Miten saan emo-tyylin?

emowannabe

Miten saisin luotua itselleni emo-lookin; mistä liikeistä vaatteita, voiko niitä tehdä itse; miten ja mistä tarvikkeista, täytyykö niiden olla tietyn tyylisiä esim. kaikki mustaa niiteillä, millainen meikki? Lisäksi millainen asenne mulla pitäisi olla, että olisin kunnon emo? Vinkkejä?

54

2823

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • scene

      emoksi ei voi yhtäkkiä muuttua. sceneksi voi. huomaa ero.

    • Se on ihan turha väittää, että emoiluun ja sceneilyyn liittyy jotain syvällisempää.

      Siihen ei liity. Samaa paskaa eri muodossa.

      • JennaTheInsane

        Scene on tyyli , emo ei.


    • EmotOnKylAikaHot :3

      Hehee! Ihmiset, te olette ihan höpsöjä : D. Vielä hetki sitten "emo" oli haukkuma nimitys corea kuuntelevista heeboista, sitten siitä tuli tää tyyli ilmiö, tai no, oikeestaan vaan "emo" nimitys yhdistettiin sceneilyyn. juu, tähän asti ihan ok. MUTTA NYT ON TAPAHTUNUT !?!? ihmiset kyselee vinkkejä että "miten voin olla emo? miten mun pitää käyttäytyy? millane asenne mul pitää olla?" Ihan uskomatonta :S Sama asia , ku et jos mie kyselisin täällä et miten mie voin olla hintti. : D

    • Emohintti

      Yksinkertaisuudessaan: voit olla emo olemalla angstinen teini, joka valittaa kaikesta ja pukeutuu mustiin ja piiloutuu hiustensa taakse, koska sekin on niin angst.

    • rrraawr

      Ite en oo emo mutta ei oo mitään niitä vastaankaa. Jos nyt tykkää sellasest tyylistä ja haluaa olla sellaine ni mitä vitun vikaa siin sitte on? Ja sitte vielä et tuskin kaikki emot ees viiltelee tai angstaa,maailmassa on varmasti ihan iloisiaki emoja! Mut jos oot nyt muuttumassa emoksi ni kannattaa varautuu et kaikki ei välttämättä hyväksy sitä..

    • tyttö13vvvvv:P

      Ei kannata mitää päättää et joo nyt mul on semmonen tyyli ja sanoo itteensä emoks vaan ku kaupas tulee kiva vaate ostaa se ja nii edespäi (;

      ja älkää nyt rakkaat ihmiset yleistäkö.. kaikki emot ei viiltele, angstaa yms. :3

      Ja niimpä EmotOnKylAikaHot:3 :DD

      emot on hott (;;

    • _Almost_Died_Girl_

      Emoja kohtaan on mielestäni nykyään paljon ennakkoluuloja ja harhakäsityksiä.

      Emo sana, on peräisin samasta emotion, joka tarkoittaa tunteellista.
      En ymmärrä miksi kaikki luulee että Emot on kauheita '' Angst, angst.. '' ja et viiltelee yms... EMOJEN EI OLE PAKKO VIILELLÄ TAI OLLA KAUHEITA ANGSTEJA! Emoja voi olla monen laisia yms.. Sitten haukutaan kuinka "emot on homoja" ja mitä kaikkea. Mitä helvetin vikaa on emoissa??
      Ja oikeasti jos ette tiiä yhtään mitään emoista niin voin ihan ny sanoo selvyyden vuoks et kysykää itse emoilta asiaa tai sitten lukekaa netistä jostai muualta kuin wikipediasta tai hikipediasta koska siel on niin väärennettyy tietoo välil et nolaatte vaa ittenne jauhamalla väärää tietoa!!

