Kollarit/lökärit/collegehousut, mitä mieltä?

kollarit<3

Voiko näitä käyttää ihmisten ilimoilla, kuten joskus kauppareissulla, koulussa, tai kavereitten kanssa hengatessa, vai käytättekö mielummin kotona tai urheillessa?
Mun mielestä jotku asialliset Adidaksen tai Puman kollarit esimerkiksi on ihan hyvän näköset pojilla niinku tytöilläkin, paikasta riippumatta, eikä oo mitään valittamista, mitä mieltä te ootte :)!

146

10432

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kollarit<3

      Jotain keskusteluu heii!

    • junttimaista

      HYI HYI JA VIELÄ KERRAN HYI!!!! Voiko mauttomampaa tai tyylittömämpää ollakkaan kun verkkarit??? Hei haloo ehkä kotioloissa mut ei tod. muualla! Voiko hirveempää näkyä ollakkaan.......mikä niitä verkkaripellejä vaivaa?

      • rastaa <3

        Tää tyyppi puhuu gollareista eikä verkkareist ja ne sopii jos ne on siistit eikä mitkää perus harmaat itel tulee huomen rasta gollarit.


      • kollarit <33

        Nyt ei ole kyse mistään verkkareista vaan kollarit :D ne on ihan eri asia jos et sitä tajunnu :) itse olen tyttö ja joskus saatan käyttää kollareita kun käyn kaupassa tai olen kavereiden seurassa mutta muuten kyllä farkkuja pidän, ei vaan aina jaksa käyttää tiukkoja farkkuja ja välillä haluaa jotain löysempää päälle. Kotonakin olen joka päivä kollarit jalassa koska ne on mukavat jalassa, eikä noi ihmiset olen tölläneet vaikka mulla ollu löysät housut :D olen joskus koulussakin pitänyt kun on ollu liikuntaa nii ei ole tarvinnu vaihtaa housuja kun valmiiksi ollu jalassa, eikä kukaan ole siitä huomauttanu koskaan. Aika monet ihmiset käyttää vaan kollareita eikä mitään muita housuja eikä se mua ainakaan haittaa mitenkään näköjään eräitä haittaa :D


      • lökärifan
        kollarit <33 kirjoitti:

        Nyt ei ole kyse mistään verkkareista vaan kollarit :D ne on ihan eri asia jos et sitä tajunnu :) itse olen tyttö ja joskus saatan käyttää kollareita kun käyn kaupassa tai olen kavereiden seurassa mutta muuten kyllä farkkuja pidän, ei vaan aina jaksa käyttää tiukkoja farkkuja ja välillä haluaa jotain löysempää päälle. Kotonakin olen joka päivä kollarit jalassa koska ne on mukavat jalassa, eikä noi ihmiset olen tölläneet vaikka mulla ollu löysät housut :D olen joskus koulussakin pitänyt kun on ollu liikuntaa nii ei ole tarvinnu vaihtaa housuja kun valmiiksi ollu jalassa, eikä kukaan ole siitä huomauttanu koskaan. Aika monet ihmiset käyttää vaan kollareita eikä mitään muita housuja eikä se mua ainakaan haittaa mitenkään näköjään eräitä haittaa :D

        Mun suosikki style on toppi, pitkähihanen ja lökärit!! Mut ärsyttää et enää ei taho löytyy kunno lökäreitä..


      • koska rakastan urheilua

        Oo hiljaa FARKKUPELLE!
        Mä ainakin käytän collareita aina... Siis aina. Kaupungilla, koulussa ja kotona. Jopa koulukuvissa, koska mun tyyli on oileestaan urheilullinen, eikä mikään ikuinen massafarkku... Ei sillä etteikö sais olla farkkuja...


      • koska rakastan urheilua
        koska rakastan urheilua kirjoitti:

        Oo hiljaa FARKKUPELLE!
        Mä ainakin käytän collareita aina... Siis aina. Kaupungilla, koulussa ja kotona. Jopa koulukuvissa, koska mun tyyli on oileestaan urheilullinen, eikä mikään ikuinen massafarkku... Ei sillä etteikö sais olla farkkuja...

        Ja mun viesti tuli väärään kohtaan... Sry D':


      • Anonyymi

        Vielä pahemmat ois farkut


    • kollarit<3

      EI, verkkarit ei oo kollarit! Kollarit on college-kangasta, sitä mukavaa, pehmeetä, miellyttävää pitää päällä, sitä se on!

    • -------

      Kyllä mun mielestä sopii käyttää kollareita muuallakin kuin urheillessa.
      Pitäisi varmaan ostaa uudet puman kollarit.

    • sama asia ne on

      No ihan sama asia! Verkkarit tarkoittaa kaikkia ns. ''verryyttely'' housuja eli vapaajan ja urheilussa käytettäviä housuja! eli tarkotatte niitö hirveitä harmaita lökäpöksyjä, nään töissäni sairaalassa vanhuksilla sen kaltasia päällä, ÄLKÄÄ NYT JUMAL*AUTA PITÄKÖ NIITÄ KAUPUNGILLA JNE.! ÄLY HOI on sitä parempaakin keksitty kun jotkut ''KOLLARIT....'jessus

      • cjymur

        Harmaat colleget on tosi rumat,hyi.


      • Farkutjakollarit

        No ei ole sama asia. Verkkarit on verkkarikangasta (tyyliin kolmeraitaa rähinät) ja kollarit samaa kangasta kuin hupparit.


    • sd

      Käytkö kovastikkin sitte nuortenfoorumeilla keskustelemassa kun oot sairaalassa töissä? Kollarit on parhaat!

    • katsos

      ehkäpä olenkin itsekkin nuori ja vasta kesätöissä ;)

    • fcdrdcyhnjmnkml

      piä farkkuja niin et näytä ihan pummille!

    • 6+4=11?

      Meh. Tällaiset tyylipoliisit eivät voisi vähempää kiinnostaa. Kollarit ja verkkarit hakkaavt kireät pillifarkut (joita roikotetaan paljastaen 3/4 perseestä) maan rakoon. Kollarit ovat mukavat. Piste.

