Hei,
olen valmis strippaamaan naisporukalle esim. polttareissa.
Olen 40 v, suomalainen mies... Asustelen Helsingissä. Olen sänkileukainen moottoripyöräilyn harrastaja, enkä ole ylipainoinen..;-)
Kyseessä siis amatööri.
[email protected]
Naisten polttarit...
3
452
Vastaukset
- seppo 69v
Olet juuri minulle sopiva pari minä voisin asua sinun kanssasi pyytäisin vain pientä juttua eli sitä, ja myös että sinulla olisi kannettava tietokone ja skyrim. Minä myös tykkään pyöristä niitä löydän yleinsä legon tehtailta kun etsi sieltä dildoja peukku perseessä anteeksi että trollasin sinua minulla oli vain sanottavana että muistutat isääni ja minulla oli tylsää t:simba
- Omitsiengusstenduss
Kokemusta. Alkaakseni onneni alusta. Super kiireellä stailaat ensin sun menkkas haltuun ja potkaset mopoille rukkaset.
Kaks: Ratsastustunti meni ihan vituiks kun noudin kortsut poikani laatikosta toiselta paikkakunnalta, vaik ne oli tytsyn bölessä./
Sulhaseni odotti laivan kannella lokin, lohi-riisipiirakan ja.. - pentti 57v.
5 sadfacee ja muna peppuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418