kuinka masentua??

iidiididid

ois kiva olla masentunu :) iha oikeest, e jaksa selittää miks..

95

3331

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vitunidiootti!

      pitäskö tässä nyt itkeä vai nauraa... toivon että todella masennut, mut älä tuu tänne takas vinkuu et miten parantua. kiitos

      • severi11

        Tässä sulle pari ohjetta:
        1. Ota tietokoneesi ja poista System 32-niminen kansio. Toimenpide nopeuttaa konettasi jolloin pystyt trollaamaan paremmin.
        2. Tunge tamponi korvaasi, mieluiten molempiin, ja anna niiden olla siellä kahdesta kolmeen tuntia.
        3. Ota tamponi pois ja valuta korvaasi kaksi desilitraa yskänlääkettä
        4. Ota kyrpäsi ja liimaa se otsaasi.
        5. Mene ulos ja etsi elämä.


      • kyllävain

        alottaja oot idiootti


    • kokemusta on

      "ois kiva olla masentunu"

      • jannali

        jep masennus ei oo oikeesti kivaa :( mulla meni nuoruus täysin hukkaan ja pilalle masennuksen takii... toivon että oot trolli, koska en haluu kellekkää sellasta kohtaloa ku masennus; se on ehkä hirveintä ikinä.. varsinkin syvä masennus.

        T. 19 vuotias tyttö


      • okkkkkk

        Saatan jotenkin ymmärtää, aloittaja haluaa huomiota sillä et ois masentunu. Ja aloittajalle voin sanoa että kannattaa esittää masentunutta mielummin kuin masentuisi.


      • hehheh23

        Heti kaikki masentuneet / joskus masentuneet täällä raivoomassa =D

        Todella onnistunut provo, mut miinustakaa iha rauhassa ny tätä kommenttia.


      • Mäoontyhjä

        Mä halusin masentua, koska en ansaitse elää.


      • Masentunu9v
        Mäoontyhjä kirjoitti:

        Mä halusin masentua, koska en ansaitse elää.

        Jos tollasta ajattelet niin oolet jo masentunut ainakin vähän.


    • masentuneet haluu parantuu ja sie oot kunnos mutt haluut masentuu? :D mee hoitoon oot sairas

    • ?!?!?!!?!?

      anteeks mitä

    • 123_456

      toivon että oot trolli. vitun tyhmä olit tai et.

    • rsyjtusktjyu

      aika sairasta jos oikeesti ajattelet noin et ois kiva olla masentunut. mieti sitte mikä on kivaa ku oot oikeesti masentunu.

      T. nimim. elän lääkkeillä

    • äääshoul
    • lol

      toivottavasti masennut nii tajuut miten tyhmä oot

    • exmasentunu...

      oot tyhmä jos oikeest haluut masentua!!!! ihan sairasta! mä olin puol vuotta sitten tosi masentunu ja yritin tappaa itteni ja melkeen onnistuin … älä haluu semmost elämää !!!!

    • Ruskeasilmä17

      Mä masennun joskus tosi pahasti ja usko mua, se on kärsimystä.
      Tässä pari syytä jotta ehkä tajuaisit sen vakavuuden:

      -Haluut tehä itsemurhan.
      -Viiltelet tai satutat itseäs kun oot pahimmillas.
      -Itket kylmää ja julmaa elämää etkä näe mitään valoisia puolia.
      -Voit olla jopa viikon masennuksen vallassa niinkuin minäkin.
      -Yrität tehdä itsemurhaa (Voit toki onnistuakkin).
      -Luulet, että kukaan ei välitä/rakasta sinua.
      -Sisälläsi on tyhjä tunne, aivan kuin sisälläsi ei olisi mitään.
      -Masennus on 10x surun tunne.
      -Mikään ei lohduta.
      -Istut luultavasti koneella koko päivän, koska et muuta jaksakkaan.
      -Elämä menee pilalle omasta mielestä.