    • 11+9

      Kyllä itse ainakin käytän. Yleensä töissä itsellä on juuri farkut tai vastaavat kireämmät housut jotka sitten päivän päätteeksi vaihdan löysempii collareihin joissa tulee käytyä kaupassa, lenkillä, kavereiden luona yms. Koulu aikoinakin pidin melkein päivittäin, ei ollut mukava kun pitkiä aikoja istuttiin ja farkut rupesivat kiristämään.. Asuntola-aikana saatettiin jopa yöhousuissa oppitunneille mennä (pieni koulu ja asuntola koulun yhteydessä...)

    • dsfgfdgf

      Entäpä te amikset ja lukiolaiset, ja suurkaupunkilaiset, viitittekö pitää koulussa tai kaupungilla, vai onko tämäkin ylitsepääsemätöntä?

      • oukkidoukki

        No ite en pidä ollenkaa ku vaa kotona. SIis kouluun meen normaaleil farkuil. Liikassa on yleensä legginsit (sisäliikka) ja ulkoliikassa käytän vaa farkkui. :D No mut siis jos on joku kuupperi tai joku nii laitan legginsit uloski ja sit laitan jotai pitkiä paitoja jne. koska kyl nyt pitää pystyy kuupperis liikkuu :D no mut joo lökäreit en vaa viitti. Siis suurinosa mun liikkatunnilla olijoista käyttää niitä, mut mä jotenki vaa erkaannuin niistä ja emt. ulkona niiden kaa en liikkuis ja ne ei ees mahdu kunnol laukkuu nii varmaa just siks. Ja sit se on vaa helppoo ottaa farkut pois vessassa tai pukuhuoneessa ja legginsit on siinä alla valmiina (siis jos tekee niin)


    • aaads

      En tajua miksei näitä sais pitää päällä missään, näähän on niin mukavat

    • njaaah

      No mä pidän kollareita bussissa matkalla salille, kaupassa käydessä jne. mut jos lähen pidemmälle reissulle kaupungille nii en käytä enkä laittas kouluunkaan

    • sdfsdsa

      Käytättekö kollareita sitten vaikka lenkillä kun on vähän kylmempi? Tietenkin! Mitäpä muitakaan yhtä mukavia vaihtoehtoja jää, ei mitäänn

    • 345123541235

      On hot hot, sopis hoppareille hyvin. Nykyää kaikil farkut D: enne oli yläasteel kaikil hip hoppia ja nykyää jotain vitun feikkiä roikkuvia farkkuja ja ketjuja :(

      • whats wrong

        Meän koulus on yli puolel collarit jalassa 24/7 ps. Yläkoulu..


    • fsdfds

      Sopiihan nää muillekki hyvin :3 varsinki jos on joku urheilijatyttö jolla nää on päällä jossai koulussa, niiiin ihanat

    • kollarit:))))

      kyllä tasan voi käyttää, nimenomaan sellaisia mustia, sopivia eikä mitään pari kokoa liian isoja! Ne harmaat kyl on melko rumia mutta mustat hakaaa farkut kesäkeleillä 10-0

    • oijjasdasf

      Ne on urheiluhousut, ei mitään muuta. Ei varmaan missään landella ole väliä mitä käyttää, mutta suuremmissa kaupungeissa katotaan vähän vinoon jos oot ne päällä koulussa tai kaupungilla. Siis jos oot yli 13-vuotias.

    • qwereeee

      Mutta nehän on näin kesälläki ihanan viileät ja tuuli pääsee mukavasti puhaltamaan läpi ;)! Kyllä mun mielestä ihan hyvin voi käyttää kaupungillakin, itse en ainakaan ajattele mitään jos käytän, tai joku muu käyttää kollareita kaupungilla. Voihan sitä ajatella että se on tulossa harjoituksista ja kaupungissa käymässä välillä, mikäs siinä, mukavat kun on!

    • nyt on kesä kusipäät

      kesävaatteet on keksitty ??? v*ttuako pitää olla kesällä pitkät housut jalassa, vaikka onkin kylmä kesä niin kyllä shortseilla,hameille jne tarkenee? tyypillistä suomalaista junttipukeutumista.......huhhuh

      • Vaikka sitten juntti

        No v*ttu joidenkin kenties "pitää" kulkee pitkissä housuissa kesät talvet! Syynä esim voi olla leikkausarvet yms joita ei haluu muiden näkevän. Ja kaikkia ei ole luotu shorseille ja hameille. Ja se ei todellakaan ole mitään junttimaista pukeutumista PRKL...


    • :D:D

      Voi jessus...-.- Tekeekö se Puman kärpäsen paskan kokonen merkki kollareista paremman malliset? Ei minusta. :D

    • hjfgdf

      Tekee tietenkin, nehän on leikattu ihan erilaisesti ja on ihan erilaiset, näkee kauemmas jos on laatumerkkiä :)!

      • voi vittu

        Ai ihan laatumerkkiä 20 euroa maksavat housut? Pumaa ei nyt hirveästi tunneta ''laadusta''.


    • gfdsdddddd

      Ei suomen kesässä tarkene aina shortseilla, ei varsinkaan iltaisin, miksei kollarit kävisi sitten illalla rennoiksi housuksi ulkona riehumiseen, kuten festareilla!

    • The Boy

      Kollarit on parhaat. Ei tod sama asia ku jotkut helvetin verkkarit. Kollarit o parhaat.

      • lgvhhyb cx

        Niin ei oo sama asia, verkkarit on vaan paljo makavammat päällä ja näyttää paljon paremmalta kun jotku kollege-kalsarit.


    • Ichbliztkrieg

      Maastohousut sopii säälle kun säälle ja ne ovat hyödyllisetkin.

    • <3<3

      Kollarit tyttöjen jaloissa on niin seksikkäät

    • Kireet=HYI!

