Liian pieni penis??

13wee

Eli minulla on varmaan liian pieni penis? minä olen 13v ja 10-11cm erektiossa karvoitusta on paljonkin pallit ei oo vielä laskeutuneet kunnolla ( en tiiä miltä näyttää kun laskeutuu )

96

5789

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pallittuleekuntoon

      Joo no älä huoli ei ole liian pieni! :) koolla ei ole väliä yleensä. ja se voi siitä vielä kasvaa

      • Anonyymi

        jaaha, tää pelle mainostaa ”peniksen pidennys pillereitä”. Ainoana ongelmana se että mitkään pillerit ei pidennä penistä. Ei kannata ostaa, rahat menee hukkaan.


    • Kaikki hyvin

      Sulla on tosi hyvän kokoinen penis! Jos penis koventuu kovaksi, niin kaikki on hyvin!

      • 13wee

        Juu erektiossa penis on kova :P kiitti viel ettei oo huolia :P


      • karvat ei ooooo
        13wee kirjoitti:

        Juu erektiossa penis on kova :P kiitti viel ettei oo huolia :P

        ei sulla ole mikään pieni pippeli, ihan normaali 13 vuotiaalle, joten sulla on kaikki kunnossa kun karvatkin kasvaa jo,
        ite oon 15 ja pippeli erektiossa 12cm, ja noloo on se et mulla ei ole vielä karvoja,


      • 13wee
        karvat ei ooooo kirjoitti:

        ei sulla ole mikään pieni pippeli, ihan normaali 13 vuotiaalle, joten sulla on kaikki kunnossa kun karvatkin kasvaa jo,
        ite oon 15 ja pippeli erektiossa 12cm, ja noloo on se et mulla ei ole vielä karvoja,

        Joillakin alkaa puberteetti eli murrosikä vähän myöhemmin ei siinä mitään huolettavaa ole ja 12cm penis on melkein aikuisen kokoinen.


      • harppe

        toihan onoikeesti jees kokonen!! älä oo huolissas!


      • ookeei

        Mä oon 13 ja mul 15-16cm stondikses


      • Hhhprkl
        ookeei kirjoitti:

        Mä oon 13 ja mul 15-16cm stondikses

        No onhan se kiva et tällee pari vuotta myöhässä ilmotat tällästä


    • frdddd

      Mulla on erektiossa 17cm ja olen 13v.

      • Kalle Puumala

        "Yhtä tosi, kuin palava vesi"
        -Kalle Puumala, suoli24 egonomi


      • saatananpienikulli

        ja vitut vitun pieni kullinen hirviö


      • btt3151

      • mulonisomuna
        saatananpienikulli kirjoitti:

        ja vitut vitun pieni kullinen hirviö

        niin kun sinun perseeseen ei mahdu isompi


      • checkurfactsfaggot
        Kalle Puumala kirjoitti:

        "Yhtä tosi, kuin palava vesi"
        -Kalle Puumala, suoli24 egonomi

        Eli totta? Koska vesi voi palaa.


      • Jglgk

        Vesi ei voi palaa ku se on palamisen tuote


      • kemiaavain
        Jglgk kirjoitti:

        Vesi ei voi palaa ku se on palamisen tuote

        Kyllä vesi palaa ja erittäin hyvin vielä, vesi sisältää juuri tarvittavat aineet palamiseen happea ja vetyä :) mutta tarvitaan n.1300 astetta jotta happi ja vety erkaneevat toisistaan, esim hiukkaskiihdytin. No tuo vesi palaamisen tulos on niitä peuskoulun juttuja, jos luette vähän lisää kemiaa niin tulette yrmärtämään asian totuuden.


    • sfzgdcvbnm

      Joo älä todellakaan ole huolissaan. Ite olen 16,5v. poika ja penikseni on 12cm erektiossa. En häpeä sitä, karvat kasvaa ja ääni on madaltunu muutenkin murrosikä on ollu jo kuinka kauan. Ja 13 vuotiailla ei varmana ole kellään yli 15cm penistä se on fakta =D

    • vemputtaja123

      ei koolla oo väliä vaan miten vehjettään käyttää :-) mun 16-v.poikaystävällä on 15cm..ei oo liian iso.mut ei 10cmkää oo liian pieni.. :-)

    • zxvbcvnm

      Eikö teillä ole muita huolenaiheita? Ei kukaan tervejärkinen koko ajan ravaa edestakaisin muna kädessä mittanauhan kanssa.

    • fhgjyujiyu

      Aikuisen keskiarvomitta on vissiin 13 ja sä vielä kasvat.

    • 1578566hj789

      Itse olen 17v ja mulla on 20cm....

