Maltalle kielimatkalle 2013

Melliehaa

Eli suunnitelmissa olisi mennä 2-4 kaverin kanssa Speak&Funin kautta Melliehaan asuntolaan, jossa juurikin olisi mahdollista mennä nelisteen samaan huoneeseen, mutta miten helposti sitten onnistuu että kaikki onnistuis varaamaan niin että kaikki pääsis samaan huoneeseen? Ja käsitin että kun viikko Melliehassa olisi 450-600e, niin aika halvaksihan tulisi, jos lennot ovat yleensä Maltalle sitä 200-300e luokkaa, eli noin tonni tulisi koko matkasta. Kellään kokemuksia tästä speak&funista, että miten helposti tuo kaikki sitten onnistuu, että kaverien kanssa onnistuu varaamaan samaan aikaan sen matkan, ja että saattaja tulee tiettyyn aikaan sinne kentälle ja hänet löytää yms..?

6

212

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öhö öhö

laita viestiä matkan järjestäjälle. Saat parhaan tiedon

• ef

oletko menossa Ef:n kautta?silloin tapaat liiderisi ja muut kurssilaisesi lentokentällä!

• M4LT4?

Itekki aion maltalle, mietityttää vaa toi matkapalvelu STS vs EF vs Speak & Fun..... EF:stä ja STS:stä oon lukenu sekä positivstä että negatiivista palautetta...... Outoo et jotku dissaa STS:n maan rakoon ja toiset ylistää sitä mahtavana ja sama EF:n kanssa.....

• ilovemalta

ite oon ollut viime kesänä maltalla ef:n kautta :-) mulla ei ainakaan oo silleen mitään kauheen pahaa sanottavaa ef:stä, jotain nyt tietty että jotku bussit oli myöhäs yms mut ei mitään suurempaa :D jos on mahdollisuus lähtee, niin kannatan ite sitä ainaki ehdottomasti, koska mulla oli ainakin tosi huippureissu sain paljon uusia kavereita muistoja ja loistavia kokemuksia

• EFcrew
    • maltalle2014?

Olisko kellään kokemuksia tosta speak&funista?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä haluaisit sanoa hänelle?

Jos joskus kohtaatte?
      Ikävä
      104
      1065
    2. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      66
      1010
    3. haluaisin paljastaa

Kuka tämä :/ on
      Ikävä
      67
      502
    4. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      47
      473
    5. Taiteiden yö

Kuhmon taiteiden yössä tapahtui. Tsat satss saaatts... Ja Sammon takoja... Tsat satss saaatts...
      Kuhmo
      8
      436
    6. Nainen, onko se nalle hehkuttelija poistunut keskuudestamme?

Ei ole näkynyt, joten onkohan. R.I.P :/
      Ikävä
      112
      431
    7. Hyvää yötä kaipaamalleni

Vanhwmmalle naiselle, olet rakas❤️❤️
      Ikävä
      13
      420
    8. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      42
      412
    9. Kysymys palstalaisille: kuinka moni nainen sietää miehen "pakkomielteistä" sekaantumista elämäänsä?

Siedättekö tai sietääkö teidän naisenne miehen "pakkomielteistä" sekaantumista naisen harrastuksiin, ulkonäköön, työhön
      Sinkut
      83
      391
    10. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      15
      386
    Aihe