      1. Emot on usein ujoja [Ei aivan kaikki mut se on yleistä]
      2. EMOT EI VIILTELE VALTIMOJAAN AUKI JA RANTEITAAN!
      3. Emot eivät kerää mitää saakelin huomiota... Kellä tahansa voisi mennä elämä huonosti ja viiltää tai valittaa jne.. Kerjäävätkö hekin huomiota jos oikeasti on asiat huonosti tai jtn?!?
      4. Jos on niin saakelin laiska eikä jaksa hakee sitä tietoa nii aika noloo tulla sit antaa väärii tietoi et '' joo tälläi ja tälläi '' '' Silmä mustaks '' Yritätteks te itte kerätä jotain huomiota?
      5. Emotkin on ihmisiä jos sen tiesitte.. Voisitte ees sen vertaa välittää et ne on ihmisiä! Tiiätteks kuis monta on tehny itsarin kun niit on kiusattu yms.. monii vuosii! Kiitos kaikille saatanan paska kiusaajille ja disaareille et teijän takii sit saattaa joku tehä itsemurhan.. Et hankkikaa sitä järkeä päähän jos ei sitä vittu löydy!

      Ja ettei tulisi noita "ne on sitten wnb emoja jos eivät angstaa" niin voin siihen sanoa, että miksi hemmetissä joku HALUAISI ehdointahdoin surullinen ja yksinäinen? Ja vittu tiedoksi nyt tyhmimmille sekin että wnb = wannabe = want to be = haluaa olla!

      Suurin osa välittää emoista ihmisinä.. ja millaisia ne on oikeasti.. ei siitä miltä ne näyttää tai mitä luulaan.

      • jepjep

        _Almost_Died_Girl_ olen samaa mieltä!


      • Tuskin itsekään tiedät, että mistä emoilu oikeasti on peräisin, joten vittuako paasaat jotain paskaa täällä?

        Aikoinaan emoilu tarkoitti punkkia, joka huomattavasti rajumpaa ja raskaampaa kuin esimerkiksi sex pistols. Silloin ei ollut mitään vitun naurettavaa muoti-ilmiötä siinä kylkiäisenä. Se tuli sitten vasta myöhemmin, kun emoilusta tuli ns. mainstreamia.

        Emot ovat siitäkin syystä todella naurettavaa sakkia keskimäärin, koska suurin osa heistä tykkää vain emoilusta muotityylinä. Heistä harva oikeasti tietää missä emoilun juuret on.

        Eli hyvällä omantunnolla voidaan sanoa, että emoilu on vitun naurettavaa esittämistä ja huomionhakua. Heitä ei myöskään voi verrata mihinkään muuhun musiikista polveutuvaan muotityyliin, kuten hevareihin tai punkkareihin, koska emoilu muotina on täysin irrallaan varsinaisista juuristaan.

        Yhteenveto: Paskaa esitystä koko touhu.


      • motional

        "Suurin osa välittää emoista ihmisinä.. ja millaisia ne on oikeasti.. ei siitä miltä ne näyttää tai mitä luulaan."

        Kiitos,piristi mieltä taas noitten muitten kommenttien jälkeen :) :)
        ILY ;)


      • ihmettelen enkä lakkaa:D
        Tomegle kirjoitti:

        Tuskin itsekään tiedät, että mistä emoilu oikeasti on peräisin, joten vittuako paasaat jotain paskaa täällä?

        Aikoinaan emoilu tarkoitti punkkia, joka huomattavasti rajumpaa ja raskaampaa kuin esimerkiksi sex pistols. Silloin ei ollut mitään vitun naurettavaa muoti-ilmiötä siinä kylkiäisenä. Se tuli sitten vasta myöhemmin, kun emoilusta tuli ns. mainstreamia.

        Emot ovat siitäkin syystä todella naurettavaa sakkia keskimäärin, koska suurin osa heistä tykkää vain emoilusta muotityylinä. Heistä harva oikeasti tietää missä emoilun juuret on.

        Eli hyvällä omantunnolla voidaan sanoa, että emoilu on vitun naurettavaa esittämistä ja huomionhakua. Heitä ei myöskään voi verrata mihinkään muuhun musiikista polveutuvaan muotityyliin, kuten hevareihin tai punkkareihin, koska emoilu muotina on täysin irrallaan varsinaisista juuristaan.

        Yhteenveto: Paskaa esitystä koko touhu.

        jos sä vihaat emoja niin vitusti, niin miks sä ylipäätänsä tuut tälläselle palstalle nostamaan paskamyrskyn tai ees etsit tietoa / tiedät jotain siitä että mistä emotyyli on saanu alkunsa :D että vedähä kaveri vittu päähäs ja painu vuorille


    • Sur side x3

      hyi vittu emo tytöt/pojat, hyi saatana D::

      • EmoLovez

        '' hyi ***** emo tytöt/pojat, hyi ******* D:: ''
        Mitä hyi niis on? Moni emo on mun suuri idoli!

