Hei,
olen valmis strippaamaan naisporukalle esim. polttareissa.
Olen 40 v, suomalainen mies... Asustelen Helsingissä. Olen sänkileukainen moottoripyöräilyn harrastaja, enkä ole ylipainoinen..;-)
Kyseessä siis amatööri.
[email protected]
Naisten polttarit...
3
512
Vastaukset
- seppo 69v
Olet juuri minulle sopiva pari minä voisin asua sinun kanssasi pyytäisin vain pientä juttua eli sitä, ja myös että sinulla olisi kannettava tietokone ja skyrim. Minä myös tykkään pyöristä niitä löydän yleinsä legon tehtailta kun etsi sieltä dildoja peukku perseessä anteeksi että trollasin sinua minulla oli vain sanottavana että muistutat isääni ja minulla oli tylsää t:simba
- Omitsiengusstenduss
Kokemusta. Alkaakseni onneni alusta. Super kiireellä stailaat ensin sun menkkas haltuun ja potkaset mopoille rukkaset.
Kaks: Ratsastustunti meni ihan vituiks kun noudin kortsut poikani laatikosta toiselta paikkakunnalta, vaik ne oli tytsyn bölessä./
Sulhaseni odotti laivan kannella lokin, lohi-riisipiirakan ja.. - pentti 57v.
5 sadfacee ja muna peppuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855040- 473482
- 1053335
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342521- 1992503
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️252109- 1332059
- 201799
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51689- 1821668