Onko sinua koskaan poistettu ravintolasta

bortsari

tai oletko saanu porttikieltoa raflaan?

58

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nesteytetyt muistikuvat eivät tietenkään anna täysin 100% luotettavaa tulosta, mutta muistaakseni poistettu ei ole ikinä, sisäänpääsy on muutaman kerran estetty tekosyyllä "on taidettu ottaa liikaa pohjia", joista kerroista yhdenkin kohdalla olin juonut vain kaksi kaljaa ennen ko. baarin ovelle pyrkimistä. Muutoin nuo estämiset ovat kyllä osuneet enimmäkseen oikeaan :)

• Minä en kerran meinannut päästä silloiseen Arcadiaan selvin päin sisään. Pyysin portsaria hakemaan promillemittarin ja äijähän haki. Nollaa näytti ja ei kun sisään. Kumma juttu, kun nykyisin pääsee mihin tahansa 10 tuopinkin jälkeen. ;-)

• Kans pari kertaa meinannut olla pääsemättä sisään ja molemmilla kerroilla olin ottanu jotain pari-kolme ennen sitä, enkä käyttäytynyt erityisen humalaisesti.
        Molemmilla kerroilla kuitenkin pääsin sisään sitten puhumalla.
        Oudosti olen kyllä päässyt aina sisään sillain, että olen ollu sammumispisteessä.

Ikinä ei ole heitetty pihalle.

• on muutamaankin otteeseen
      porttarin oon saanu kerran,
      mut se ny oliki semmone taka-hikiän pikkuräkälä, mihin ei juuri sitä tarvetta takaisin pääsyyn ollutkaan ku se ei kuitenkaan ollut se oman kotikylän ainoa..
      sitä paitsi siellä oli vittumaisia ihmisiä, ilmankos mua alkoi pännii..

mur

• mies ulalla

Joo on muutaman kerran. Menin kerran yhteen ihan just avattuun baariin ja sit tilasin oluen ja loin juomaan sitä. no sit tultiin sanomaan et mulla on porttikileto sinne. Ihmettelin sitä kun en ollut koskaa edes käynyt siel baarissa. Pyysin siis selitystä ja rahoja takas kaljasta minkä ostin. Ne soitti poliisit sitten ja jouduin haastamaan baarin oikeuteen 5 euron kaljan takia. Vit.tutti sen verran kun en saanut mitään selitystä. Oikeudessa sen baarin omistaja ei pystynyt todistamaan et olin sanut porttikiellon sinne ja sit sain 400 euroa korvauksia

• ...

On poistettu kerran ja samalla kerralla sain sen porttikiellonkin. Enkä ole sen jälkeen siellä käynyt narikkaa pidemmällä.

• bortsari

Oliko syytä poistoon:DD

• ...
        bortsari kirjoitti:

Oliko syytä poistoon:DD

Oli. Kävin yhden naisen päälle, kun se ensin aikansa mulle aukoili suurta suutaan. Olin kieltänyt kajoamasta mun miesystävään ja etsimään itselleen vapaan miehen. Eukko vaan rääpi suutaan ja käyttäyityi ylimielisesti mua kohtaan, että hän pussailee ketä haluaa ja että mun pitäis poistua siitä.

No mä en tykännyt asenteesta ja kaadoin sen lattialle ja revin rivelistä. Poke tuli äkkiä hätiin ja repi mut irti siitä naisesta. Paita kyllä ei ollut ennallaan sillä daamilla enää sen jälkeen.

Sit se vihainen poikaystäväkin lähti perääni tai heitettiinkö lie sekin ulos, en tiedä. Perään se silti lähti ja möykkäsi mulle selän takana kävellessään mussun mussun. Minä käännyin kannoillani ympäri ja hiukan pompahdin ja paukautin sitä nyrkillä leukaan. Jolloin sen tasapaino heitti sen verran et kaatus selälleen kadulle ja istuin sen päälle repimään hiuksista ja nuijimaan päätä katuun. Se oli sellainen huono suhde muutenkin.

En ole ylpeä en. Olin silloin vaan tosi vihainen.

• ...
        ... kirjoitti:

Oli. Kävin yhden naisen päälle, kun se ensin aikansa mulle aukoili suurta suutaan. Olin kieltänyt kajoamasta mun miesystävään ja etsimään itselleen vapaan miehen. Eukko vaan rääpi suutaan ja käyttäyityi ylimielisesti mua kohtaan, että hän pussailee ketä haluaa ja että mun pitäis poistua siitä.

No mä en tykännyt asenteesta ja kaadoin sen lattialle ja revin rivelistä. Poke tuli äkkiä hätiin ja repi mut irti siitä naisesta. Paita kyllä ei ollut ennallaan sillä daamilla enää sen jälkeen.

Sit se vihainen poikaystäväkin lähti perääni tai heitettiinkö lie sekin ulos, en tiedä. Perään se silti lähti ja möykkäsi mulle selän takana kävellessään mussun mussun. Minä käännyin kannoillani ympäri ja hiukan pompahdin ja paukautin sitä nyrkillä leukaan. Jolloin sen tasapaino heitti sen verran et kaatus selälleen kadulle ja istuin sen päälle repimään hiuksista ja nuijimaan päätä katuun. Se oli sellainen huono suhde muutenkin.

Niin, olin toisella kertaakin saada porttikiellon ennen tätä. Kun istuimme baaritiskillä olutta juomassa ja oltiin jo oltu aika kauan siinä. Meidän piti vaan käväistä ja aloin olla jo ihan kypsä. Miesystäväni sanoi, että hän jää sinne vielä mene vaan kotiin.

No en tykännyt taas ja ku hän nosti persettään korjatkseen asentoaan baarijakkaralla mä nykäisin toisella jalallani sen tuolin alta pois. Sen verran, että se kaatui sen baarijakkaran kanssa kumoon. Oli niin noloa miestä, että lähti kaljan jälkeen kotiin. :) Ei edes tajunnut, että mä vähän autoin sitä jakkaraa kaatumaan.

• bortsari
        ... kirjoitti:

Huh huh. Temperamenttia:)

• ...
        ... kirjoitti:

Niin, olin toisella kertaakin saada porttikiellon ennen tätä. Kun istuimme baaritiskillä olutta juomassa ja oltiin jo oltu aika kauan siinä. Meidän piti vaan käväistä ja aloin olla jo ihan kypsä. Miesystäväni sanoi, että hän jää sinne vielä mene vaan kotiin.

No en tykännyt taas ja ku hän nosti persettään korjatkseen asentoaan baarijakkaralla mä nykäisin toisella jalallani sen tuolin alta pois. Sen verran, että se kaatui sen baarijakkaran kanssa kumoon. Oli niin noloa miestä, että lähti kaljan jälkeen kotiin. :) Ei edes tajunnut, että mä vähän autoin sitä jakkaraa kaatumaan.

Pokekin kommasi ovella, että ehkä on aika mennä jo kotiin kun ei enää pystyssä pysytä. ;) Nää on näitä ähäskutti juttuja, joita tuli nuorempana tehtyä.

• ...
        bortsari kirjoitti:

Huh huh. Temperamenttia:)

Huonoa sellaista. :/

• bortsari
        ... kirjoitti:

Ootpa nopea liikkeissäs. Mahtoi olla näyttävä kaatuminen:)

• ...
        ... kirjoitti:

Pokekin kommasi ovella, että ehkä on aika mennä jo kotiin kun ei enää pystyssä pysytä. ;) Nää on näitä ähäskutti juttuja, joita tuli nuorempana tehtyä.

Poke kyllä mulle heristi sormeaan ja puisteli päätään. Se taisi nähdä mitä mä tein. Niin näki baaritiskin takan oleva myyjäkin ja sanoi mulle silloin, että kohta te lähdette ja takas ette tule.

• bortsari
        ... kirjoitti:

Huonoa sellaista. :/

Täytyy olla samaa mieltä. Hiukkasen rauhallisemmin ois kannattanu ottaa.

• ...
        bortsari kirjoitti:

Ootpa nopea liikkeissäs. Mahtoi olla näyttävä kaatuminen:)

Njoo. Kyllä alta 20-vuotiaana vielä liikkeet on liukkaat.

• bortsari
        ... kirjoitti:

Poke kyllä mulle heristi sormeaan ja puisteli päätään. Se taisi nähdä mitä mä tein. Niin näki baaritiskin takan oleva myyjäkin ja sanoi mulle silloin, että kohta te lähdette ja takas ette tule.

Sattuuhan sitä kaikenlaista nuoruudessa.

• ...
        bortsari kirjoitti:

Täytyy olla samaa mieltä. Hiukkasen rauhallisemmin ois kannattanu ottaa.

Juu. Seura oli aika provosoivaa. Aggressiivinen käytös mua kohtaan purkautui takas aggressiivisuutena.

• bortsari
        ... kirjoitti:

Njoo. Kyllä alta 20-vuotiaana vielä liikkeet on liukkaat.

Olhan siinä hiukkasen tilanne komiikkaakin....jos etsimällä etsii....ainakin niilllä jotka sivusta seurasi:)

• ...
        bortsari kirjoitti:

Sattuuhan sitä kaikenlaista nuoruudessa.

Joo. Mä olen ollut aika piru naiseksi nuorena muutenkin. En mikään helppo ärsytettynä/ärsyyntyneenä.

• bortsari
        ... kirjoitti:

Juu. Seura oli aika provosoivaa. Aggressiivinen käytös mua kohtaan purkautui takas aggressiivisuutena.

Meni niinku fifty fifty.

• bortsari
        ... kirjoitti:

Joo. Mä olen ollut aika piru naiseksi nuorena muutenkin. En mikään helppo ärsytettynä/ärsyyntyneenä.

Nooh, eihän sitä kaikkee tartte niellä, mutta hiukka iisimmin kannattais ottaa.

• bortsari
        bortsari kirjoitti:

Nooh, eihän sitä kaikkee tartte niellä, mutta hiukka iisimmin kannattais ottaa.

Ja kertynyt ikä varmasti rauhottaa...

• ...
        bortsari kirjoitti:

Olhan siinä hiukkasen tilanne komiikkaakin....jos etsimällä etsii....ainakin niilllä jotka sivusta seurasi:)

Kyllä muakin nauratti sen pyllähdys. Pirullinen kun olin. Olen tehnyt kaikenlaista ilkikurista...maustanut hammasharjan parfyymillä ja antaut kissan kävellä kurasilla tassuilla mm. sängyssä ja puhtailla pyykeillä, roiskia kurat seinään, purkanut housun perseestä sauman. Raavittanut autolla yhdet levikset paskaksi terävän kivimurskan päällä. Housut kiville ja renkaat päälle ja kaasua, kyllä ne pyörät kaivoi kivat reiät housuihin. Vaihtanut kossun vedeksi ja muuta sellaista kivaa.

• ...
        bortsari kirjoitti:

Meni niinku fifty fifty.

Joo. Näin koin silloin menevän. Kiusaa mua ja kiusaan sua.

• bortsari
        ... kirjoitti:

Kyllä muakin nauratti sen pyllähdys. Pirullinen kun olin. Olen tehnyt kaikenlaista ilkikurista...maustanut hammasharjan parfyymillä ja antaut kissan kävellä kurasilla tassuilla mm. sängyssä ja puhtailla pyykeillä, roiskia kurat seinään, purkanut housun perseestä sauman. Raavittanut autolla yhdet levikset paskaksi terävän kivimurskan päällä. Housut kiville ja renkaat päälle ja kaasua, kyllä ne pyörät kaivoi kivat reiät housuihin. Vaihtanut kossun vedeksi ja muuta sellaista kivaa.

On sulla riittänyt mielikuvitusta...tehä kaikenlaista:D
        Aika räväkkä persoona oot:D
        Antoiko kaveris palautetta...huomasko et olit tehnyt jujuja?

• bortsari
        ... kirjoitti:

Joo. Näin koin silloin menevän. Kiusaa mua ja kiusaan sua.

No noi tilanteen fyysiset voimasuhteet sitten erikseen:D
        Sun voitoks!

• ...
        bortsari kirjoitti:

On sulla riittänyt mielikuvitusta...tehä kaikenlaista:D
        Aika räväkkä persoona oot:D
        Antoiko kaveris palautetta...huomasko et olit tehnyt jujuja?

No kyllähän mä kekseliäs olen aina ollut. On niistä toiselle tullut harmiakin. Vaan potut pottuina. Tuo kaveri monesti pölli mun rahat päästäkseen ryyppäämään, söi mun kipulääkkeet (kolmio) saadakseen alkon kanssa pöhnää, valehteli ja jäi kii ja edelleen jatkoi valehtelua. Ajattelin vähän opettaa....

Kai se jotkut jutut tajusi tahallaa tehdyiksi, ainakin viinan muuttumisen vedeksi. Ei kyllä kaikkea. Palautetta, no ei tullut muuta kun samaa käytöstä joka kiersi kehää.

• bortsari
        ... kirjoitti:

No kyllähän mä kekseliäs olen aina ollut. On niistä toiselle tullut harmiakin. Vaan potut pottuina. Tuo kaveri monesti pölli mun rahat päästäkseen ryyppäämään, söi mun kipulääkkeet (kolmio) saadakseen alkon kanssa pöhnää, valehteli ja jäi kii ja edelleen jatkoi valehtelua. Ajattelin vähän opettaa....

Kai se jotkut jutut tajusi tahallaa tehdyiksi, ainakin viinan muuttumisen vedeksi. Ei kyllä kaikkea. Palautetta, no ei tullut muuta kun samaa käytöstä joka kiersi kehää.

No onneksi selvisit ite koko jutusta.

• ...
        bortsari kirjoitti:

No noi tilanteen fyysiset voimasuhteet sitten erikseen:D
        Sun voitoks!

Vihainen ihminen on yllättävän vahva, kun vihan tunne oikeen kuohahtaa ja koko kroppa on sen vallassa. Kun nyt miettii tilannetta jossa on hyökättävä aivojen mukaan. Siihin hetkeen puristaa kaikkensa. Aivoissa sumenee. Ei mikään järkevä liiku silloin päässä.

• ...
        bortsari kirjoitti:

No onneksi selvisit ite koko jutusta.

Onneksi joo.

• ...
        bortsari kirjoitti:

Ja kertynyt ikä varmasti rauhottaa...

Pakosti. Ikä ja kokemuksen myötä tullut järki ja itsehillintä. Kyky valita myös seuransa niin, ettei ajaudu tollaisiin tilanteisiin missä aggressiivisuutta edes leikisti tarvitaan. Metsä vastaa niin kun sinne huudetaan, huomasin silloin.

Hyvässä seurassa ei tarvi stressata eikä poltella käämejä lainkaan. :)

• bortsari
        ... kirjoitti:

Vihainen ihminen on yllättävän vahva, kun vihan tunne oikeen kuohahtaa ja koko kroppa on sen vallassa. Kun nyt miettii tilannetta jossa on hyökättävä aivojen mukaan. Siihin hetkeen puristaa kaikkensa. Aivoissa sumenee. Ei mikään järkevä liiku silloin päässä.

Onneksi se on mennyttä aikaa.

• bortsari
        ... kirjoitti:

Onneksi joo.

Ja siitä sitte kohti uusia seikkailuja:)

• ...
        bortsari kirjoitti:

Onneksi se on mennyttä aikaa.

Jep ja onneksi on mennyttä aikaa. Mulla on ollut muutama kauhea parisuhde elämässäni ja ne on tuoneet minustakin kaiken kamalimmat puoleni esiin. Nykyisin ei ole nuita huolia, eikä edes riitelyä. :)

• bortsari
        ... kirjoitti:

Jep ja onneksi on mennyttä aikaa. Mulla on ollut muutama kauhea parisuhde elämässäni ja ne on tuoneet minustakin kaiken kamalimmat puoleni esiin. Nykyisin ei ole nuita huolia, eikä edes riitelyä. :)

No sittenhän menee niin ku parempaan suuntaan:)

• bortsari
        ... kirjoitti:

Pakosti. Ikä ja kokemuksen myötä tullut järki ja itsehillintä. Kyky valita myös seuransa niin, ettei ajaudu tollaisiin tilanteisiin missä aggressiivisuutta edes leikisti tarvitaan. Metsä vastaa niin kun sinne huudetaan, huomasin silloin.

Hyvässä seurassa ei tarvi stressata eikä poltella käämejä lainkaan. :)

Toi vika lause hyvä pointti, vaikka ohjeeksi muillekkin:)

• ...
        bortsari kirjoitti:

No sittenhän menee niin ku parempaan suuntaan:)

Hyvä niin. Mä kaipaan tässä iässä jo tasapainoa ja harmoniaa. :)

• ...
        ... kirjoitti:

Miksi sitten levität huhuja?

• bortsari
        ... kirjoitti:

No eiköhän semmoisetkin löydy:)

• ...
        ... kirjoitti:

Miksi sitten levität huhuja?

Mitä huhuja nyt TAAS? Miksi sä luulet, että mä huhuilen yhtään mitään? Daa? Jos sä olet joku Datsuni puskissa niin painu helvettiin näykkimästä. En jaksa sua ja sun vainoharhojas.

• ...
        bortsari kirjoitti:

No eiköhän semmoisetkin löydy:)

Löytyi juu. :)

• bortsari
        ... kirjoitti:

Löytyi juu. :)

Sehän kuulostaa mainiolta:)

• ...
        ... kirjoitti:

Mitä huhuja nyt TAAS? Miksi sä luulet, että mä huhuilen yhtään mitään? Daa? Jos sä olet joku Datsuni puskissa niin painu helvettiin näykkimästä. En jaksa sua ja sun vainoharhojas.

Miksi sanot dazua vainoharhaiseksi? Sinä kirjoitit tänne pitkät pätkät, kuinka dazu levittää perättömiä huhuja Geniosta. Nyt jatkat samalla linjalla ja sanot dazua vainoharhaiseksi.

• ...
        ... kirjoitti:

Miksi sanot dazua vainoharhaiseksi? Sinä kirjoitit tänne pitkät pätkät, kuinka dazu levittää perättömiä huhuja Geniosta. Nyt jatkat samalla linjalla ja sanot dazua vainoharhaiseksi.

Milloin mä sellaista olen muka kirjoitellut? Menes nyt sukkelaan lääkekaapilles ja ota ne pilsut, sulla keittää yli. Mua ei vois vähempää kiinnostaa joku Dazu tai Genio tai niiden sooloilut. Toinen on nuija ja toinen tosi nuija. Päätä itse kumpi on kumpi.

Suksikaa jorpakkoon molemmat.

• ...
        ... kirjoitti:

Milloin mä sellaista olen muka kirjoitellut? Menes nyt sukkelaan lääkekaapilles ja ota ne pilsut, sulla keittää yli. Mua ei vois vähempää kiinnostaa joku Dazu tai Genio tai niiden sooloilut. Toinen on nuija ja toinen tosi nuija. Päätä itse kumpi on kumpi.

Suksikaa jorpakkoon molemmat.

Niin, viestisi poistuivat(kas kummaa) pari tuntia lähettämisen jälkeen. Etköhän sä itse tiedä, koska viestis olet lähetellyt.

Tuo vain osoittaa sen, että olet vainoharhainen, kun väität perättömästi dazun levittävän huhuja ja olevan vainoharhainen.

• ...
        ... kirjoitti:

Niin, viestisi poistuivat(kas kummaa) pari tuntia lähettämisen jälkeen. Etköhän sä itse tiedä, koska viestis olet lähetellyt.

Tuo vain osoittaa sen, että olet vainoharhainen, kun väität perättömästi dazun levittävän huhuja ja olevan vainoharhainen.

Miksi sä puhut itsestäsi kuin olisit joku ulkopuolinen? Kuka muu nyt keksii tollaisia stooreja tyhjästä muut kuin sinä DAZU? Ei kukaan muu.

En jatka sun kanssa enempää. Olet pieru joka tuuletetaan pois.

• ... kirjoitti:

Miksi sä puhut itsestäsi kuin olisit joku ulkopuolinen? Kuka muu nyt keksii tollaisia stooreja tyhjästä muut kuin sinä DAZU? Ei kukaan muu.

En jatka sun kanssa enempää. Olet pieru joka tuuletetaan pois.

Mikset kirjoita nikilläsi? Ajattelin laskeutua tasollesi ja kirjoittaa muutaman viestin puskista.

Aika aggressiivinen reagointi sulta tästä aiheesta puhuttaessa. Viittaa siihen, että olin oikeassa ja sinulla liittyy aiheeseen jonkinasteista häpeää.

Yleensä jaksamiset loppuu siinä vaiheessa, kun tajuaa paljastuneensa.

• Porttaria en ole koskaan saanut. Poistamisen suhteen oli kerran vähän rajatapaus. Olin 19-vuotias ja intistä lomilla. Dokaaminen meni överiksi ja alkoi oksettamaan. Joku mimmi jonotti miesten vessaan eikä päästänyt ohitseen, vaikka sanoin, että minua oksettaa. No eipä hätää, laatta lensi sitten huimalla paineella suoraan mimmin selkään. (Ähäkutti, siitäs sai!)

Se tietysti alkoi huutamaan kuin hinaaja, johon vain totesin, että minähän sanoin, että oksettaa. Portsari oli saman tien paikalla käsi ojossa. Satku kouraan, tyttöystävä mukaan ja kotia kohti. Ei tosin tullut mieleenkään jäädä sinne enää päivystämään. Tuonkin tapahtuman jälkeen pääsimme sisään taas seuraavana perjantaina.

• on poistettu, poket ku ne ei aina nää kuka aloittaa ja minkä, vielä jos on "ulkopuolinen" koko paskabaarissa.

• kljljjhkljh

Kerran poke talutti baarista ulos ja sanoi etten saa enää tulla baariin, koska olin kuulemma ahdistellut naisia. Tämä tapahtui laivalla.

Hain hytistä yhden oluen ja menin takaisin samaan baariin. Sieltä sitten tarttui mukaan eräs neito jota tapailin muutaman kuukauden laivareissun jälkeen.

Ei mikään turha reissu.

• ~c~

Ei ole poistettu enkä ole saanut porttikieltoa.

Mulla on ystävätär, joka on harrastanut kamppailulajeja aika menestyksekkäästi. Se kerran heitti portsarin pihalle (koska olivat eri mieltä siitä pitäiskö meidän päästä sisään) ja pisti oven lukkoon. Paikka oli perähikiän ainoa baari ja portsari oli tämän ystävättäreni entinen naapuri. Portsari ei jäänyt takomaan ovea, vaan kiersi takaoven kautta takaisin duuniinsa. Ei uskaltanut enää puuttua meidän baarissaoloon, ettei lennä uudestaan pihalle.

• Ei ole koskaan poistettu baarista, enkä ole saanut porttikieltoa. 2 kertaa en ole päässyt baariin ensimmäisellä yrityksellä (18v synttärit ja ekat varpajaiset), mutta myöhemmin samana iltana pääsin niihinkin baareihin.

• Ei ole poistettu enkä ole saanut porttaria. En keksi mitä sellaista voisin ravintolassa tehdä, että niin tapahtuisi. Humalassa tulen yleensä joko iloiseksi tai sitten harvemmin surumieliseksi, en esim. aggressiiviseksi.

Mut kerran,kun olin ollut monta vuotta juomatta alkoholia (raskaus imetys vauvavuodet) ja menin pitkästä aikaa kavereiden kanssa etkojen kautta viihteelle, että etkoille tarjottava booli oli liian pettävää..Pääsin sisälle raflaan, mutta aika heti tuli huono olo, ehdin vessaan (tosin lattialle) oksentamaan ja sen jälkeen simahdin vessan lattialle.. Sen jälkeen kyllä talutettiin pois, kavereiden toimesta. Ja varmaan henkilökunnankin.. Mutta en saanut silti porttaria, tietääkseni.. Eri asia, kehtasinko mennä vuoteen siihen, tai mihinkään muuallekaan raflaan..

• hähäää

Yhteen aikaan melkein kaikkiin paikallisiin oli porttikielto.

• pokelle +

Oikeen takkikin autettu päälle. Hyvä palvelu:D

• .....

Minut on 17-vuotiaana poistetttu ravintolasta liikaa juopuneena, pistin vielä sen verran vastaan, että henkilökunta uhkasi soittaa poliisin.

• riuttala76

Joskus käännytetään heti ovelta et ei tuossa kunnossa tänne. Toisinaan tulee nukahdettua tai hiukan vain silmiä lepuutettua ja portsarit käskevät lähtemään. Kotona kiva juoda saa sammua silloin kun haluaa ja heti herätessä tarjoilu pelaa jos juomista jäljellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      30
      2845
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      95
      1606
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      121
      1404
    4. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      37
      1244
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1165
    6. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      25
      1064
    7. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      53
      972
    8. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      270
      951
    9. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      221
      924
    10. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      112
      875
    Aihe