      Tässä näitä nyt sitten on. Luultavasti olet onnellinen, ksoka et tiedä tunnetta. Sitä tunnetta ei voi sanoin kuvailla, mutta sen voin sanoa, että se on yhtä tuskaa. Hae apua lääkäriltä, ei ole normaalia toivoa tuollaista.
      Tai voihan olla, että kaipaat vain muiden huomion, kun kirjoittelet tänne.
      Jos oot tosissas, niin mieti tarkkaan noita asioita, joita listasin.
      Olisko hauskaa kuolla, kun lopulta masennut niin pahasti, että tapat itsesi? Älä missään nimessä masennu, ole kiltti! En oikeasti halua, että joku kärvistelee masennuksen kaa. Masentuneita ihmisiä on jo ihan liikaa, älä itsekkään sorru siihen!

      MASENTUNEET, lukekaa tää kirjotus.

      Oikeesti, olette yhtä arvokkaita ihmisiä kuin muutkin. Tiedän, että ajattelette nyt: "niinpä niin". Mutten nyt puhu bullshittiä vaan totta!
      Kukaan järkevä ihminen ei pidä teitä yhtään huonompana. Olkaa niin kilttejä ja lopettakaa viiltely ja muu itsensä satuttaminen. Ei se mitään auta! Onko teillä unelmia? Esim. että olet onnellinen? Ala pikkuhiljaa tavoitella unelmaasi. On suuri mahdollisuus, että unelmasi toteutuu.
      Niin monella masentuneella ihmisellä on haaveena olla onnellinen, joten tässä siihen vinkkejä:

      Ala iloita pikkuasioista, kuten että yletyt kurkottamaan ottamaan lasin.
      Tai että sait ruuan tehtyä, onhan sekin jotain.

      Ala olemaan enemmän ystäviesi kanssa. Jossei ole ystäviä, voit ruveta harrastamaan jotain, josta löydät ystäviä. Puhu myös läheisten ihmisten kanssa äläkä luovuta unelman toteuttamisessa, pystyt siihen!

      Olette kaikki ihmiset ihania, masentuneet ja onnelliset

      • tetsu

        en tiiä oonko masentunu mut toivottavasti en ku ei se vaikuta yhtään hyvältä mut itken niinku 24/7 ja joo käyn psykologilla koska kavereitttenkaa jtn ongelmii ja sori jos kirjotab näin tyhmästi ku en oo koskaan kirjottanu tänne mut haluun vaihtaa kouluu ku en jaksa katella niitä yhtii ja tänään kää en menny kouluun sen takii koska oli nin paha olla eikä tehny yhtään meli mennä sinne ja sitten äitillekkin raivosin kauheesti tuntuuvaan koko ajan et se ei ymmärrä mua usein kun itken niin en tiedä sille syytä ja jos tää on sitä masennusta niin ei oo kuule yhtään kivaa...


      • 9v minä

        Mä kävin netisdä masennustestissä ja tulos oli 30/30 en viitsk hetättää ketään kuuntelemaan mutta kerro vanhemmille aamulla. Masennus on meillä oikee sukuvika mun veli oli masentunu ja mun sisko ja isä nyt viel mäkin :( Ei tää oo ollu hauskaa viimeaikoina saatan jo sairastaa anoreksiaa. Mun mielestä ei oo kivaa.
        En oo oikeen syöny mitään tänäänki söin vaa puollautasellist ruokaa ja leivän T:ehkä masennuksesta kärsivä


      • Moitäss

        Pliis syö koska jos et niin kehosi alkaa ottaman ravinteita luista ja saat osteoporoosin joten iloitse syömiestä ja elämän tärkein asia on että ei ole nälkä ainakaan ja että terveys pysyy hyvänä :))


    • 5tähdenkusipää

      Kyl löyty taas tyhmyyden huippu, miten ees vittu kehtaat aatella noin? Masennus ei todellakaan oo mitää kivaa.. Se on suaraa sanottuna hengenvaarallist.. Ku itelläki ollu semmone. Ootko muka oikeest valmis kestämään sitä kipua, surua ja sitä tunnetta ku ei jaksa enää mitää? Mieti ny oikeest.. Mulla oli masennuksen aikaa mieles vaa viiltely, itsemurha ja alkoholi. Ku ei vaan jaksanu.. Tulisit järkiis.. Ja vaikka siitä parantuis, ni arvet jäi mullaki kätee ja sääree..