    • tyttö1995-

      älä pelkää :) ei sillä koolla oo väliä, vaan sillä että miten sä sitä käytät ja miten hyvin sä otat sun tulevan seksikumppanin huomioon :)

      älä huolehdi, ja uskon että kasvat vielä! :)

    • lll

      Mun mielestä sais olla pienempiki...ainakin jos olis kyseessä mun poikaystäväni (en halua että sattuu) eli ei liian pieni mun mielestä!

      • frnvfbfydvbndfmvk

        oletko rikki?


    • poikkarna

      täytin tiistai 15 mulla ei oo kans kun 9.5 cm yöllä oli tullu kaks haiventa peniksen juuree et on alkamassa kehittyy en kyl haluis et penis paljoo ainakaa suurenis.

    • poikejjns

      mä oon kohta 15 v ja penikseni on erektiossa 12 cm ja karvoitustakin löytyy ja pallit ovat laskeutuneet kasvaakohan, penikseni vielä lisää pituutta ?

      • MoiMoi

        Nojoo oon 12v löysän 6-7cm pitkän jtn 12cm


      • asdgadsfdafd
        MoiMoi kirjoitti:

        Nojoo oon 12v löysän 6-7cm pitkän jtn 12cm

        Juu mees täältä jo vittuun, kun kerran ei oo pokkaa kertoa sun 6cm erektioissa oleva munastas.


    • yolobitxjeeHdld

      Kuules oon 15v ja mun penis on lepotilassa 4cm ja seisokissa 9cm ja ku sul on jo nui pitkä vaikka oot vasta 13 siitä.tulee varmaa 20 cm koha oot 17
      tiäksää viel mun naisystävä löi mua turpaa ku se petty mun penikseen nii pahasti o_O

    • huolestutaa

      moi on 11v ja munani on löysänä 7cm ja kovana 11-12m onks löysänä munani liian pieni

    • Kikkare

      Höh, ettekö tiedä että se kasvaa iän mukana, sentti/ikävuosi eli viiskymppisenä se on 50cm! Yippee!

    • help4

      11v ja puoli äitini kiihottaa minua miksi ?

      • Monsterdikki

        Ootpa normaali


    • dwaawdawdaw

      osta kallis auto

    • herorur

      Noh toi 15cm on aikuisellekki jo iha tarpeeksi :D 1999:lle jo hyvin :D

    • Jeaaah

      10-11 cm!? Anteeksi, et saa elää, tapa itsesi

    • TietäjäTero

      Peniksen kokoa ei voi verrata lepotilassa, jos ystävälläsi on pidempi lepotilassa ei se aina merkitse kummalla on pidempi erektiossa ;)

    • 13wuotias

      Moro! Täytän kohta 14 ja mun peniksen pituus on 15cm ja levossa 11cm onko normaalii?

    • 16,5

      keskiarvo suomessa on 13.77cm joten mieti kuinka monella on alle ton 13.77.Ei välttämättä kasva enää mutta kyllä suurinosa tosta keskiverron kiepeiltä naista saa.

    • miksu4

      Joo.. mutta voiko joku sanoo et mikä on pieni pippeli??? Itse oon 13v. kuukausi sitten täytin, ja pippeli on levossa vain 4cm ja pystyssä 9cm. Onkko toi normaali 13v. vuotiaalle???

    • Poikakummoinen

      Se on ihan kivan kokoinen "kikkeli" ! Sillä pystyy masturboimaan ja sitten joskus kun vuosia vierii niin panemaankin. Kiveksetkin tulee aikanaan alas, tosin niitä voisit kyllä lääkärille näytitää, koska ne kyllä pitäisi kyllä jo sinun iässä olla laskeutuneet,

    • keskikokoa

      16v, kulli 12-13cm pystys.

      • Viiiiiiiiiiiiii

        Ite 16v
        Juhlakunnos 16.5 :3


      • gulggu

        mulggu


    • 55555

      Ite oon 13 ja erektiossa jotain 7-8cm. Karvaa löytyy ja pallit on laskeutunut. Mutta penis on vain niin pieni. Ei mua siis se haittaa mutta koulun suihkussa pilkataan ku se on löysänä joku 3-4 cm. Oon aika tukeva että onko se siitä kiinni vai mistä?

      • 32.2

        Luulisin että tukevuus osasyy, kyllä kasvaa!
        Itellä nolo tilanne, 13 vuotta ja pilkataan valtavasta peniksestä, löysänä 26,4cm ja erektiossa 32,2cm. Pallit laskeutu jo about 9v.


    • awdhjfff

      Et taida tietää, mitä kivesten laskeutuminen tarkoittaa? Sen pitäisi tapahtua jo ennen yhden vuoden ikää. Muuten joutuu leikkaukseen.

