Millainen adapteri tarvitaan kun halutaan syöttää läppäriä auton sytkäriliitännästä?
1-puolinen n. 18 vottia tarvittaisiin, muutama ampeeri. Joku hakkurihommahan se on. Varmaan noita on valmiitakin, mistäköhän niitä saisi ja mihin hintaan? Jotenkin tuntuisi hoopolta lähteä hankkimaan sellaista invertteriä, joka hakkaa ensin akkusähköstä 230 V AC:tä josta sitten läppärin verkkolaitteella tehtäisiin tuo n. 18 V DC.
-Pentti
Auton tupakansytkäriliitännästä sähköä läppäriiin?
6
102
Vastaukset
- takkari
Kerropa läppärisi merkki ja malli, niin auttais vastaamisessa...
Ahaa... niinpä tietysti... Tämä on HP / Compac, ostettu joskus viime vuoden lopulla Expert -liikkeestä, niitä tarjouskoneita. Mallista en saa selvää, mutta 500 G kovalevy, 4 G rammia. Eikös sen koneen mallin muuten pystyisi lukemaan suoraan jostain koneen omasta perusvalikostakin, toki vain silloin, kun kone on päällä...
-Pentti- takkari
PenaL kirjoitti:
Ahaa... niinpä tietysti... Tämä on HP / Compac, ostettu joskus viime vuoden lopulla Expert -liikkeestä, niitä tarjouskoneita. Mallista en saa selvää, mutta 500 G kovalevy, 4 G rammia. Eikös sen koneen mallin muuten pystyisi lukemaan suoraan jostain koneen omasta perusvalikostakin, toki vain silloin, kun kone on päällä...
-PenttiKäynnistä > klikkaa oikean puoleisella hiiren nappulalla Tietokone > Ominaisuudet
=> Näkyy valmistaja ja malli
Koneen malli pitäisi olla myös kirjattuna koneen pohjaan.
- Ilmari49
http://www.clasohlson.fi/Product/Product.aspx?id=161937813
Itse ostin tällaisen pari vuotta sitten. Toiminut ihan ok.
Selaa esim. ko. liikkeen tuoteluetteloa, niin löydät muitakin vaihtoehtoja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261580Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26482
- 47427
- 30416