    • masentunut..`

      miten kehtaat sanoo et haluut olla masentunut ! minä nimittäin olen .. ja tää ei oo mitään herkkuu .. tämä on painajaista .. et sä saa sillä mitää vitun huomiota ! saatana ihmiset alkaa välttelee sua taino ei pakosti mut kaverit lähtee koska et pidä niihin yhteyttä ! joten tao nyt sitä järkees päähän !
      mut jos haluut olla vielä masentunu nii tee itsemurha KUKAAAN ei kyl kaipaa tommosta.. masennus=sairaus
      tuski haluut olla niin sanotusti sairas ??

    • Kiusattu1997

      Usko pois, et halua masentua. Nimimerkillä viimeiset puoli vuotta helvetissä.

    • KERRO

      Kerro miks haluut masentuu?

    • 1929

      sua pitäis lyödä.

      • THATS RIGHT

        Niin pitää totta tosiaan löydä, ja oikein kunnolla että koulussa näytät pandalta!


    • H.E

      Voi helevetti. Jotkut kamppailee elämästään ja mielenterveydestään masennuksen aiheuttamien tuskien kanssa ja sä täällä toivot et oisit masentunu.. Mieti vähän.

    • Missä aivot?

      Ajattelen itseäni pelkkänä roskana. Inhoan itseäni. Välillä enemmän ja välillä vähemmän. Sinä tulet tänne ja sanot, että haluat olla masentunut!? Mitä sun päässäs on? Tyhjääkö? Miten kukaan haluaisi olla masentunut. Se on yksi inhottavimmista asioista mitä voi olla, eikä siitä pääsy ole helppoa. Jos olet pelkkä typerä trolli niin tässä sulle ohje. Tee elämälläsi jotain järkevää äläkä kirjoittele nettiin tällaisia tyhmiä juttuja. Jos yrität olla hauska tai ärsyttää niin aika säällittävä olet. Vielä kerran kannattaa tehdä elämälläsi jotain järkevää eikä tällaisia typeriä juttuja.

    • hippi ramukka

      tarkotit varmaan kuinka tulla emoksi? Se o ny vittu olevinaa nii kovaa

      -hei jou mä oo emo kuuntelen rääkymistä täysillä kuulokkeista ja viiltelen itteeni joka päivä! Vähäkö mä oo siisti!!!

    • sen kokenut

      ootko iha tosissas?? :DD miks ihmeessä kukaa haluais masentua???? ei masentumisee oo mittää keinoja "miten masennutaan" , hei haloo mieti ihmisiä jotka oikeesti on masentuneita ja haluais parantua ja sitte täällä ihmine haluaa MASENTUA! ööh mitä tää nyt on ? haluaisitko kenties huomiota ystäviltä tai perheeltä yms. sillä että oisit masentunu ja kaikki ois huolestunu susta? kuule masennus ei todellakaa oo hauska juttu, saatikas hyvä juttu saada huomiota! se on sitä etttä koko maailman kaatuu päälle, sun elämässäs ei oo mitää iloa, kaikki on nii syvältä ja kaikki jotka teki sut ennen onnelliseks ei merkitte sulle enää mitää..! sää et jaksa mitää ja haluat pois tästä maailmasta ! masennus on vakava asia joka tuo itsetuhoisia ajatuksia yms... joten ei tartte pitää sitä vitsinä "hei, mä haluun masennuksen"

    • aurinkoeinousehuomen

      helppoa, alat vaan elään tässä oikeessa maailmassa.

    • Masentunut teini

      Voi hyvänen aika sentää. Mihin tää maailma oikeesti on menossa?