    • 55555

      Juu no en oo lukenu tai ollu tietoinen asiasta. Ainoaastaan tiedän että ne on ollu siellä aina. Mutta tuohpn toiseen kymysykseen. Onko tuo pieni

    • lololol

      Hei olen noin 5 minuuttia vanha tyttö -lapsi. penikseni on löysänä noin 40cm ja erktiossa 2,5mm onko normaalii?

    • iKÄNSÄ !!!

      Kyllä "se"vielä kasvaa...Ei tarvii lannoituksia :;)

    • 13v pitkämunapoika

      ite olen 13v ja mulla on 17cm erektiossa , olen kyllä todella hämmästynyt penikseni pituudesta , onko teidän mielestä iso? enkä valehtele nytte,,,,

      • vähän vanhempi

        Hyvä koko ja varmasti kasvaa vielä. Tiedän kokemuksesta...

        Ota silti iisisti, ei nuo kokojutut niin tärkeitä ole.


    • jaskakerala

      Vittu naurattaa nää kommentit ku 13v ja 17cm penis :D Hei oikeestihan suomalaisilla miehillä on keskimäärin 13cm penikset? Miten jollain kakaralla vois olla isompi penis ku isällään :_D?

      • Nauran SULLE

        Käys joskus bilsan tunnilla niin opit, että miten. Niin se vain on fakta, että erilaisia ollaan, ja että pojat kasvavat isäänsä isommiksi.

        Se on kuule silleen että toi liiallinen tupakan poltto hämärtää ton aivokapasiteetin käytön minimiin näköjään. Tykkääks sä, että sä näytät coolilta rööki suussa?


      • Peniksen_pituus

        On huipussaan noin 18 vuoden iässä, ja pysyy siinä useanpia vuosia ennen kuin taas lähtee pienenemään iän myötä.

        On siis väärin mitata keskiarvoja, kun ikä vaikuttaa aina kuitenkin.


    • muuukalainenel

      oon 13 ja munani on erektiossa 5.6cm ja levossa 2.5 nii mulle vaa ilkutaa munani koosta sauna tiloissa onko tämä normaalia vai kasvaakose vielä?

    • :(1

      Olen 11v penikseni on 9-10cm kun se seisoo mun mielestä aika pieni :(

      • ksllslslslsls

        no sä oletkin 11v sun ei edes pitäis tietää näistä mitään...


      • aikuinen1234512345

        mites ylipäätään oot päätynyt tälläiselle nettisivustolle kun kerta olet 11??


    • poika hvlltä 14

      Joo ite oon 14 ja mun penis on oikeesti löysänä 14,5cm ja stondis 23cm ei kannata miettiä onko liian pieni koska liian isoki sattuu ja voi miettiä ett jos mulla oli kutos luokalla stondis 16cm että ei huolta

      • mittaoliperseestä

        Tässä näette hyvän esimerkin, kuinka sekoitetaan sentit ja millit.


      • sinne

        Sitähän pystyy kaksikäsin runkkaamaan,onko kaverit kateellisia noin isosta?Mulla 19/5 vaan.


    • tstspp

      Mä oon 7. luokalla ja mul ei oo alkanu viel kasvamaa pippeli. Ihan sellanen pieni ja karvaton.

    • halut

      itselläni on kullin koko noin 13 senttinen johtuuko että se on noin pieni kun olen kova runkkari ollut koko elämäni

    • Periskooppi

      Ei oo liian pieni pippeli, mulla on nimittäin itellä sellanen tilanne, että joudun periskoopilla katteleen...

    • Afeasdsaw

      En tiedä miten tänne päädyin, mutta kun luin viesteja niin ihmettelin vain, itse olen 12, kohta 13 ja itselläni on erektiossa 7 - 8cm ja on karvoitusta.. mietin vain että onko se normaalia ja pitäisikö minun 7. luokalla edes näitä asioita viellä alunperin ajatella...

      • skidi 14

        Ihan normaali kulli sulla on.
        Toki sun ikäset jo näitä asioita miettii. ;)


    • asdi9fei

      Kiitos vastauksesta :)

    • 1996-

      kakarana luulin et itellä on pieni vehje koska se oli 13,5 cm. mut nyt kun lukee näitä millimolojen kommentteja niin eihän täs oo mitää hätää koskaa ollukkaan :D:D:D

    • 12wee

      Mitäs vittuu onks kaikki noin millimunia oon 12v ja penis erektios noin 14cm vähintää ja karvaakin on jo kunnolla xD

