Kovin ristiriitaista tietoa löytyy sademääristä Borneossa. Kota kinabalu helmikuussa kiikarissa. Muutamien lähteiden mukaan juuri helmi-maaliskuu siellä sataa kaikista vähiten. Ja kuitenkin sadekausi on kai kuitenkin silloin vielä päällä. Kokemuksia helmikuusta Kota kinabalussa? Tietysti vuodet ei ole veljeksiä keskenään...
sadekausi Borneo
4
509
Vastaukset
- KK 2012
Olimme viime helmikuussa KK:ssa perheen kanssa. Vuodet eivät ole veljeksiä keskenään, mutta viime vuonna tuona yhdeksän KK päivän aikana satoi yhtenä päivänä kunnolla. Muutamana päivämä saattoi tulla pieni kuuro, joka ei menoa haitannut. Tyypillisesti ap ja päivä on aurinkoinen ja ip/illalla voi ropsauttaa vettä.
KK:n edessä olevalta Manukan-saarelta saattoi nähdä selvästi, että pilvet kasaantuvat sisämantereelle, mutta ranta pysyi varsin aurinkoisena.
Ihan kiva originelli kaupunki, hyvät ostosmahdollisuudet laidasta laitaan ja KK:sta hyvä tehdä päiväretkiä eri suuntiin (vuoret, jokisuisto, saaret).
Suosittelen! - KK 2013
Myös ensi huhtikuussa tarkoitus KK käydä. Silloin ei taida enää sadekausi olla päällä, mutta aina kai siellä satelee.
Viime joulukuussa olin muutamia päiviä Kuchingissa ja silloinkin sateli ja paistoi vuoronperään, muttei kertaakaan koko päivää. - koo
Onko jollain kokemusta joulun ajan säistä: onko kuinka sateista joulukuun lopulla?
- Ilpo
Olen nyt asunut nelisen vuotta Kota Kinabalussa, ja taytyy sanoa etta sadekauden ja kuivan kauden raja on aika hamartynyt. Itse en ainakaan osaa kunnolla erottaa niita toisistaan. Satelee milloin satelee, yleensa kuitenkin vain pari tuntia kerrallaan iltapaivalla. Kalenterista toki voi katsoa loka-maaliskuun olevan sadekautta, mutta ei se kovin suuri se ero ole muuhun vuoteen verrattuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571195- 521105
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892