      Ei, sä et todellakaa halua masentua. Jos haluut huomiota läheisiltäs, kerro se niille suoraa. Koska jos sä masennut, se satuttaa myös niitä. Masennus ei oo mikään sellanen, minkä voi vaan hankkia silloin ku huvittaa ja heittää pois ku ei tarvi, masennus on vakvanlaatunen sairaus. Siitä ei parane helpolla, ja monet masentuneet ei kokonaa parane koko elämänsä aikana. Mieti hetki.

      • nose.

        Nimenomaan. Masennuksen toivominen on sama kuin sanoisit jotain tyylillä 'jipii, haluan syövän koska se on tuskaisaa, riuduttavaa, kuolen luultavasti ja läheiset kärsivät!' Järki käteen, hakemaan huomiota jollain muulla.
        T. Nimimerkki viiltelin, sain siitä infektion ja elinaikaa kuukausi


    • olenmasentunut

      Usko mua et haluu tätä helvettiä! :(

      • En-oo-hullu-niinku-sä.

        Tää on kyl aika vitun moine helvetti.. Ite kärsiny masennuksesta noin 2 kk..


    • 433333333333333

      voi hyvää päivää... ei oo järjen hitusta tossa touhussa

    • HJYHKUJL

      oikeesti mee hoitoo!!!!!!!
      ei oo normaalia että onnellinen ihminen haluis masentuu
      oon nii maassa ollu jo yli kk: den ja olo on iha paska
      toivottavasti tää on joku trolli sillä ei kukaa tervejärkinen haluu masennusta
      Eli haluat tätä:
      itsetuhoisia ajatuksia,halua kuolla
      mahdollisesti puhkeavan syömishäiriön kute anoreksian
      stressiä
      unettomuutta
      jatkuvaa alakuloisuutta
      koulussa menee huonosti
      keskittymisvaikeuksia
      jatkuvia itku/raivokohtauksia
      OIKEESTI JOS HALUUT TOTA NII MEE HOITOO SAATANA

    • jeahhh

      mut son kans niin et sairaalla tavalla jos ihminen on kauan sairastanu masennus, on voinu tottua siihen jokapäiväseen paskaan... nii se voi tahtoo sen vanhan ja tutun takas..

      en tiä oos aloittaja ikinä kokenu masennusta ja siltä tuntuu ettei olis.. mut silti tommonenki on mahollista...

      itellä oli masennusta tosi monta vuotta ja sit ko pääsin yli siitä... nii kesti vähän aikaa ko tahoin sen takasi... son sairasta mut siihen tottu.... mut silti piti aatella asiat eriltä kannalta ja kuiten nykyhään pari kk sen jälkheen ko parantu masennuksesta.. nii en ees taho sitä paskaa enää ikinä takas!

      se et jos masennusta toivoo, nii kandee varautuu siihe, ettei sitä saa tosta noin vaan pois... riippuu tieten kans ihmisestä

    • Manni

      Et todellakaan halua tälläistä helvettiä itsellesi! Itse olen 12-vuotiaasta asti sairastanut masennusta ja ikää on nyt 22-vuotta. Oon tälläkin hetkellä neljättä kuukautta sairaala hoidossa putkeen. Tätä mun elämäni on: ahdistusta, itsetuhoisuutta, psykiatrisessa sairaalassa oloa. Tämä ei todellakaan ole elämää ja voin olla varma että et halua tälläistä paskaa itsellesi! Kädet on viilletty niin pahaan kuntoon että arpia saa hävetä koko loppu ikänsä. Ruoka ei maistu ja jos saan syötyä jotain, sekin tulee ulos melkein samantien. En nää toivoa tulevaisuudelta. Mulla ei oo ees unelmia mitä tavoitella. Elän vaan ja ainoastaan miesystäväni ja perheeni takia. Muuten olisin jo aikoja sitten tappanut itseni. Mulla on koko ajan voimakas lääkitys (mm, diapam, serenase seroguel, seroguel prolong, temesta, triptyl, efexor, remeron, zipralex, zycrest, levotzin, tenox) Oon koko ajan ihan pökkyrässä lääkkeistä, mut siltikin on helvetin paha olo. Lääkärikin pitää mua jo toivottomana tapauksena.. En kai tästä parane koskaan :( Mutta mieti vielä haluatko oikeesti tälläseen helvettiin?

    • Huoh...

      Täähän on selvä trolli, mitä te nyt tollaset raget vedätte? :o

    • vega cold

      voi vittu sun kanssa.. sä et todellakaan haluu masentuu. en oo koskaa kuullu et joku haluis masennuksen o.o oot ihan sairas jos haluut ... masennus on niiku 10000000x paska olo. mikää ei huvita ja lopulta sä tapat ittes ja kuka vittu haluu et sä kuolet ? ei ainakaa sun läheiset .. mieti ennen ku kirjotat mitää tollast. mulle tuli tost iha vitu paska olo .. o.o itelläni on vakava psykoositasone masennus :c

      cold-thismakesmesick.blogspot.com

    • gewgregfrege

      Uskoni ihmisyyteen on kadonnut.

    • masentunuttyttö

      face vitun palm.

    • shalalalalalaa

      Trolli tai ei, tälläset kirjotukset on loukkaavia nille joita masennus oikeesti koskettaa. Ite en oo ollu koskaan masentunu, mutta hyvä ystävä teki itsemurhan 17-vuotiaana kärsittyään monta vuotta masennuksesta. Ja tiiän varmasti että se toivo joka ikinen hetki et se ois terve.

    • ET HALUA USKO POIS

      Voit masentua kelaamalla elämän paskuutta ja sitä kinka huono ja surkee itse on.. Parantumisesta en tiiä koska sitä en viel oo kokenu... KOSKA SATUN OMISTAMAAN SYVÄN MASENNUKSEN KOKONAISET 23 PISTETTÄ JA MASENTUNEIL O NORMAALISTI 12 JA TERVEIL 1-2!

    • 18+12

      Kumpa olisitpa trolli..
      Kerron kuitenkin että masennuksen mukana ei tule mitään hyvää, jos luulet että saat suosiota itkemällä että olet masentunut, se ehkä onnistuu ylä-asteella mutta ei sitä myöhemmällä iällä enään..
      En ole masentunut, minulla on vain ajanjaksoja milloin olen surullinen, on huonoja päiviä, viikkoja, jopa kuukausia samanlaista se on suurimalla osalla ihmisistä.. mutta ne joilla on oikea masennus ovat vuosia surunvallassa eikä näe valoa tunnelin päässä, en tiedä tarkalleen millainen tunne se on, varmana toivoton ja voimaton..
      En usko että kukaan tahtoo pyrkiä semmoitteeseen olotilaan kun mikään ei tunnu miltään, eikä mihinkään riitä voimat.. Joten unohda typerä toiveesi ja mieti ennenkuin kirjoitat.. tämä kirjoitus voi loukata masentuneita, koska he itse haluavat vain päästä pois siitä noidankehästä!
      Uskon kuitenkin että he ymmärtävät että olet sangen nuori ja tietämätön vielä!

    • .:tuntematon:.

      Kivaa olla masentunut? Missä vaiheessa sulla pitäisi olla kivaa? Masentuminen on yhtä helvettiä, sillon vaa toivoo olevansa kuollut, koska henkisesti kärsii nii paljon. En ymmärrä (enkä haluakaa ymmärtää) miten voit pitää tollasta kivana asiana.

