Viisaammat auttakaa!

kömpelökäyttäjä

Eli omistan siis MacBook Pro:n. Olen ollut alusta asti täysin kömpelö koko koneen kanssa. Mikään ei toimi (tai en siis osaa käyttää ja siksi ei toimi). Nyt olen ladannut kuvia koneelle ja kun yritän katsoa niitä iPhoton kautta niin kuvat ovat mustia tai niissä on varoituskolmio huutomerkillä varustettuna, vain murto-osa kuvista näkyy. Tämä on todella ärsyttävää ja tuntuu muutenkin, että koneen hankkiminen oli tyhmin ostos koko elämäni aikana. Olisi kai kannattanut hankkia ihan perus windows..

Joten Te viisaammat auttakaa, mikä on mennyt pieleen kuvien latauksessa kun ne eivät näy. Ja saa antaa ihan muitakin vinkkejä koneen käyttöön!

KIITOS! :)

3

1367

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei vaan toimii

Latasitko kuvat käyttäen iPhoton Tuo kirjastoon -toimintoa?

• Wi-Fi

Paras tapa saada tämän tason apuja Macin käyttöön, on rekisteröityä Hopeinenomena.net -sivustolle.
      Sivustoa ylläpitää Suomen Macintosh-käyttäjät ry, eli fimug ry, joka myös järjesteää erilaisia aloitus- ja jatkokursseja edukkaasti niille, jotka tarvitsevat apua ihan perustasollakin tietokoneen käyttöön.
      Sivustolla on muuten paljon jäseniä, jotka mielellään (joskus tosin hieman kyynisestikin) auttavat ongelmatilanteissa, kunhan kysyjä osaa antaa riittävästi informaatiota ongelmastaan. - Suosittelen!

• 1stMacFinn

Tuosta nyt ei näy, että mitä kuvia ja mistä. Joten vastaaminen on mahdotonta.

Huutomerkki viittaa siihen, että kuvia ei ole iPhotoon ladattu tai ne ovat jumalattoman pienikokoisia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      111
      3824
    2. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3193
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      235
      2847
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      39
      2376
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1684
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      24
      1496
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1476
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      14
      1361
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      18