      Itse menen kaupungilla mustilla lökäreillä jne.. JA OLEN TYTTÖ YLI 13 VUOTIAS!
      Mulle on ihan sama kattooko ne '' Me ollaa ihqui ja kauniit ahhh... '' tytöt muo vai ei..
      Tai jos pojat kattoo muo outona niin ihan sama.. itse tykkään niin käytänkin..
      Paskaakos se niitä pitäis vaivaa mitenkää?

      Serkkuni on myös yli 13 vuotias ja menee pelkällähupparilla ja lökäreillä kaupungissa.. Hänkin on tyttö ja saanut dissauksia kavereiltaan koska käyttää vaatteita jotka tuntuu mukavilta.. ei sellaisia mis näkyy puolet perseestä tyylii ja läskit pursuu ulos paidan läpi!

      Mä voin sanoo tän nyt ihan rauhassa niile jotka käyttää ylikireitä paitoja joista paistaa läskit läpi ja farkkui joist näkyy tyylii KOKO PERSE.. Nii et eiks teit yhtää nolota kävellä kadulla ku kaikki pedarit kattelee teidän rintoja ja perseitä silmät suurina ja teijän alusvaatteetkin näkyy sieltä alta läpi.

      • esimerkkejä

        Eli kaikki jotka ei pukeudu kollareihin on hirveitä huoria? Joo, ehkä se 2% tytöistä pukeutuu miten kuvailit jos sekään. Kollarit ovat urheiluhousut ja ne päällä näytät ihan juntilta = fakta. On paljon parempiakin keinoja näyttää hyvältä kuin pelkät mustat kollarit ja joku nuhjunen huppari siinä päällä. Kuten, jotkut väljemmät housut ja pitkähihanen paita. Tai shortsit.


      • asdasdf
        esimerkkejä kirjoitti:

        Eli kaikki jotka ei pukeudu kollareihin on hirveitä huoria? Joo, ehkä se 2% tytöistä pukeutuu miten kuvailit jos sekään. Kollarit ovat urheiluhousut ja ne päällä näytät ihan juntilta = fakta. On paljon parempiakin keinoja näyttää hyvältä kuin pelkät mustat kollarit ja joku nuhjunen huppari siinä päällä. Kuten, jotkut väljemmät housut ja pitkähihanen paita. Tai shortsit.

        Entä jos pukeutuu kollareihin, mutta pitää muuten asiallisia paitoja ja kenkiä jne?


      • dfgddsad
        asdasdf kirjoitti:

        Entä jos pukeutuu kollareihin, mutta pitää muuten asiallisia paitoja ja kenkiä jne?

        Kuten varmaankin tän keskustelun perusteella voit huomata, kollarit eivät ole mitenkään tyylikkäitä normikäytössä. Ne ovat vain housut joita käytetään urheillessa. Toki niitä voi käyttää normisti, mutta toinen asia on vaan että miltä se näyttää.


      • Lökämies
        dfgddsad kirjoitti:

        Kuten varmaankin tän keskustelun perusteella voit huomata, kollarit eivät ole mitenkään tyylikkäitä normikäytössä. Ne ovat vain housut joita käytetään urheillessa. Toki niitä voi käyttää normisti, mutta toinen asia on vaan että miltä se näyttää.

        Mä ainakin käytän kaupungilla ja välillä koulussakin farkkuja mut kotona, kaupassa käydessä tai kavereille mentäessä laitan kollarit tai lökärit.


    • reenaaja_

      lökärit

    • hehe:)

      kollarit käy kyllä tilanteeseen kuin tilanteeseenkin!

    • hehe:)

      kollarit käy kyllä tilanteeseen kuin tilanteeseenkin!

    • yerytre

      Kyllä mää ainaki piän koulussa, ja ei tässä mitään, hyvät housut on, kireät farkut ei oo mukavat pitkiin koulupäiviin :( Taas syksyllä kollarit jalkaan ja menoks!

    • ----------------

      Kollarit on hyvät housut. Voi runkata helposti kun vähän laskee housun vyötäröä. Ja tytöillä perse näyttää kollareissa hyvältä

    • buteventhesun

      Mä käytän kollareita helvetin usein. Ne on mukavat koulussa ku niillä voi apinoida pitkin päivää ja ne on hyvännäköset :) Kyl mä ainaki tykkään :D

    • kollarit<3

      harmaat kollarit

    • YÖK!

    • Yäk!

      En kyllä viitsi mennä kollareilla ihmisten ilmoille. Ne on niin helvetin rumat.

      • kollarit <33

        Mitä vikaa muka kollareissa on? :D sitä mä vaan ihmettelen.. ite en ainakaan ole mikään pikku pissis jonka pitää olla hyvän näkönen näköjään täällä noi muut sitten on sellasia. Eikä ne edes ole rumat jos on tietyn väriset esim mustat kollarit näyttää hyviltä mutta harmaat ei kyllä, mulla on joka kerta kollarit jalassa kun menen kauppaan tai nään kavereita ja mä en näe siinä mitään ongelmaa ainakaan, samoin mun kaverit käyttää tosi paljon kollareja jalassa että ihan normaalia se on.. jos teidän mielestä on ällöö käyttää tollasia housuja nii olette sitten pahasti vajaita päästänne :) kandeis teidänkin lissujen kokeilla olla vaan kollarit jalassa nii ehkäpä alatte tajumaan tilanteen :D


      • emememe
        kollarit <33 kirjoitti:

        Mitä vikaa muka kollareissa on? :D sitä mä vaan ihmettelen.. ite en ainakaan ole mikään pikku pissis jonka pitää olla hyvän näkönen näköjään täällä noi muut sitten on sellasia. Eikä ne edes ole rumat jos on tietyn väriset esim mustat kollarit näyttää hyviltä mutta harmaat ei kyllä, mulla on joka kerta kollarit jalassa kun menen kauppaan tai nään kavereita ja mä en näe siinä mitään ongelmaa ainakaan, samoin mun kaverit käyttää tosi paljon kollareja jalassa että ihan normaalia se on.. jos teidän mielestä on ällöö käyttää tollasia housuja nii olette sitten pahasti vajaita päästänne :) kandeis teidänkin lissujen kokeilla olla vaan kollarit jalassa nii ehkäpä alatte tajumaan tilanteen :D

        mie oon niin samaa mieltä :D Emmie ainakaan jaksais muitten takia tunkea joka ikiseen paikkaan minne meen niin tiukkoja farkkuja ihan vaan siksi ettei näitten muotigurujen päivä menis pilalle. Enkä ymmärrä muutenkaan miksei tommoset viattomat lepposet kolleket muka voi olla päällä ilman että on ''juntti''..herraneaika:D taijan muuttaa vielä syvemmälle mettää että ei tarvi näitten pissiksien elämää pilata pahemmi.

        ps.vanhakeskustelu mutta oliha se pakko tulla pätemään :)


    • ne on jumppahousut!!