    • kokenut96

      KAIKKI JOTKA MIETTIVÄT PENIKSEN KOKOA!!!! suomessa AIKUISEN ihmisen peniksen keskipituus on 13 cm ja se on hyvä koko! JA penis kasvaa 20 vuotiaaksi asti! ihan minkäpituinen on hyvä! ole onnellinen että sinulla on penis olemassa!! koolla ei ole väliä kuhan osaa käyttää sitä! pitkäaikaisella poikaystävälläni on n.10-12cm ja se on todella hyvä! Saan joka kerta 1-3 orgasmia eikä moni poika jolla on 20cm penis pystyisi siihen! jos sinusta tuntuu että peniksesi on pieni ja tyttöystäväsi haluaisisi että sinulla on isompi niin koeta koiraasento/takaapäin asentoa tai niin että aloitatte yleisestä lähetyssaarnaaja asennosta ja sitten nostat tytön jalat olkapäillesi niin jopa lyhyin penis osuu tytön emättimen loppuun! HUOM kaikki tytöt eivät tykkää tästä! totuus on että suurin osa tytöistä ei mieti pojan peniksen kokoa ! ;)

    • ihmetteleväinen

      miksi 13vuotias miettii edes tuollaisia asioita? Olet vielä niin nuori että kyllä se kasvaa, vaikka on jo hyvissä mitoissa

    • 2+1

      lul ihme katkarapu :__D

      • 13v

        Onko mulla sopivan kokonen? 16 cm pitkä ja 4 cm paksu ympärysmitta 14 cm


      • ll´++´+
        13v kirjoitti:

        Onko mulla sopivan kokonen? 16 cm pitkä ja 4 cm paksu ympärysmitta 14 cm

        On toki :D


      • tyttö
        13v kirjoitti:

        Onko mulla sopivan kokonen? 16 cm pitkä ja 4 cm paksu ympärysmitta 14 cm

        13v sullahan on iha sairaan iso


    • penis13

      Moikka mun penis niin 2 cm ja leveys on 12 onko hoalistutavaa ikä13v

    • PartyGreen

      Heippa 13Wee! Lueskelin onko muillakin täällä ongelmia peniksen kokonsa kanssa mutta ei hätää! :) Kaverillani on 9cm penis ja hän on jo 14-vuotias, ja muuten isokokoinen ikäisekseen (Pituus, paino) Mutta mä ihmettelin että kun mun oma penis on 18cm ja mäkin oon 14 V. Ihan oikeesti, en kuseta. 18 cm ei näytä paljolta. Mutta pointtini on: Kaikilla on erikokoinen penis ja kaikki kokevat murrosiän eri aikoihin(Itselläni alkoi n. 12V) Ei se 10-11 cm penis oo huono, se on jo aikuisen miehen normaali mittaskaalan sisällä (joka siis on 9-15cm) Ei huolia! :)

      • VELMIESJABRU

        EI TUOSSA NYT OIKEASTAAN MITÄÄN IHMEELLISTÄ OLE.


    • jamiehet

      Onko pårnon järkyttävät kullit sekoittaneet naiset?

    • Huolestunutt

      Minun penikseni on 10cm erektiossa, onko liian pieni. Pitääkö sitä hävetä. Olen viisitoistavuotias ja tästä asiasta on tullut todellinen huolenaihe.

    • Ääliöt

      Hankkikaa elämä...

      • VELMIESJABRU

        JA JOKQ SULLA ON VANHEMPIEN MAKSAMANA...


    • Veteranfan

      Pääasia että sillä koolla pystyy virtsaamaan.
      Kasvuiässä olevien on turhaa olla huolissaan molon koosta koska täysikään asti riittää kasvua.
      SOME on suurin syy molokeskusteluun.

      SOMEssa kaikki pitää olla isoa vaikkei siitä olisi mitään apuakaan ihmissuhteissa.
      Turha ottaa stressiä hyväkstyksi tulemisesta olo molo sitten iso tai pieni.

    • VELMIESJABRU

      Täällä kirjoitellaan 5 cm eroista.Aika lyhyt matka kuitenkin maailmankaikkeudessa.

      • 14v-uros

        Tähän mennessä paras kommentti


    • suurisielu
    • Onkonytliianpieni

      ite oon 15v ja penis levossa 4cm ja ku stondaa nii 7cm. Onko tämä liian pieni?

      • sopivakoko

        Ihan hyvä koko.


      • Etoleainoaveljeni

        Mulla sama, et oo ainut :D oon kylläkin vaan 13v :)


    • Ööö.ö

      Mä oon 14.v ja mun penis on levossan n.7cm ja stondikses n.14cm ja musta tuntuu et Mul on liian pieni

      • bdfeqwrdb3234

        Joo


      • pienikokooja

        Kenen mielestä se on muka liian pieni? Hyvää keskikokoa se on.


    • ForTniteismyLife07

      Minun mielestäni 6cm on suomalaisten keskimääräinen pituus. Minun oma penikseni on 4cm, mutta isäni sanoi, että se vielä kasvaisi.

    • Anonyymi

      Olen 12 ja minua on kiusattu penikseni koon takia ja erektiossa se on noin 6cm

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe