Oon joutumassa pian lusimaan ja kiinnostais tietää miten vankiloissa suhtaudutaan homoseksuaaleihin, saako lusia rauhassa? En mitenkään pidä suurta meteliä asiasta mut se vaan näkyy päältä enkä voi sille mitään... En fantasioi mistään kuumista sessioista tms, olis vaan kiva tietää mihin pitää varautua...
Vastaukset 5
- lusinut...
No voi olla, että olet jo istumassa... Mutta vankila ei ole helppo paikka homoille. Niin toiset vangit kun henkilökuntakin on aika vanhoillisia. Jos olet "oma itsesi", niin voit joutua kiusaamisen kohteeksi. joten seksuaalisuus kannattaa pitää omana tietona. Jonkun sairaanhoitajan (mielummin psyk sh) on hyvä keskustelukumppani vankilassa. Toki kylmiksellä ja saramäessä pastorit on myös asiallisia ja todella omistautuneita vankityöhön. Ja nämä osaa kertoa ja auttaa miten kannattaa elää vankilassa oman seksuaalisuutensa kanssa.
Itse olen ollut vankilassa ja koska ulkonäköni ja kokoni on miehinen on ollut suht helppoa ollut. Mutta vähänkin feminiininen poika/mies niin vaikeuksia voi tulla.
Olisi asiallista ja mukavaa jos seta ja rise lähtisi jonkinlaiseen "projektiin", että saisi homoille ja tietenkin lesboille helpotusta arkeen ja eloon vankiloissa.- heppivenkula
Noin se meil menee ihan luonnollinen juttu
- pertti l.
olin valtion virassa jouduin seta jengin ajojahdin kohteeksi työpaikalla.nyt mielenterveys ongelmien vuoksi eläkkeellä.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1941855
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117977Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo127902En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset210704- 135656
- 60655
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21624Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38568