      Ei missään muussakaan maassa nuoret kulje yhtä rumissa housuissa kun jotkut kollarit!!! edes köyhimpien vaatteet eivät näytä yhtä tönköiltä!

      yäk yäk ja YÄK!!! opetelkaa pukeutumaan siistimmin!

    • :OO

      Et oo tainnut käydä ulkomailla? Naapurissamaassa Tukholmassakin käydessä monella miehellä oli tämmöiset jalassa, ja ei edes näytä köyhiltä tai tönköiltä...

      • kokemustaon...

        No, ruotsi onkin sitten suomi numero 2. Ihan yhtä tyhmiä ilmeisesti hekin. Kyllä, olen käynyt 10 eri maassa, myös EUROOPAN ulkopuolella. Missään muualla ei pukeuduta niin juntisti kuin suomessa.


    • jebaah

      Tässä ERITTÄIN hyvä esimerkki siitä, miten kollarit saa muulla pukeutumisella näyttämään ihan hyvältä!
      Ei, mä en pukeutuisi shoppailureissulle näin, mutta koulussa, kaupassa, kavereitten luona ymsyms. toimii!
      ps. kollareitten kans mätsää kiree paita ja siistit kengät!! ei mitään hupparia ja lenkkareita koska se tekee kollareista juntit :P

      http://oprin.blogspot.fi/2011/09/fashion-is-my-passion.html

    • JJ

      Pidän kollareita koska ne tuntuvat hyvältä päällä. Koulussa 8 tuntia istuskelua farkuissa voi joskus olla melkoinen urakka, kollareilla ei mitään hätää. Voi olla että ne näyttää typeriltä, mutta mitä väliä sillä on? Jos joku ei suostu puhumaan kanssani minun vaatteitteni takia, en luultavasti haluaisi puhua hänen kanssaan muutenkaan. Pidän kollareita aina, poikkeuksina juhlat (joissa puku päällä) ja työpaikkahaastattelut (koska työnantajat joskus välittävät pukeutumistyylistä, pidän hieman siistimpiä vaatteita työhaastatteluissa). Muulloin, eli kaupoissa, koulussa, töissä, kotona jne. pidän kollareita koska pidän siitä miltä ne tuntuu.

    • joooooooooo :)

      Kollarit ovat suht hienot housut muttei jokapäiväiseen käyttöön ehkä kerran viikossa tai pari niin on ok, mielummin jätkä ne päällä kuin naiselliset pillifarkut. Neuleet ovat myös helvetin tyhmän/hintin näköisiä alle 18vuotiailla pojilla. Miehelle sopii mielestäni perusfarkut,huppari,t paita ja joillekin sopii lippalakki päähän. T. 15v ylä-aste ikäinen tyttö. PS. Jätkällä on oltava Ajotakki kylmillä keleillä, ei mitään tuulitakkeja. Nahkatakki on myös joillakin ok.

    • Hansku-

      ei jumalaita näitä "siis kollarit on rumia, hyii! ei niitä voi pitää kaupungilla"- kommentteja :DD siis jokasen mielipide joo, mutta ite ainakin voin helpostikkin käyttää koulussa ja kaupungilla, tosi mukavat ja myöskin helppo valinta semmosina päivinä ku ei keksi mitä pukis päälle :) Antaa jokasen pukeutua miten haluaa! Ja muuten jos tiedätte kauppoja missä myynnissä värikkäitä collareita nii sanokaas!(: Omistan jo harmaat ja mustat nii värilliset ois iha jees;)

    • heijjjastin

      Voi hertsyygeli tekis mieli suurin osa teistä viskata jonnekki rahan arvoo opettelemaan... "ihgihgihg puman kollarit on ookoo koska ne maksaa neljäkymppii mut hyiii jotku iha samanlaiset mut ilman sitä pientä puman merkkii nii on pelle :(:("...

    • jäbä17---

      itse käytän harmaita A&F:n collareita ja mukavat on, joskus jopa ilma alkkareita! Sanokoot pillifarkku angstikot mitä hyvänsä.

    • hehehekp

      Kaikki kollarit on rentoja päällä :) Ja kaupassakin voi käyttää, mutta oikeesti sillä on väliä minkä malliset kollarit, jotku on semmosia ihan outoja joissa avonaiset lahkeet, näyttää ihan spurgulta kengät jalassa!

    • <3

      Adidaksen collegehousut kauppareissulla on parhainta maan päällä pitkän koulupäivän jälkeen! :333

      • rumatrumat

        Kollarit näyttää kalsareilta , HYI!


      • *****ttaja
        rumatrumat kirjoitti:

        Kollarit näyttää kalsareilta , HYI!

        HEI!! Must ainaki on palj. mukavampi vetää uinni jälkee päälle kollarit ku pillifarkut. JA VITTU KOLLARIT JA VERKKARIT ON IHA ERI ASIA


    • College IS NOT

      Jos haluaa näyttää tollolta, ole hyvä vaan. Mä en niitä haluais ainakaan nähdä, kierrän sellaset tyypit kaukaa. College-housui voi käyttää ehkä OK kotoon ja urheillessa, muttei ihmisten ilmoilla.

      EI:
      - kaupassa
      - koulussa
      - frendien kanssa

      KYLLÄ:
      - urheillessa
      - kotona
      - jos pitää äkkii pistää housut, kun esim. vie roskat :D

      • hot<4

        Entä jos pitää harjoituksien jälkeen käydä kaverilla, tai kaupassa? :OO


      • no haloooo
        hot<4 kirjoitti:

        Entä jos pitää harjoituksien jälkeen käydä kaverilla, tai kaupassa? :OO

        Vaihtaa harjoituksien jälkeen ne housut!


    • hehehee

      Entä jos kaveri tai kauppa on siinä kotimatkalla?

    • ÖÖÖ...

      siis pitääks nykyään helvetti laittaa kauppaanki pillifarkut ja tuubitoppi
      ite mulla ainaki on h&m vaaleen harmaat kollarit ihan tyylikkäät ja tällei mut en mä
      ymmärrä sitä että ku pitää koiraki viedä paskalle ni pitää pukee ittensä joulukuuseks
      ite käytän kaupungil kavereil koulus kaupas ja vaikka missä noita kollareita
      I LOVE IT AWWW

      • ÖÖÖ...

        ja muuten vielä piti sanoo et mitä välii mitä laittaa päälle ku eise kuitenkaan kelpaa
        jos laitan kollarit kouluun joku tulee valittaa ettei oo tyylitajuu no sitten kun laitan
        pillit ni kaikki vaa mikä vitun lissu sä oot


    • ABCArt

      Liikkatunnilla menee paremmin kuin verkkarit. Ne on yleensä sopivan löysät, ettei ne purista jaloista. Muuten kylälle mennessä käytän farkkuja, koti oloissa olen kollegeilla. :) Pieni osa vapautta.

      • mitä??

        Mistä lähtien verkkarit on ollu tiukkoja ja puristavia?!


    • Coolvaimiten?

      Ite pitäisin kollareita 24/7 mutta kun pittää kudien eessä olla muka niin cool ni tyydyn farkkuihin..

    • lifemocker

      ohan se vähän "junttia"

      • Poikaeiymmärräkollareita

        Kollarit ovat ÄÄRIMMÄISEN HUONOT housut liikuntaan. Raskaat ja liian löysät. Itse juoksen kaikki matkat KUNNON verkkaireissa, enkä missään kollareissa. Kollareita en voi käsittää esim. Koulussa. Pukeutukaa nyt herranjesta kunnolla. Vaikka farkut ja t-paita on PPAAAAALLLJJJOOOOOONNN parempi.

        No mutta tyylinsä kullakin.


    • xdd3

      On ihan kiva istua monen tunnin päivät kollareissa:) Ja varsinki kun tulee reeneistä, tai koulussa on ollut liikuntaa eikä jaksa alkaa vaihteleen housuja niin loistava syy käyttää näitä jumalten housuja

      • Juup

        Mitä teil joillain on vastaa kollareita??? Inhoon semmosii tyyppei jotka ei missään tapauksessa käyttää kollareita koulussa...-.- hyvät, rennot housut mun mielestä, en kyllä pitäis siisteimmis tilaisuuksis mutt käy ihan hyvin koulus, kaupas, kotona, urheillessa yms.


      • enkäytäkoskaan
        Juup kirjoitti:

        Mitä teil joillain on vastaa kollareita??? Inhoon semmosii tyyppei jotka ei missään tapauksessa käyttää kollareita koulussa...-.- hyvät, rennot housut mun mielestä, en kyllä pitäis siisteimmis tilaisuuksis mutt käy ihan hyvin koulus, kaupas, kotona, urheillessa yms.

        Koska tämä kollarivillitys loppuu? Kolleget on niin rumat kun olla voi varsinkin harmaat .


    • AMIS >:)

      Itse käytän yleensä pillifarkkuja koulussa, mutta mikseivät ne nyt muutenkin vapaa-ajalla menisivät. Ihan tyylikkäät ne on.. riippuen miten muuten on pukeutunut! :3

      Jes! selvisin laskutoimituksesta!

    • _arrrrriell_

      ite ainakin käytän lökäreitä ihan kaikkialla:D hyvin menee koulussa, kotona, kauppareissuilla ja muualla:)

    • ok.

      Se on ihan sama käyttääkö niitä koulussa vai ei. Jos tykkää niin käyttä. Mikä vika niissä muka on? :)

    • Joojoo

      Nähtävästi se on niin että vaikka on kuinka rumat housut tahansa, kun ne on vaan muodissa niin ne on aivan täydelliset...

    • aikuinen nainen

      College-housut ovat suositut kautta maailman, meille ne on tulleet USA:sta. Aiemmin ainoastaan hoppareilla oli pokkaa käyttää niitä mutta nykyään niitä käyttävät kaikenikäiset ja kaikenlaiset ihmiset. Itse pidän niistä niiden rentouden ja lämpimyyden takia. Nykyään useimmissa farkuissa/vastaavissa ei ole edes kunnon taskuja. Colleget miehellä ovat jotain aivan uskomattoman kuumaa. Itse olen 25v nainen, jolle hip hop on elämäntyyli. Mutta käytän miestenvaatteiden lisäksi myös kireämpiä housuja ja tyylini onkin lainattu osin lautailun maailmasta. Suosin tiettyjen merkkien vaatteita siksi että ne sponsoroivat useita ystävistäni.

      • OnksTäälKuuma

      • hyi jessus

    • 14v421

      kollarit joka paikassa vaikka kirkossa kyllä lähtee!

      • P16

        Musta kollarit tytöillä on söpöjä.


    • Say what you say.

      Olenko jotenkin outo mutta ite ainakin käytän nykyään joka päivä kollareita, kesällä kyllä vaihdan jostain syystä farkku/kauluspaita, asiaan ! Kollarit on parhaat, ei purista palleja kasaan ja muutenkin ainakin hienommat kun verkkarit :D

    • jokunytvaan1

      Täälläpäin ainakin todella monellä näkee kollarit jalassa ihan koulussa/kaupungilla.

    • itflfybfyvdrtccukbgffddf

      Mitä vitun väliä sillä on onko ne jotenki vittu muodikkaat -_- mielummin oon mukavasti kun pidän jotain kireitä farkkuja...

    • tevori

      verkkareihin saa piilotettuu monta kaljaa

    • Tyttö 12v
      • 15wMullaseisoogollareiss

        käyttäisin muuten gollareita mut alkaa helpommi stondaamaa ja sen näkee helpommi :(


    • niihh3

      :D:DX persettä ja jokaikistä läskimuhkuraa korostamassa olevat pöksyt SO LAST SEASON.

    • 14511

      Urheillessa menee, mut ei muuten. Toisaalta en kyllä useinkaan jaksa farkkuja kaivaa lähtiessäni käymään kaupalla, ei mua niin paljoa kiinnosta ajatteleeko kaupan täti mun olevan tyylitajuton juntti.

    • D.i.a. Gal

      Käytän niitä urheillessa. En muuten. En tunne oloani niissä mukavaksi enkä voisi kuvitellakkaan meneväni sellaisissa housuissa ihmisten ilmoille.

    • KYLLÄ

      Tytöllä parhaimman näköiset vaatteet ovat toppi mustat kollarit

    • ihme porukkaa..

      siis en tajua miten täällä jotkut sanoo että on jotenkin junttia/rumaa pitää kollareita?

      meillä ainakin yläasteella ja lukiossa (Helsingissä, joten ei missään syrjässä junttikylässä) tytöt ja pojat piti kollareita liikkapäivinä ja ihan peruspäivinäkin. ja ihan gangsta pojat ja tytötkin, kaikki. ne on iha mukavat.

      rumia ovat sellaiset verkkakangasta olevat housut jotka kimmaltaa pitää vapaa-aikana.

      mut tollaset kollarit ja kollarihuppari ovat iha semmosia mitä rapparitkin pitää. tainnut joskus olla Eminemilläkin päällä, tai ainakin vähän vastaavaa.

      • faktaa2

        No kyllä kuule kunnon merkkiverkkarit voittaa kolleget mennen tullen.


    • Farkku tyttö

      Moi! Mä Ainakin tykkään pitää kollareita kaupungilla kavareitten kanssa ja koulus ja kotoo mut en nyt ehkä ihan koulukuvaan laittais. Olen muutenki enemmän farkku ihmisiä mutta kollarit ei TOD Oo rumat! ( niinkuin tämä eräs väittää)

    • kollaritonkultaa90

      Jos nyt haluatte kuulla aikuisen mielipiteen asiaan, niin omasta mielestäni tämä kollaritrendi on paljon terveellisempi kuin takavuosien tiukat farkut ja napapaita tsydeemi. Käytän itse collegevaatteita koulussa koska en tosiaankaan rupea istumaan maalaistelineen ääressä 8h jossain tiukoissa vermeissä. Ikää on jo 23 enkä arvellut höntsäilyvaatteistani luopua :)

      • kollaritonkultaa90

        #maalausteline


    • landejuntit

      Sehän vasta junttia onkin että laitat ykköset päälle kun käyt kaupungissa. Mikää ei kerro enemmän että oot "landelta" kun jos on joku vitun smokki päällä prismassa. Kaupungilla oikeesti asuvat käyttää kyllä ihan mitä käteen osuu kun lähtevät ulos koska ei sillä oo enää mitään väliä kun se kaupungin viehätys on vähentyny siellä asuessa.
      Kollarit on tyylikkäät, helvetisti tyylikkäämmät kun farkut, vaikka pidin kyllä siitä kun lähinnä "hopparit" piti niitä kun silleen pysty erottaan väkijoukosta toisen joka jako oman musiikkimaun :p
      haistakaa paska vitun gucci manet ja karl kunit

      • Oksettavat housut

        Kollarit on pirun rumat, en kehtaisi käyttää mistään hinnasta.


      • Kollarit rules.
        Oksettavat housut kirjoitti:

        Kollarit on pirun rumat, en kehtaisi käyttää mistään hinnasta.

        Saanen kysyä tarkoittavatko nämä kollareita vastustavat sitä että kenelläkään ei saisi olla kollareita? Juujuu. Massaa vaan että kaikki pukeutumaan farkkuihin yms. Itse en pidä farkkujen epämukavuudesta. Joten itselleni kollarit on sopivampi vaihtoehto


    • kollarit<333

      Kollarit tytöillä on niin ah että kolmas jalka nousee aina pystyyn!

      • Palosammutin

        Kyllä! kun näkee collegehousut työillä niin alkaa bokserit tuntuu aika ahtailta :D


    • 4+6

      Meh...

      Tulin tänne sivulle sen takia että mietin, voiko harmaat kollarit pukee päälle mustan topin & neuletakin/pitkähihasen kanssa...

      En nyt tiiä voiko vai ei....

    • perperjonsson

      saatana persposket paljaana eikä mitään teinipissisperseilyä jumalauta

    • kollarit

      Oon 15v poika ja käytän kollareita ihan joka päivä nukun myös kollarit jalassa, en muista koska viimeks oon käyttäny muita housuja kuin kollareita. Mulla on neljät kollarit joita sitte vaihtelen sillon ku siltä tuntuu, mul on kahet hollister kollarit (molemmat on pinkkejä kollareita) sitte on kahet umbron kollarit toiset vähä vanhemmat ja niissä on vetoketju lahkeessa ja ne on vähä pienet tai sellaset kireet kollarit ja sitte on sellaset toiset umbron kollarit mustat leveälahkeiset mutta kireät kollarit, tykkään käyttää sellasia kollareita jokka on lahkeista leveät mut muute ne on sellaset kireät että siellä ei juurikaan oo ylimääräistä tilaa, noi kollarit missä on vetoketju lahkeessa niinku menee kyykkyyn niin tuntuu siltä että ne repeää jostain niin kireät ne on, ostan aina yhen tai kaks numeroa pienempää kokoa ettei ne oo sellasia löysiä, koska kireitä kollareita on mukavempi pitää. Käytän siis kollareita ihan joka päivä koulussa, kotona, kaupungilla ihan minne ikinä menenkään, koulussa välillä kuulee jotai huutoja jos on noi pinkit hollister kollarit jalassa, ja kaupungilla välillä ihmiset kattelee jos on pinkit kollarit jalassa, vaihan kollarit joskus viikon välein ja joskus menee kauemmanki. Noi pinkit hollisterit on niin hyviä housuja että niillä menee yleensä yli viikon ja sitte vaihan toisiin. En oo pitkään aikaan ostanu uusia kollareita, en oo kokenu tarvitsevani uusia, kyllä neljällä pärjää hyvin. Näin siis minulla. :D

    • kollarit

      Oon 15v poika ja käytän kollareita ihan joka päivä nukun myös kollarit jalassa, en muista koska viimeks oon käyttäny muita housuja kuin kollareita. Mulla on neljät kollarit joita sitte vaihtelen sillon ku siltä tuntuu, mul on kahet hollister kollarit (molemmat on pinkkejä kollareita) sitte on kahet umbron kollarit toiset vähä vanhemmat ja niissä on vetoketju lahkeessa ja ne on vähä pienet tai sellaset kireet kollarit ja sitte on sellaset toiset umbron kollarit mustat leveälahkeiset mutta kireät kollarit, tykkään käyttää sellasia kollareita jokka on lahkeista leveät mut muute ne on sellaset kireät että siellä ei juurikaan oo ylimääräistä tilaa, noi kollarit missä on vetoketju lahkeessa niinku menee kyykkyyn niin tuntuu siltä että ne repeää jostain niin kireät ne on, ostan aina yhen tai kaks numeroa pienempää kokoa ettei ne oo sellasia löysiä, koska kireitä kollareita on mukavempi pitää. Käytän siis kollareita ihan joka päivä koulussa, kotona, kaupungilla ihan minne ikinä menenkään, koulussa välillä kuulee jotai huutoja jos on noi pinkit hollister kollarit jalassa, ja kaupungilla välillä ihmiset kattelee jos on pinkit kollarit jalassa, vaihan kollarit joskus viikon välein ja joskus menee kauemmanki. Noi pinkit hollisterit on niin hyviä housuja että niillä menee yleensä yli viikon ja sitte vaihan toisiin. En oo pitkään aikaan ostanu uusia kollareita, en oo kokenu tarvitsevani uusia, kyllä neljällä pärjää hyvin. Näin siis minulla. :D

    • Laprigo

      Vaaleanharmaat kollarit hyi D: Tummanharmaat kollarit ah <3

      Lisäksi sellaiset kapealahkeisemmat kollarit joissa on kapea kohta lahkeen päässä, on paremmat kuin ne lökölökö lepakkohousut joiden lahkeet laahaa maata pitkin kävellessä, joita ei edes ole kavennettu päistä...

      • collegetnou

        Kaiken sävyiset harmaat colleget, hyi. Mustat on ainoat siedettävät jos on sopivan löysät. En ihan ymmärrä miksi nämä alle kouluikäisille tarkoitetut housut voi illa niin suositut!


    • Collarit

      Itse käytän aina collareita koulussa (lukio) ja liikunnassa. Käytän myös sellaisia tuulihousuja muistuttavia verkkareita, sillä ne ovat paljon mukavammat ja kestävämmät kuin farkut eikä loppujen lopuksi ole väliä, mitä muut siitä ajattelevat.

      • freeballerboy

        Tuulihousuja muistuttavia verkkareita? Onks ne vuorelliset tai jotenkin paksummat? Käytäks niitä kans kesällä vai vaan talvella?


      • jotainmakua

        Suosittelen vaihtamaan ne collarit johonkin muuhun. Näyttää nimittäin kohtuullisen lapsellisilta housuilta.


      • freeballerboy

        Jos ei tykkää farkkuja käyttää niin chino housut on hyvä vaihtoehto. Siistit mut rennot ja kehtaa mennä sellasiinkin paikkoihin mihin verkkareissa tai collareissa ei välttämättä kehtaa :) kuitenkin silti rennot ja sehän on tärkeetä :)


      • Pillu-Palli

        Gta v:stä oppinut "chino" sanan siis mitkä malliset housut chinot on?


    • beyourselfnowandtomorrow

      Minun mielestäni mukavat ja rennommat höntöt sopivat yhtä hyvin arkikäyttöön siinä missä muutkin vaatteet. Mutta paita ja muu pukeutuminen totta kai vaikuttaa siihen asukokonaisuuteen, turha niitä pelkkiä jalkoja on möllöttää vaan pitää miettiä sitä kokonaisuutta ! Esim. napapaita ja juoksulegginssit tai muut urheilucolleget, öhh ei ! Jos pukeudut rennosti niin pukeudu rennosti.

    • beyourselfnowandtomorrow

      Ja aivan pakko vielä sanoa, että en ymmärrä miksi pitää arkikäytössä pukeutua mahdollisimman sporttisemmalla tavalla jos ei kuitenkaan ole lähdössä urheilemaan. Minun mielestäni tämä on tyhmän näköistä, college housuja ja muita löytyy myös rennompaakin meininkiin kuin vain urheiluun.

    • Kaapopappa

      Voi käyttää mitä housuja missä vaan, jos haluaa. Pyjaman huosuja en kyllä laittaisi kouluun tai juhliin.

    • Herkkäpippeli

      Oon mä löysillä collegehousuilla ollut kaupassa, ja tyttöjen päällä semmoiset löysät collegehousut näyttää aivan super söpöiltä

    • skaterdude

      Kummat on helteellä paremmat verkkarit vai kollarit?

      • ainaverrarit

        Ohuet verkkarit ehdottomasti. Esim. adidaksen verkkarit on nykyään monesti aika ohutta kangasta.