        I♥Emot Forever


      • EmoLovez kirjoitti:

        '' hyi ***** emo tytöt/pojat, hyi ******* D:: ''
        Mitä hyi niis on? Moni emo on mun suuri idoli!

        I♥Emot Forever

        Enemmänkin:

        I♥Emot kunnes kasvan isoksi.


      • nimenomaan näin!
        Tomegle kirjoitti:

        Enemmänkin:

        I♥Emot kunnes kasvan isoksi.

        Olin yläasteella itsekin typerä emoileva teini, mutta kasvettuani henkisesti on saanut sekin touhu jäädä, kun on vähän tärkeämpiäkin asioita tullut elämääni ja järkeä päähän.


    • vetyrotta

      mulla on ollut emolook. ja ensimmäisenä menet kampaajalle, värjäät shkokkiväriä hiuksiin ja leikkaat sen halumaasi malliin, yleensä se on takaa lyhyt ja edestä pitkä etutukka viistoon tai miten vain leikattuna.

      toiseksi alat pitämään mustia vaatteita enemmän, ja niissä ehkä jotain pieniä neonvärilaikkuja.. löytyy EMP:ltä esimerkiksi.

      meikki ei ole pakollinen, itselläni ei silloin ollut meikkiä eikä lävistyksiä. toin naamasta silti itseni esiin vaikka hiukseni olivatkin hieman rajut.
      emolook on yleensä tarkoitettu niille jotka ovat emoja. ennemmin voidaan puhua scenestä, scenet ovat kyllä hieman värikkäämpiä..

      emo on pikemminkin tunnetila.

      • :D:D

        "emo on pikemminkin tunnetila"

        Aijaa millä perustein? :DD


    • emoawwwwwwww

      www.cypershop.fi (y)

    • envy''

      voi vítu pälli, yrität olla emo muttet taida edes tietää mitä se tarkalleen tarkoittaa?
      nii naurettavii tämse 14v teinit jotka yrittävät olla emo. "yritän olla mahdollisimman masentunut jotta kaikki muutkin huomaisivat sen"
      säälittävää.

      • VIDDUILIJATVIDDUUN!

        VITTU HAISTAKAAPA PASKA KAIKKI! XD TOI ON SITÄ KU EI OLLA VIELÄ KASVETTU AIKUISEKSI.JOTEN GROW UP GUYS (; TOI ON TEILTÄ SÄÄLITTÄVÄÄ, EI SE ETTÄ TOTEUTTAA ITTEÄÄN JA ON SELLANEN KUN ON. VOI ETTÄ TUO TEIDÄN TOUHU HÄVETTÄÄ. KUMPA TE HYVÄKSYISITTE MUUT SELLASINA KUN NE ON. TEILLÄ TAITAA ITSELLÄNNE OLLA JOTAIN "SUURIA" ONGELMIA ITSENNE KANSSA :D NAURAN TEIDÄT PIHALLE. HAHAHAH!! xd

        PS. NE TEIDÄN HAUKKUMANNE EMOT ON TEITÄ ARVOKKAAMPIA, SILLÄ TE VÄHEKSYTTE/SYRJITTE MUITA, EI EMOT OO SELLASIA :)

        ETTÄ RAKASTAN TEITÄ SUOMEN EMOT


      • almost grown up
        VIDDUILIJATVIDDUUN! kirjoitti:

        VITTU HAISTAKAAPA PASKA KAIKKI! XD TOI ON SITÄ KU EI OLLA VIELÄ KASVETTU AIKUISEKSI.JOTEN GROW UP GUYS (; TOI ON TEILTÄ SÄÄLITTÄVÄÄ, EI SE ETTÄ TOTEUTTAA ITTEÄÄN JA ON SELLANEN KUN ON. VOI ETTÄ TUO TEIDÄN TOUHU HÄVETTÄÄ. KUMPA TE HYVÄKSYISITTE MUUT SELLASINA KUN NE ON. TEILLÄ TAITAA ITSELLÄNNE OLLA JOTAIN "SUURIA" ONGELMIA ITSENNE KANSSA :D NAURAN TEIDÄT PIHALLE. HAHAHAH!! xd