      Mä olin masentunut varmaan vuoden ajan. Sillon unohtelin koko ajan asioita, yhtäkkii en muistanukaa mitää edellisestä päivästä ja unohtelin ihmisten nimiä, sanojen merkityksiä ja kaikkea mahdollista. Mä vihasin itteeni ihan tosissani, toivoin et oisin kuollut, mut mun onneksi mä en ehtinyt alottaa viiltelyä ja sen takia siis tunsin kipua ja pelkäsin sitä, joten en yrittänyt tappaa itteeni. Mut se ei todellakaan helpottanut mun oloa, se teki mut vaan entistä ahdistuneemmaksi kun mä tajusin että mä en pysty tappamaan itteeni. Muutenki oon liian ajattelevainen ja huolehtivainen ihminen sellaseen. Jäisin kumminki vaan miettimään siihen kallion rinteelle enkä kumminkaa hyppäis. Mulle jokainen päivä oli yhtä kärsimystä, petyin joka aamu siitä et heräsin unestani, koulussaki meni huonosti. Multa katosi elämänilo. Mä ajattelin, et kaikki on mun seurassa vaan säälistä, tai että mä vaan tungen niitten seuraan.

      Onneks en oo enää masentunut. Oli nii pirun vaikeeta olla sillon onnellinen tai ees vähä iloinen. Ja masennus voi palata jos sen kerran kokee. Mulle se meinas iha lähiaikoina palata.. en silti anna sille valtaa enää.

      Toivon tosiaan että toi oli joku erityisen huono vitsi. En voi ymmärtää et joku haluais kokea jotain noin kauheeta. Tuhlaisit vaan vuosia siihen et taistelet surua vastaan.

    • Hmph..

      Sitten kun oikeasti masennut niin huomaat kyllä ettei se ole yhtään kivaa, kaikki asiat mitä yrität tehdä menee päin helvettiä, koulun käynnistä tulee mahdotonta ja niin edelleen. T: Masennuksesta "parantunut"

    • The_Rasmus_save_me

      tiedätkö siinä vaiheessa kun tein masennustestiä,

      ...ja tulos näytti seuraavaa

      ---> Testipistemääräsi on 53.

      Testin suorittaneet ovat saaneet keskimäärin 20 pistettä.
      Yli 30 pistettä viittaa jo vaikeaan masennustilaan, jolloin on viimeistään ehdottomasti syytä hakeutua hoitoon.


      tässä on leikki kaukana. Onneksi olen jo hakeutunut hoitoon.

      • teen_hater

        teinit kuuluu roskikseen tai ladon taakke ja haulikol päähä!! vittu oikeesti ammu ittees saatanan pikkunilkki!!


    • Voi kettu.

      No, mun kouluvuodet meni päin ****** ku oli vakava masennus. Ollu masennus jo 8 vuotta ja oon vast 14 vee... Ekaks et tee läksyi, sitte oot yksi, pukeudu mustaa, käänny sisäänpäin, älä puhu, hankkiudu riitoihi ja paljo stressii nii eiköhä se siit.. Valmistaudu syömää lääkkeit muutama vuos sit jos onnistut, vittu.. Masennus on perseestä

    • kokemusta on

      itselläni on aika paha masennus tälläkin hetkellä ja ikää on yli kaksikymmentä vuotta. Ei todellakaan ole leikin asia. Itse en itseäni viiltele tai muutenkaan yritä satuttaa, sen verran tiedän että se ei auta mitään ja se on vaan teinien tapa saada huomiota. Tälläisellä asialla ei kuuluisi täällä vitsailla, koska niin moni sairastaa masennusta ja haluaa parantua, kuten minäkin. Mieti mitä oikeasti masentuneet ihmiset ajattelevat sinusta. Nimenomaan, sairasta. Kannattaa ehkä mennä johki lekurille. Ei se pääkoppakaan ihan kunnossa ole jos masennusta itselleen toivoo.

    • jo 6 vuotta

      Voin kuulostaa tän viestin perusteella aivan saatanan hirveältä ihmiseltä, mutta... Mua naurattaa nää jotka tulee kertomaan, että "sä et halua masentua, tää on ihan hirveetä, oon ollu nyt masentunu JOPA KAKSI KUUKAUTTA"

      Nimim. sairastuin masennukseen 12 vuotiaana ja olen nyt 18. Repikää siitä huumoria.

