Kauan etsinyt kaipaa apua!
Osaisiko joku auttaa; mistä saisin ostettua valkoisen Tangent Duo kelloradion? Punaista ja mustaa vielä näkee parissa paikassa, mutta valkoista ei missään!
Mustan hinta on Helsingissä n70e ja punaisen 90e, ja se yksi ainoa liike missä saattaisi valkoinen olla on Tampereella ja maksaa melkein 300e!! Eikai ole järkeä lähteä sinne asti ajamaan ja maksaa triplahintaa?
Tietääkö kukaan voisiko tilata vaikka saksasta, tai ruotsista? Kun USA ja UK töpselit on sitten jo erilaisia... joten ebay ei käy.
KIITOKSET JO ETUKÄTEEN VINKEISTÄ!
Auttakaa minua löytämään TANGENT DUO RADIO
RadioGaga
3
615
Vastaukset
- RadioGaga
anyone?
- vaikea valinta
teetpä nyt yksinkertaisesta asiasta liian vaikean. jos et maalaa valkoseks niin pistokkeen voit kyllä brittimalliseen johtoon vaihtaa.
amerikassa on eri verkkojännite, nousis savut täällä. - RadioGaga
Ok, teidan sitten tilata UK:sta :(
Kiitos sinulle avusta, kiva että joku vastasi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4149136Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893740- 202203
- 871383
- 271135
- 1131128
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661122Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791105- 751100
- 551063