        PS. NE TEIDÄN HAUKKUMANNE EMOT ON TEITÄ ARVOKKAAMPIA, SILLÄ TE VÄHEKSYTTE/SYRJITTE MUITA, EI EMOT OO SELLASIA :)

        ETTÄ RAKASTAN TEITÄ SUOMEN EMOT

        Kukasse täällä huutelee aikuseks kasvamisesta, ku itekki kirjotustyylin juttujen perusteella ihan penikka. Meenaat siis että kaikki emot on muita ihmisiä parempia ja ylempänä, vaan koska ovat emoja (ja sä satut heitä rakastamaan ja he tällä hetkellä ovat varsinainen muoti-ilmiö ton haukkumisenki kohteena)? Kaikki emot siis ovat hienoja hyväntahtosia ihmisiä eikä heidän joukosta löydy yhtälään kusipäätä toisin ku meistä muista. Meeppäs sinä täältä pätemästä kasvamaan.
        Nooh joka tapauksessa kai ihan hyvää.tarkotat ku täällä toisia puolustat, mut koitappa herätä todellisuuteen sieltä emoteinimaailmastas. :)


      • I LOVE EMO!!!
        VIDDUILIJATVIDDUUN! kirjoitti:

        VITTU HAISTAKAAPA PASKA KAIKKI! XD TOI ON SITÄ KU EI OLLA VIELÄ KASVETTU AIKUISEKSI.JOTEN GROW UP GUYS (; TOI ON TEILTÄ SÄÄLITTÄVÄÄ, EI SE ETTÄ TOTEUTTAA ITTEÄÄN JA ON SELLANEN KUN ON. VOI ETTÄ TUO TEIDÄN TOUHU HÄVETTÄÄ. KUMPA TE HYVÄKSYISITTE MUUT SELLASINA KUN NE ON. TEILLÄ TAITAA ITSELLÄNNE OLLA JOTAIN "SUURIA" ONGELMIA ITSENNE KANSSA :D NAURAN TEIDÄT PIHALLE. HAHAHAH!! xd

        PS. NE TEIDÄN HAUKKUMANNE EMOT ON TEITÄ ARVOKKAAMPIA, SILLÄ TE VÄHEKSYTTE/SYRJITTE MUITA, EI EMOT OO SELLASIA :)

        ETTÄ RAKASTAN TEITÄ SUOMEN EMOT

        emot on oikeesti ihanii jka en oo ite kyl emo mut mul on emo poikaystävä eikä se viiltele tai agstaa se on vaa ujo ja joskus se on syrjemmäs jos sitä ujostuttaa et en tajuu niit ihmisii jotka luulee et emot viiltelee vaan et ne sais huomioo


    • xDxDXDxD

      Vedä vittu päähä ja pakene norjaan

    • iimouuu

      ihmiset hei... SERIOUSLY? :D
      Voi olla vähä semmosii rajumpii emoja, tai sit ei nii pahoja. Mitä vikaa niissä on? puhukaa niitten kaa jostain aiheesta nii sit tiiätte miks monilla on emoja kavereinaa, ne osaa auttaa ja tukee tarpeen tullen. Ne osaa myös olla lempeitä ja vittumaisiaki jos semmone olo vaa sattuu tulemaa. Mä voin sanoo et ite oon vähä emohtava, mut en täysin. Tykkään vähä tummemmista meikeistä joten käytän niitä. Musta väri sopii kaiken kaa, joten miks sitä ei sitte käyttäis? Mut jos ette emoista tykkää, pitäkää se omana tietonanne koska meitä emoista tykkääviä ei kiinnosta teidän negatiiviset mielipiteet :) koittakaa nyt vaa elää meidän emojen kaa, ette te niistä valittamalla eroon pääse :) jotkut voi vihata esim. hoppareita. Mut aina sitä ei tarvii näyttää.. jokane on sen tyyline millane tahtoo. So fuck that shit.

