina ja kontin täyttäminen vaatii ammattilaisen etteivät tavarasi mene hujan hajan siirron aikana, merenkäynti kun voi olla kovaakin. Tarvitset myös firman, jolla on kunnon vakuutukset asian tiimoilta. Jos konsolisi menee siirron aikana rikki ilman erityisvakuutuksia, korvaa siitä lainmukainen pakollinen vakuutus vain painon mukaan 20e/1kg.

• Huskypoo

Rahtia ajattelinkin! En todellakaan tarvitse autoa muuttoon, kun varman VAIN 1/3 ihan pelkästä pakusta täyttyisi.

Mistä voisin tiedustell rahti-firmoja?

• Amjot

Firmoja löytyy pitkä lista kun klikkaat sivun keskeltä linkkiä "Ulkomaan muutot" täällä: www.muuttopaikka.fi.

Voit soittaa tai lähettää heille kyselyn sivuilla olevan lomakkeen täyttämällä.

• suomi-uk
      • spämmiä pukkaa

Niin kai suosittelet kun itse olet lafkan omistaja.

• Apropåå

Eikö kokonaisuuden kannalta kuitenkin tulisi halvemmaksi viedä tavarat itse jollain autolla. Lentäminen koirien kanssa maksaa myös jotakin.

• 222222

Voin kuljettaa tavarasi pakettiautolla Englantiin 1000€, mahdollisesti halvemmallakin. Minne päin Englantia tavarat tulisi toimittaa? Itse olen helmikuun ajan aasiassa matkustelemassa, joten onkohan sinulla kuukausi tiedossa? Laita ihmeessä sähköpostia: [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6010
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4107
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2064
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1817
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe