Oon joutumassa pian lusimaan ja kiinnostais tietää miten vankiloissa suhtaudutaan homoseksuaaleihin, saako lusia rauhassa? En mitenkään pidä suurta meteliä asiasta mut se vaan näkyy päältä enkä voi sille mitään... En fantasioi mistään kuumista sessioista tms, olis vaan kiva tietää mihin pitää varautua...
Homo vankilassa
5
2112
Vastaukset
- lusinut...
No voi olla, että olet jo istumassa... Mutta vankila ei ole helppo paikka homoille. Niin toiset vangit kun henkilökuntakin on aika vanhoillisia. Jos olet "oma itsesi", niin voit joutua kiusaamisen kohteeksi. joten seksuaalisuus kannattaa pitää omana tietona. Jonkun sairaanhoitajan (mielummin psyk sh) on hyvä keskustelukumppani vankilassa. Toki kylmiksellä ja saramäessä pastorit on myös asiallisia ja todella omistautuneita vankityöhön. Ja nämä osaa kertoa ja auttaa miten kannattaa elää vankilassa oman seksuaalisuutensa kanssa.
Itse olen ollut vankilassa ja koska ulkonäköni ja kokoni on miehinen on ollut suht helppoa ollut. Mutta vähänkin feminiininen poika/mies niin vaikeuksia voi tulla.
Olisi asiallista ja mukavaa jos seta ja rise lähtisi jonkinlaiseen "projektiin", että saisi homoille ja tietenkin lesboille helpotusta arkeen ja eloon vankiloissa.- heppivenkula
Noin se meil menee ihan luonnollinen juttu
- pertti l.
olin valtion virassa jouduin seta jengin ajojahdin kohteeksi työpaikalla.nyt mielenterveys ongelmien vuoksi eläkkeellä.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703