      • SomebodyUnknowing

        iimouu hei... SERIOUSLY?
        "ne [emoksi kutsumasi hklöt] osaa auttaa ja tukee tarpeen tullen. Ne osaa myös olla lempeitä ja vittumaisiaki jos semmone olo vaa sattuu tulemaa"
        Eli siis kaikki emot on jotenki erityisen osaavia auttamaan ja tukemaan? Enpä oikeen usko. Melkonen yleistys toiki. Ja yleensä normaali ('normaalilla' tarkotan tässä yhteydessä lääketieteen kannalta normaalin tunne-elämän omaavaa ihmistä) ihminen voi olla lempee tai vittumainen tai mitä ikinä fiiliksestä riippuen.
        Lisäksi sanot olevas 'vähän emohtava', koska pidät mustaa? Et kyllä varsinaisesti niin kirjottanu, mutta näin ymmärsin. Jos se noin on, mun mielestä vaikutat ihan perus imbesilliwnbemotenulta, joka pukeutuu mustaan luullen ko. värin tekevän emoksi.
        Hanki elämä.
        Oon mä sentään jostain sun kaa samaa mieltä - antaa ihmisten pääasiassa olla niinku tykkää ja on aika v-mäistä ja typerää dissata jotaa genree, tässä tapauksessa emoja, jos ei ite kyseisestä tyylistä tai joistaki sen edustajista perusta. Antaa ihmisten olla vaan.
        Ja kyllä, tulin vain omaksi ilokseni kavereiden kanssa vietetyn päivän jälkeen paremman tekemisen puutteessa nussimaan pilkkuja, vaikkei se ketään kiinostaiskaan.


      • Miks ei voi dissata
        SomebodyUnknowing kirjoitti:

        iimouu hei... SERIOUSLY?
        "ne [emoksi kutsumasi hklöt] osaa auttaa ja tukee tarpeen tullen. Ne osaa myös olla lempeitä ja vittumaisiaki jos semmone olo vaa sattuu tulemaa"
        Eli siis kaikki emot on jotenki erityisen osaavia auttamaan ja tukemaan? Enpä oikeen usko. Melkonen yleistys toiki. Ja yleensä normaali ('normaalilla' tarkotan tässä yhteydessä lääketieteen kannalta normaalin tunne-elämän omaavaa ihmistä) ihminen voi olla lempee tai vittumainen tai mitä ikinä fiiliksestä riippuen.
        Lisäksi sanot olevas 'vähän emohtava', koska pidät mustaa? Et kyllä varsinaisesti niin kirjottanu, mutta näin ymmärsin. Jos se noin on, mun mielestä vaikutat ihan perus imbesilliwnbemotenulta, joka pukeutuu mustaan luullen ko. värin tekevän emoksi.
        Hanki elämä.
        Oon mä sentään jostain sun kaa samaa mieltä - antaa ihmisten pääasiassa olla niinku tykkää ja on aika v-mäistä ja typerää dissata jotaa genree, tässä tapauksessa emoja, jos ei ite kyseisestä tyylistä tai joistaki sen edustajista perusta. Antaa ihmisten olla vaan.
        Ja kyllä, tulin vain omaksi ilokseni kavereiden kanssa vietetyn päivän jälkeen paremman tekemisen puutteessa nussimaan pilkkuja, vaikkei se ketään kiinostaiskaan.

        Eli siis jos ei vaik tykkää jostain esim emoista ja sitku joku kysyy nii pitää vaa olla sillee: en ja sit ku se kysyy et miks nii pitää sanoo emmä tiiä eihän niit voi dissata.
        Jos ei jostain tykkää nii ihan hyvin sitä voi dissata
        Kaikki emot varmaan lopettaakin olemasta emoja jos niitä dissataan ja ne tekee itsemurhan
        Ei,ei,ei. Ei niin.


    • Oon osittain emo...

      Noo juu oon osittain emo et käytän repaleisii farkkuja ja hiukset on mut ei muuta eikä tuukkaan muutaa..

    • 14v emo poika

      musta huppari ja värjäät hiukses mustatkas ja sitte musta valko harmaat maastohousut

      • punk chick 14

        Ai että musta väri tekee emoksi?


      • mmh..
        punk chick 14 kirjoitti:

        Ai että musta väri tekee emoksi?

