Eli My Racing Careero on autourheilumanageripeli netissä, jossa otat formula kilpa-ajajan roolin. Aloitat urasi oikeiden Formula 3-luokkien kaltaisissa alemmissa formula-luokissa, mutta menestyksekkään kauden jälkeen saat tarjouksia paremmista luokista. Korkein on Formula 1, mutta tulee olemaan myös erityisiä Porsche Supercupin, DTM:n, IndyCarin tai NASCARin kaltaisia luokkia joihin voit ottaa osaa. Luot itse kuljettajasi, asettamalla sille taidot tiettyjen rajoitusten sisällä. Hoidat itse auton säädöt ja kehität kuljettajaa.
Peli on vielä beta vaiheessa, mutta aivan lähiaikoina kokoversio on valmis. Peli on täysin ilmainen
Tässä on linkki peliin: http://www.myracingcareer.com/r13824/
My Racing Career
MRC fani
1
102
Vastaukset
- Stadilaine
Kuka laittoi peukun alas päin?!
MRC fanihan puhuu asiaa tämä on uudenlainen mahtava moottoriurheilu manageri peli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043374
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201923- 691896
- 381847
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337