sinulle kumppaniasi rumaksi? Mitä se aiheuttaa sinussa, kuinka reagoit?
Ystäväpiirisi kommentoivat privaattikeskustelussa
10
62
Vastaukset
Entinen ystävä. En vietä aikaa idioottien kanssa.
- //Mies//
Kertoisi aika paljon nk. "ystävistäni"..
Kateellisia onnestani, jonkun "kaverin" oma parisuhde kuralla? Pinnallisia? Katkeria kun ei ole omaa kumppania? Yrittävät ehkä iskeä kiilaa minun ja kumppani väliin, että viettäisin aikaa enemmän kavereitteni kanssa? - vili.
Aforismi:
Kauneus on pinnallista, rumuus menee luihin ja ytimiin!
Hähä! :D Ois kyllä aika erikoista, jos jollakin mun ystäväpiirissä ois paremman näköinen kumppani... Noo sanoisin varmaan, että "No ei mee hyvin sullakaan".
- ...
Noh jos hän on ystäväni mielestä ruma, niin en voi muuta sanoa. Kun että enhän mä sitä miestä sulle valinnut vaan itselleni. Tuskin ystävieni miesmaun tietäen mun mies heidän makuunsa edes on. Ainakaan ei ole saman sorttista vielä vastaan tullut ystävien kainalossa vastaan. Erilainen miesmaku.
- määmy
Riippuu kumpaa sukupuolta sanoja on, myös tilanteest.
Useamman kommentin jälkeen voi vaihtaa kaveripiirii. Yks myös naisista "sillai" pitävä nainen kysyi aina ensitöikseen aina kun näimme aikoinaan: "vieläks sä seurustelet sen ruman miehes kanssa?" Mutta se nyt oli sellainen rääväsuu..
Kun mun yks kaveri näki mun miehen ekan kerran se sanoi jotenkin näin: "meillä on ollut aina aika eri maku miesten ulkonäön suhteen" Ajattelin, mutten sanonut ääneen, että sama tuli mieleen, kun näin sun poikakaverin..
Ei noi mitään aiheuta. Menee toisesta korvasta sisään, toisesta ulos..- ;)
Yrittikö se nainen iskeä sua?
Alan vetää sellasta bimbomatskua, että: "noinko paljo sua v*tuttaa, kun et sä saa siltä ja mä saan?".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 232411
- 951536
- 1181274
- 751130
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa18969- 52862
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa249861Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo19840MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil209840- 34795