        Dodii.. 1. musta hiusväri ei tee sust emoo. Eikä musta muutenkaa. 2. Ns. Emot, viiltelee. Itekki tiiän 2 wnb emoo ja ne on viiltäny pohkeeseensa: i love u, ja kaikille tiedoks et viiltely on vaa huomion huoraamista. Mielipiteet jokasella :)


    • daftkwaa

      Hitto, wikipediastaki löytyy jos jaksaa ettiä :D Mut oma mielipide on, että ei emon tartte emolta näyttää - jokane omallaisesa.

    • EMO

      Hei sinä joka haluat olla emo :) autan sinua tässä asiassa nyt koska itse myös olen emomainen ja olen sitten tyttö. Mulla on ainakin pitkät hiukset jotka aina sekasin ja väriltään blondit sitten mä en ainakaan käytä mitään niittejä mutta mustaa käytän vaatteissa paljon, meikkiä ei liikaa mutta kummiskin sopivan verran. Kajaalia käytän tosi paljon ja erilaisia luomivärejä :) mulla löytyy punaiset farkut ja sitten myös turkoosin väriset että jos haluaa olla emo nii täytyy käyttää myös vähän eri värisiä vaatteita. Täältä löytyy emolle sopivia vaatteita jos haluut

      http://www.cybershop.fi/
      http://www.backstreet.fi/
      http://www.emp.fi/

      Muille tiedoksi sitten että ei emot ole sellasia jotka vaan angstaa ja viiltelee jotta sais huomioo :D en ainakaan itse ole ton tyyppinen vaikka emo olenkin joten ette tiedä mistä edes puhutte :)

      • just saying

        Sori pilkunnussinta, mut eihän tää nk. emous oo kiinni haluamisesta, vaan siitä mistä luonnostaan tykkää. Että jos haluaa olla emo, ei tarvi käyttää mustaa kaikkia eri satrenkaaren värejä ja vähän muutaki, vaan pitää aidosti ruveta tykkäämään tietynlaisesta musiikista - eikä tollaset asiat taia sormianapsautramalla muuttua sillon ku itteä huvittaa. Eli siis eihän tossa ole kyse haluamisesta.
        Tuo Tomeglen 8.8.2012 lisäämä "Tuskin itsekään tiedät, että mistä emoilu on peräisin....." -sanoilla alkava kommentti sisällytti aika hyvin munki mielipiiteen tästä nykyemoiluista, jossa musiikki on menettäny merkityksen; kuhan pukeudutaan kun se niin muotia on ja leikitään masentunutta, koska luullaan sen olevan sitä itse emoa.


    • YouFuckingIIIIIMOOUU!

      Älä harjaa hiuksii, tulee kiva tupeeraus. Viiltelee valtimon kohdalt, et näyttäisit gangstalt. Tee oma lävistys lopuksi, nin saat neulast bakteerin ja kuolet! Emot on noloi!

    • haglabagla

      Hanki mustat pillifarkut ja jonkun emobändin paita niittivyö.
      Leikkaa emotukka.
      Värjää tukka mustaks.
      Käytä mustaa kajalia.
      Jos haluat, voit hankkia lävistyksen.
      Älä viiltele.

    • :=)

      miks kaikki haluaa luokitella ittensä? Gootti, emo, scene, lissu, ernu, lolita jne ole vaan ittes

    • emo???

      Kanaemo

    • no emo.

      No emo. Emo paha. Emo viil nyyh angst.

    • myöski emo ja siitäYlpeä

      Vaatteita saa ostettua cybershopiasta ja deviantista aika halvalla... Jokaisella on oma tyyli ja oon ittekki emo. Mun mielest ns.emo värejä on musta punanen ja tummanliila mut punasen kaa pitää ain olla mustaa. Silmämeikkiä et tarvitse jos on blondit ripset. Mut jos onn tummat ripset nii riittää kajaali ja kulmakarvat joko ohueks tai normiks. Asennetta älä muuta!