    • Pillu-Palli

      Joo collegehousut on ihan tosi hyvät on itelläkin koulussa nykyään collegehousut ja kerran kun olin työkokeilulla nii yhellä tytöllä joka oli tosi nätti niin sillä oli collegehousut ja tytöt näyttää tosi hyviltä collegehousuissa tyttöjen peppu on niissä tosi nätti

      • kolmeraita

        Verkkarit näyttää paljo paremmalta.


      • Anonyymi
        kolmeraita kirjoitti:

        Verkkarit näyttää paljo paremmalta.

        Niin ja siksi käytän mieluummin verkkareita,mutta mulla ei ole mitään kollareita vastaan.


    • Oikeeesti

      Käyttääkö joku oikeesti vielä kollareita? Eikö juoksuhousut oo korvannu ne jo aikoja sitte?

    • skaterdude

      No joo kotona tulee käytettyä kollareita tai verkkareita mut todella harvoin missään yleisillä paikoilla. Saatan viedä roskat tai käydä iltakävelyllä kollareissa mut kaupungilla ym. enimmäkseen farkut tai chinoot. Toki kollarit tai verkkarit ihan mukavat silti on.

    • crazy-mad-insane

      On se jännä, kun jostain tietyistä housuista pitää tehdä "numero". Itelle on ihan sama missä housuissa olen kotona tai menen ulos. Välillä päällä on farkut, välillä reisitaskuhousut, joskus kollarit tai verkkarit. Jos jonkun ego kärsii siitä, että pitää tiettyjä housuja, niin suosittelen, että kasvatte vielä hieman henkisesti.

      • Anonyymi

        Vihaan farkkuja ne ahdistaa ja mun äitin mielestä en sais käyttää mitää muita housuja kuin farkkuja ja haluan olla rennoissa vaatteissa


    • Anonyymi

      Kun näkee tyttöjä, joilla on collegehousuja ja verkkareita niin alkaa bokserit tuntuu aika ahtailta :D

      Itse käytän aina collegehousuja ja verkkareita vuorotellen, riippuen tilanteesta.
      Talvisin verkkareita ja kesällä collegehousuja ja sitten Adidas verkkareita.

    • Anonyymi

      Kyllä kehtaa käyttää collegehousuja ihmisten ilmoilla ja verkkareitakin kehtaa.
      Miksi ei kehtaisi?

    • Anonyymi

      Tuulihousujakin kehtaa.

    • Anonyymi

      Myös trikoot on aika jees nykyisin <3

    • Anonyymi

      Minä pidän vuorotellen verkkareita ja kollareita. Syksyllä tuulihousuja ja talvella lämpöhousuja. Farkkuja en pidä.

    • Anonyymi

      Adidas logolla varustetut verkkarit ja kollarit näyttää hienolta. Niken ja Puman logolla kanssa. Umbro käy myös ja Karhu.

    • Anonyymi

      Jos käytätte tiukkoja verkkarihousuja tai legginssei, niin käytättekö siel alla tiukkoja boxereita tai jotain urheiluhousuja? Oon vaan miettinyt, että mikä o paras tapa saada pullotus pois. Nyt pidän alla ihan tavallisia boxereita ja päällä pidempää paitaa ja vedän sen eteen, ettei etumus näy niin helposti.

    • Anonyymi

      Huh, tästähän asiasta on käyty keskustelua nähtävästi ja itsekkin tässä mietin, että kun ainekin collegehousuja olen nähny muiden ihmisten käyttävän kotioloissa, kaupassa käydessä, ja esim. salilla treenatessa, niin onko ne sitten ulkoilukäyttöön sopivat myös (?), koska ainekin vaatekaupassa myydään erikseen collegehousujen lisäksi, ulkoiluhousuja, jotka eivät ole farkkuja, reisitaskuhousuja eikä suoria housuja, vaan ulkoiluun soveltuvia muuten, kuten esim. jouksulenkille, ja sitten osa ulkoiluhousuista on myös vedenpitäviä, toisin kuin collegehousut.
      Collegehousujen kangas ei myöskään ole tehty urheilemista varten, vaan enemmänkin rentoon oleiluun tai/ja kävelyyn.

      Mutta itse ainekin olen jo muutaman kerran käyttänyt collegehousuja kun olen käynny ruokakaupassa, ja ei ainekaan mulle kukaan ole tullu kuittailee mitään mun muodista, mutta toisaalta, ei mua silloin niinä kerroina kiinnostanu olleenkaan jos muut ihmiset kattoo ja "kauhuistelee" mun vaatetusta, ihan vitun sama, mä vaan tulin hoitaa mun kauppaostokset, that's it (ja epäilen kukaan sielä kaupassa ei välittänyt mun vaatetuksesta koska miksi välittäisi). Ja täten uskallan väittää, että kyllä, collegehousut sopii myös ihan kauppareissulle, ja itseasiassa kun kattoo googlesta kuvia hakusanalla; "collegevaate", niin aika moni henkilö on collegevaate päällä sisätiloissa näissä kuvissa, joten uskon että niitä sopii myös käyttää esim. koulussa (mutta liikuntaa suosittelen harrastamaan muilla kuin collegehousuilla).

      Loppujen lopuksi, vaatteet on tehty käyttö varten ja muotia on monenlaista, joten käytä vaapaasti mitä vaatetusta haluat, sielä missä ei ole vaatetusvaatimuksia, kuten ruokakaupassa (en ole ainekaan vielä nähny kaupan ovessa pukupakko vaatimusta joten vaatetustyyli on vapaaa), ja jos jotkut tyypit alkaa dissaa sua sun vaatetuksesta tai ei hengaaa sun kanssa koska sulla on tiettyjä vaatteita, niin ne tyypit on paskaa seuraa.

    • Anonyymi

      SAMA AMIELRÄ LUULIS NYT SAAVAN PUKEE PÄÄLLEEN MITÄ HUVITTAA :D

    • Anonyymi

      Kyllä voi käyttää. Itse asiassa aika monilla näkee kollareita ulkona tai kaupassa.

      • Anonyymi

        Niin näkyy, valitettavasti...


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4914
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3227
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1375
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      180
      1206
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      64
      887
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      868
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      847
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      708
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe