Oon joutumassa pian lusimaan ja kiinnostais tietää miten vankiloissa suhtaudutaan homoseksuaaleihin, saako lusia rauhassa? En mitenkään pidä suurta meteliä asiasta mut se vaan näkyy päältä enkä voi sille mitään... En fantasioi mistään kuumista sessioista tms, olis vaan kiva tietää mihin pitää varautua...
Vastaukset 5
- lusinut...
No voi olla, että olet jo istumassa... Mutta vankila ei ole helppo paikka homoille. Niin toiset vangit kun henkilökuntakin on aika vanhoillisia. Jos olet "oma itsesi", niin voit joutua kiusaamisen kohteeksi. joten seksuaalisuus kannattaa pitää omana tietona. Jonkun sairaanhoitajan (mielummin psyk sh) on hyvä keskustelukumppani vankilassa. Toki kylmiksellä ja saramäessä pastorit on myös asiallisia ja todella omistautuneita vankityöhön. Ja nämä osaa kertoa ja auttaa miten kannattaa elää vankilassa oman seksuaalisuutensa kanssa.
Itse olen ollut vankilassa ja koska ulkonäköni ja kokoni on miehinen on ollut suht helppoa ollut. Mutta vähänkin feminiininen poika/mies niin vaikeuksia voi tulla.
Olisi asiallista ja mukavaa jos seta ja rise lähtisi jonkinlaiseen "projektiin", että saisi homoille ja tietenkin lesboille helpotusta arkeen ja eloon vankiloissa.- heppivenkula
Noin se meil menee ihan luonnollinen juttu
- pertti l.
olin valtion virassa jouduin seta jengin ajojahdin kohteeksi työpaikalla.nyt mielenterveys ongelmien vuoksi eläkkeellä.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty471549Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä3531314Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto351110Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s3461062- 621041
Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine137939Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel33831Treffi-ilmoituksia!
Tähän avaukseen voipi treffeille halukkaat laittaa oman - lyhyen - vapaamuotoisen hakunsa,burneri emaileinee). Tavoitte202771- 61635
- 42629