Oon joutumassa pian lusimaan ja kiinnostais tietää miten vankiloissa suhtaudutaan homoseksuaaleihin, saako lusia rauhassa? En mitenkään pidä suurta meteliä asiasta mut se vaan näkyy päältä enkä voi sille mitään... En fantasioi mistään kuumista sessioista tms, olis vaan kiva tietää mihin pitää varautua...
Homo vankilassa
5
2187
Vastaukset
- lusinut...
No voi olla, että olet jo istumassa... Mutta vankila ei ole helppo paikka homoille. Niin toiset vangit kun henkilökuntakin on aika vanhoillisia. Jos olet "oma itsesi", niin voit joutua kiusaamisen kohteeksi. joten seksuaalisuus kannattaa pitää omana tietona. Jonkun sairaanhoitajan (mielummin psyk sh) on hyvä keskustelukumppani vankilassa. Toki kylmiksellä ja saramäessä pastorit on myös asiallisia ja todella omistautuneita vankityöhön. Ja nämä osaa kertoa ja auttaa miten kannattaa elää vankilassa oman seksuaalisuutensa kanssa.
Itse olen ollut vankilassa ja koska ulkonäköni ja kokoni on miehinen on ollut suht helppoa ollut. Mutta vähänkin feminiininen poika/mies niin vaikeuksia voi tulla.
Olisi asiallista ja mukavaa jos seta ja rise lähtisi jonkinlaiseen "projektiin", että saisi homoille ja tietenkin lesboille helpotusta arkeen ja eloon vankiloissa.- heppivenkula
Noin se meil menee ihan luonnollinen juttu
- pertti l.
olin valtion virassa jouduin seta jengin ajojahdin kohteeksi työpaikalla.nyt mielenterveys ongelmien vuoksi eläkkeellä.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.28311002- 783013
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan902706- 892551
Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1512262Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.2682161- 451471
Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �131435Muutama vuosi sitten oli pulaa hoitohenkilökunnasta
Nyt heitä sanotaan irti. Tarve ei ole hävinnyt mihinkään, ei myöskään raha jolla ihmisten työnteosta maksettiin; raha va1341340Ilouutinen: Osmo Peltola jo teini-iässä, silti yhdessä Peltsi-isän kanssa taas tv:ssä!
Ihan paras parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Tämä on kyllä sellaista hyvänmielen telkkariohjelmaa, josta kukaan ei35942