Oon joutumassa pian lusimaan ja kiinnostais tietää miten vankiloissa suhtaudutaan homoseksuaaleihin, saako lusia rauhassa? En mitenkään pidä suurta meteliä asiasta mut se vaan näkyy päältä enkä voi sille mitään... En fantasioi mistään kuumista sessioista tms, olis vaan kiva tietää mihin pitää varautua...
Vastaukset 5
- lusinut...
No voi olla, että olet jo istumassa... Mutta vankila ei ole helppo paikka homoille. Niin toiset vangit kun henkilökuntakin on aika vanhoillisia. Jos olet "oma itsesi", niin voit joutua kiusaamisen kohteeksi. joten seksuaalisuus kannattaa pitää omana tietona. Jonkun sairaanhoitajan (mielummin psyk sh) on hyvä keskustelukumppani vankilassa. Toki kylmiksellä ja saramäessä pastorit on myös asiallisia ja todella omistautuneita vankityöhön. Ja nämä osaa kertoa ja auttaa miten kannattaa elää vankilassa oman seksuaalisuutensa kanssa.
Itse olen ollut vankilassa ja koska ulkonäköni ja kokoni on miehinen on ollut suht helppoa ollut. Mutta vähänkin feminiininen poika/mies niin vaikeuksia voi tulla.
Olisi asiallista ja mukavaa jos seta ja rise lähtisi jonkinlaiseen "projektiin", että saisi homoille ja tietenkin lesboille helpotusta arkeen ja eloon vankiloissa.- heppivenkula
Noin se meil menee ihan luonnollinen juttu
- pertti l.
olin valtion virassa jouduin seta jengin ajojahdin kohteeksi työpaikalla.nyt mielenterveys ongelmien vuoksi eläkkeellä.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelan mukaan veronpalautukset ovat tuloa tuet lähti
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012225387.html Verohallinnon maksama veronpalautus tulee niille, jotka ovat mak2533652Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes1781761Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1431502- 1221177
Sinkkujen tilanne kiinassa katastrofaalinen
800 naista osallistui sinkkujen iltaan, paikalle saapui 0 miestä. Ei mahdollisuuksia, kun nainen on 38 -vuotias, ja130990- 70970
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt385857Minne katosi Sofian Jeff-rakas ystävä?
Seiskalehden mukaan Jeffreytä ei ole näkynyt, kuin kesäkuussa maininta Sofian ommissassa insramissa. Onko jo tullut ero165714- 9711
- 45676