    • hhggff

      emo = emotional. eli ei se mikää tyylinsuuntaus oo, vaikka siihen liitetään tupeeratut hiukset, mustat vaatteet ym. et sä yht'äkkii voi emoks muuttua :D

    • ottakaaopiks

      vituttaa tälläne porukan toisilleen vittuilu! tää on just tälläsii tyypillisii Suomi24 keskusteluja!! ensin aivan viaton aloitusviesti siitän että miten sais ittelleen emolookin.sitten toiset emot (true-emot,WNB:t) tulee kertoo hyviä vinkkei,liikkeitä,bändei jne. sit tälläiset kaikkitietävät 13-19 vuotiaat kusipäät tulee kirjottelemaan kaikkee siitä kuinka emot muka on huomionkipeit viiltelevii säälittävii runkkuja.sitsen syntyy sellanen paskamyrsky ettäh.hei oikeesti ihmiset pitääkö sitä tulla aina edes hiukan erilaisii ihmisii morkkaamaan!! tää on vitun naurettavaa. hankkikaa elämä!!! jättäkää emot sun muut alakulttuurit rauhaan ja olkaa vaan omissa porukoissanne jos teillä sellasii ees on!!

    • Emo ;)

      Nonii hei ihmiset mä oon ollu emo noin. 6vuotta me emot ei vedellä valtimoita ja ranteita auki me ollaan ihan norm. Tyyppei mut vaa erilainen tyyli ja huumorintaju mitä vikaa mies on kysynpähä nyt vaa ja harvemmin kenelläkään emolla on masarii tai mitää ongelmii elämässään voin kyl myöntää että oon ite viillelly ja on syömishäiriö ja elämä ihan perseestä mut se ei johdu mun emoudesta mitenkään. Vaiks mä olisin joku hinntti nii mun elämä olis silti sama paska. Ja kaikki ketkä tääl ny haukkuu emoi ni on varmaa vaa ite kateellisia (;

    • JennaTheInsane

      Jos aattelet tollee nii oot wannabe emo. Emot käyttää yleensä tummii vaatteita,bändipaitoja, pillifarkkui jne. Tumma silmämeikki ja tummat hiukset, ja hiukset silmillä. Emot on yleensä koulukiusattuja, ja ne kuuntelee tavallista tunteelliseempaa musiikkia/screamoa

      • Rokkariheebo

        Anteeksi, en halua loukata mielipidettäsi, mutten voinut olla hymähtämättä kohdassa "ne kuuntelee tavallista tunteellisempaa musiikkia/screamoa


    • Tappakaaemot

      Älä vaan ala miksikään hemmetin emoksi. Näytät vaan säälittävältä angstiselta gootilta. Työnantajatkaan eivät varmaan ihan heti ota töihin mitään alkkis-emoa, joka istuu nurkassa itseään viiltelemässä. Emopellejä häpeää koko suku!

    • emogirl12

      Ei jumalauta näitä wnb emoja... Emoksi ei voi muuttua! Se on tunnetila! Emo=emotional=tunteellinen. Jo et edes tiesä mistä ostaa vaatteita jne. Nii et todellakaan ole oikea emo. Antasitte tilaa oikeille emoille, joita on ihan helvetin vähän nykyään.

    • emo0098

      Kaikki emot ei vihaa itteensä viiltele tai muuta vastavaa niil on vaan oma tyyli itse olen ollut emo kohta 5 vuotta

    • seve

      Olin ennen emo kunnes leikkasin ananaksen, nyt vituttaa. Kaipaan edellisiä hiuksiani ja sitä tunnetta kun sai näyttää eriltä kuin muut mut emot on 2000 alun hipstereitä.

    • sevedins

      laita itelles höyheniä ja hanki tipuja nii oot emo!

    • Anonyymi

      Haluaisin olla emo mutta en löydä emo vaatteita mistään joten voisitko auttaa ja kertoa semmoiset paikat josta saada emo tyylin!!!🥺🥺🥺🥺

    • Anonyymi

      Hei tiiän että on tullut 11 vuotta sitten mutta sanon vain että on vaikea muutua mutta on helppo olla ole oma itsesi huomaat jos tykästyt mutta toivottavasti olet saanut ratkaisun

    • Anonyymi

      "...emme hyväksy naisia armeijaan kato onko unkari kahovkan pato jeesus varo liukkatkelit hylkää woke itsemurhamenopelit korkeanpaineen selänne=pakkasta tällä kertaa itse pitää urheilla ¹⁰⁰% turvallisesti huoneennurkassa unohtuu silloin luukki jää kakkoseksi micheal jackson puukki

      • Anonyymi

        "...peruukki[(omakorjaus)]


    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4672
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1462
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1442
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      343
      1418
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1357
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe