Miten näkee videoita digikamerasta??

Ei löydy

Moi

Anteeksi, tämä varmaan tulee väärälle palsta- osiolle, mutta en löytänyt sopivaa.

Minulla on Canon powershot A2400 digikamera. Äänitin videokuvausta Rec-painikkeella ainakin 5 kertaa. Mutta käyttöoppaan ohjeilla en onnistu katsomaan mitä olen kuvannut. Kamerassa on kuvia jotain 60 kpl, ja niitä osaan katsella. Mutta vain se, että mikä on tarkka polku, jotta näkee kuvattuja videoita?? Kiitos, jos joku kertoisi!!

17

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poweshot 600 sarjan kameroissa videon toisto lähtee käyntiin painamalla sitä Func Set -näppäintä.

    • Ei löydy

      Ei onnistu vielä. Kokeilin Func. set, mutta ei. ja itselläni on sama ohje kuin tuo sivu 114. Varmasti kuvasin videota monta kertaa, mutta en enää löydä niitä. ei voi sitten mitään. itselläni on Sama ohje kuin s 114 ja se on epämääräinen, eikä auta.

    • Ei löydy

      En todellakaan ymmärrä, kun painoin Rec ja se varmasti äänitti. Sitten pysäytin äänittämisen. mutta en siis osaa katsoa näitä. ohje on epämääräinen!

      varmasti kuvasin mutta en saa niitä katsottua.

    • Ei löydy

      Ei edelleenkän löydy. Saan selattua noilla ohjeilla ja käyttöoppailla vain kuvia, en videoita, joita kuvasin. Saisinko yksityiskohtaiset ohjeet, tuo pdf ei auta.
      pääsen selaamaan ja katsomaan aina vain kuvia, videoita ei löydy mistään!

    • #¤##"

      Ilmeisesti et aloita videon tallennusta oikein ja muistikortilla ei ole videoita.
      Video painiketta kameran takapuolella painetaan niin kauan kunnes kamera antaa äänimerkin sivu.59.
      Onko kamera myös automaatilla?

    • Ei löydy

      Tein juuri noin, painoin punaista takana olevaa painiketta, eli missä on kameran kuva yläpuolella ja se alkoi tallettaa. näytti kokoajan kuvauksen keston, esim. kerran näytti lopuksi 2.00, eli 2 minuuttia tasan.

      Automaatilla?. siitä en tiedä. en ainakaan painanut muuta, vain tuolla yhdellä painikkeella. Eli nauhotti ja lopetti varmasti joka kerta, eikä Auto- nappia tarvittu.

      Ja sisällä on muistikortti, jopa 8 gb. Kameralla on otettu vasta 60 kuvaa ja nuo noin 5 videopätkää. Eli ovatkohan videot tuossa muistikortilla ja siksi en osaa hakea niitä? Autatteko vielä, kyseessä on tärkeitä juhlakuvia!

    • 88812

      Videon tallennus lopetetaan painamalla samaa painiketta kunnes kamera piippaa kaksi kertaa.

    • Ei löydy

      Kyllä, kyllä. Juuri noin tein. Ja kuvasin äsken lisää, nyt kesto oli 3 minuuttia. Mutta siis: kun minä en löydä näitä videoita!

      Canon powershot 2400 IS hd

    • 474987

      Jos videoita on, niiden pitäisi löytyä kuvien seasta selaamalla. Ne erottaa kuvakkeesta jossa lukee SET ja videokameran kuva.
      Yksi mahdollisuus on ottaa muistikortti pois kamerasta ja lukea sitä tietokoneella, sopivalla muistikortinlukijalla

    • Ei löydy

      LÖYTYI!! Kiitos, 474987!!

      Ne olivat kuvien seassa ja niissä luki juuri tuo SET ja videokameran kuva! Ja miten vielä saan ne katsottua? Kokeilin paria painiketta, mutta ei vielä. Olin kuvannut ne oikein.

    • onkohan olisko

      onko muistikortisssa lukko päällä.

    • Ei löydy

      Onnistui! Sain katsottua kaikki kuvaamani videot! Ja sitten toin kuvat ohjatulla toiminnolla tietokoneelle usb-johdon avulla. Mutta videoita en löytänyt seasta. Tässä olisi viimeinen ongelma, miten saan nuo videot tietokoneelle? Varmaan tulivat samalla, mutta en taaskaan löydä muuta kuin kuvat...

      • Muistinkortinlukija:

        .

        Ei noita vammaisia ohjelmia tarvita mihinkään jos on muistkortinlukija niin ne näkee suoraan koneella

        .


    • Ei llöydy

      Aha, en tiedä onko muistkortinlukijaa. On kaikki mitä pakkauksessa oli, mutta muistikortin ostin erikseen. Auttaako joku vielä tämän?

    • Ei löydy

      Eli vielä tämä, että miten minä saan tietokoneelle kamerassa olevat videot?? Kaikki kuvat sain jo.
      Jos pakkauksessa ei mukana ollut muistikortinlukijaa, niin sellaista ei ole, en ostanut erikseen kuin muistikortin.

    • 9999999999999999

      Marssi paikallisen pc-radio-tv liikkeeseen ja pyydä saada ostaa usb-liitäntäinen SDHC muistikortinlukija. Noita myydään myös Tokmanneissa ja muissa halpahalleissa. Varmista vain että lukija lukee nimenomaan yli 2 gt SDHC kortteja ettei käy vanhanaikaisesti.

      Voi olla että videoiden siirto onnistuu myös windowsin kuvan siirtotoiminnolla, jota käytät nyt, kun vähän tutkiskelet. Ja kameran mukanakin voi olla tullut ohjelmia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      301
      2623
    2. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      46
      1229
    3. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      81
      1169
    4. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      100
      1073
    5. Miksi Suomi ärsyttää Venäjää?

      Jatkuvasti? Hyvin suomen herrat tietää, että tuo DCA-sopimus on paha ärsyke Venäjälle. eihän Venäjä ole hyökännyt Suomen
      Maailman menoa
      279
      976
    6. Jotenkin tätä asiaa pitää nyt käsitellä

      Vaikka sitten anomuumisti. Olen lähestulkoon rakastunut vanhempaan mieheen mutta tämä ei nyt oikein suju niin kuin pitäi
      Ikävä
      72
      849
    7. Kun unohdat tämän

      Sivuston, unohdat myös meidät nopeammin. Kokeile. Naiselle.
      Ikävä
      79
      835
    8. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      76
      816
    9. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      759
    10. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      64
      754
    Aihe