Halvin Muutofirma Englantiin?

Huskypoo

Morjesta!

Olen muuttamassa Englantiin tänä talvena, tarkkaa päivämäärää ei ole vielä.
Asun vanhempiani kanssa eli minulla ei ole paljoa muuta kun jotain irtaimistoa (Vaatteita, kirjoja, keräily tavaroita), noin 4 pelikonsolia ja yksi pöytätietokone.
Olisikohan mahdollista muuttaa jopa 1000e kuluilla, ehkä alle? Haen itselleni omat laatikot jos tarvetta.
Mahdollisimman halpaa pitäisi olla. Sain muutaman tonnin budjetin jolla pitäisi lennättää itseni Englantiin ja 2 koiraani.
(Olen siis muuttamassa ystäväni luokse)

Eli siis hyvä ja halpa firma? Ja jos osaisitte yhtään päätellä paljon maksaisi?

8

202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ulkomaan muuttaja

      Ootko muuten huomioinut sen, että muuttofirma kuluihin kuuluu bensat, vakuutukset ja auton- ja kuljettajan laivaliput, työkorvaus ja kilometrikorvaukset määränpäähän samat kustannukset takaisin lähtömaahan. Hyvä muuttofirma pakkaa ja kantaa tavarasi molemmissa kohteissa ulos ja sisään. Ja jopa imuroi lähtökohteen lopuksi. Avaimet käteen periaatteella. Mutta se on suht kallista.

      Pyydä tarjouksia eri kohteista. Ja kysy mitä ne pitää sisällään?

      Ehkä vähäiset irtaimistot ja tavarat voi lähettää rahtina edullisemmin. Rekka kulettaa tavaran muun kuljetuksen yhteydessä. Kannattaa ainakin kysyä.

    • muuttaja_

      Hyvää ja halpaa ei ole. Tavarat menevät merirahtina ja kontin täyttäminen vaatii ammattilaisen etteivät tavarasi mene hujan hajan siirron aikana, merenkäynti kun voi olla kovaakin. Tarvitset myös firman, jolla on kunnon vakuutukset asian tiimoilta. Jos konsolisi menee siirron aikana rikki ilman erityisvakuutuksia, korvaa siitä lainmukainen pakollinen vakuutus vain painon mukaan 20e/1kg.

    • Huskypoo

      Rahtia ajattelinkin! En todellakaan tarvitse autoa muuttoon, kun varman VAIN 1/3 ihan pelkästä pakusta täyttyisi.

      Mistä voisin tiedustell rahti-firmoja?

      • Amjot

        Firmoja löytyy pitkä lista kun klikkaat sivun keskeltä linkkiä "Ulkomaan muutot" täällä: www.muuttopaikka.fi.

        Voit soittaa tai lähettää heille kyselyn sivuilla olevan lomakkeen täyttämällä.


    • suomi-uk
      • spämmiä pukkaa

        Niin kai suosittelet kun itse olet lafkan omistaja.


    • Apropåå

      Eikö kokonaisuuden kannalta kuitenkin tulisi halvemmaksi viedä tavarat itse jollain autolla. Lentäminen koirien kanssa maksaa myös jotakin.

    • 222222

      Voin kuljettaa tavarasi pakettiautolla Englantiin 1000€, mahdollisesti halvemmallakin. Minne päin Englantia tavarat tulisi toimittaa? Itse olen helmikuun ajan aasiassa matkustelemassa, joten onkohan sinulla kuukausi tiedossa? Laita ihmeessä sähköpostia: [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      129
      4880
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3076
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1787
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1601
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1228
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1213
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1177
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1177
    Aihe