Tre/Sulkis/lenkkiseuraa

kuntoon2012

Taka-ajatuksia laihdutus mutta ois myös kiva löytää vihdoinkin joku omalta tuntuva harrastus. Esimerkiksi sulkkista oisi kiva koittaa jos löytyis kaveri, vaikken ees tiedä missä tääl tampereella voi pelata..mutta eiköhän se selviä=) Laittelehan viestiä jos kiinnostaa=)

3

280

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Velmalla

Moikka! Mulla on sulkapallomailoja mutta ei pelikaveria myöskään. Tykkään monenlaisesta liikunnasta, jossa saa käyttää vauhtiakin. Minkä ikäinen olet ja mistäpäin?

• Lenkille Tre

Hei

sulkapallomaila löytyy myös minulta ja viimeisin innostukseni liittyy Tennikseen, mihin erityisesti kaipaisin harjoittelukaveria (alkeis jatko tasolle). Ikää minulla jo pyöreät 40, muttei se lenkillä tai pelaisussa varmaankaan haittaa. Laihdutus on myös meneillään..

• liikkeelle2

Moi,

Itsekin kaipaan liikuntaseuraa vaikkapa kävelylenkeille, salille, sulkkikseen. Pelailen sählyä kerran viikossa, mutta seuraa muuhun liikuntaan olisi kiva löytää, ettei niin helposti jää vain aikomukseksi tuo liikkuminen. Olen alle 50v nainen.

mii22 @ luukku.com

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      20
      6066
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      24
      3476
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      166
      2812
    4. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      29
      2710
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82