      Mut sen verran oon noiden kanssa samaa mieltä, että ota nyt se pää pois sieltä hanurista ja jatka elämää, saat sitä huomiota vaikkapa näpistelemällä tai polttamalla tupakkaa. Jos tosiaan haluat MASENTUA, ni lähetään siitä, että istut 24/7 kotona, ehkä jopa koneella tekemättä mitään. Istut vaan ja tuijotat tyhjyyteen. Syöminen jää, koulu jää, kaverit jää. Sit mietit, että miten helvetissä sitä on tähän jouduttu, ahistut, ahmit, viiltelet ja sitte kadut niin paljon, että itket monta tuntia. Kun itkeminen rupee puuduttamaan, rupeet juomaan. Enkä meinaa sitä, että juod siiderin tai kaks, vaan rupeat RYYPPÄÄMÄÄN. Kyllä, ryyppäämään yksin kotona, fun right?

    • kuolevainen(ko)

      Mikä mua vaivaa koska mäkin haluan masentua!?en oo mikää trolli ymsymsymsyms
      Ja haluun ehk huomioo joka on tosi säälittävää ja kauheeta ja tiiän et masennus ei oo leikin asia ymsymsms ja ymmärrän tilanteen vakavuuden! mut jollain tavalla haluisin jotaaa anoreksiaa,viiltelyy,masennusta ihannoin vaa niiku semmosta
      VITTU MIKÄ MUA VAIVAA!

      • Aelita ~

        Haluut huomioo. Kysyppä koulus terkkarilta et pääsetkö psykiatrille puhumaa murheitas ja saat huomiota, josta sulla taitaa olla puute.


    • Älä vaan

      ikinä masennu

    • litistynyt

      Siis mitä! Mikä näitä ihmisiä täällä oikein vaivaa? Enkä puhu aiheen aloittajasta, vaan vastaajista!

      Toisella on selvästi jokin hätänä, ja näin julmasti ja sydämmettömästi lähdetään vastailemaan?? Tajuatteko, että te todella voitte SATUTTAA häntä??

      Ja tällaisissa asioissa ei luoteta siihen, että josko aloittaja olisi trolli; siltä varalta, ettei hän ole, on aina autettava!

      • 123453

        ai auttaa häntä masentumaan? ok


    • =DDDDDDDDD ok

      no huhhuh

    • oot ääliö...

      ei jumalauta... masennus... ihmisiä kuolee siihen!! se ei oo hauskaa, hae huomiota jotenki muuten, mut tol asial ei oo leikkimistä. vitun urpo!!!

      • King Troll

        Masennus ei oo todellakaan pahin mahdollinen asia mihin voi sairastua..


    • ilonpilaaja1

      Ketjun aloittajan toive varmaan toteutuu jos se nää viestit todella jaksaa kahlata läpi.

    • Idiootit -.-

      Sä oot ihan vitun pimee :D Alottaja ja suurin osa vastaajista on helvetin tyhmiä. Tunnen oikeen raivoa näitä ihmisiä kohtaan ketkä tässä palstalla on nyt kirjotellu. Mitä tuutte tänne itkemään jostain "MEINASIN TAPPAA ITTENI" Ootte jotain 12vuotiaita nilkkeja, joiden elämässä ei oo tapahtunu mitään kauheeta ja haluaa nyt kerätä sääliä :D Ette saa mitään sääliä täältä, joten älkää tulko tänne ettimään jotain sääliä ja kertomaan teijän "ihan helvetin vaikeasta elämästä" :D Jos itkette nyt jo vaikeasta elämästä, nii miten ajattelitte selvitä elämästä ? Ei ketään itsemurhan tekijöitä kunnioiteta tai säälitä. Suruista ja oikeista masennuksista olevia kunnioitetaan, ja heitä kutsutaan SELVIYTYJIKSI.

      • 80...2

        Mistä sä voit tietää miltä masennus tuntuu? Sillä hetkellä ei ole ketään kehen vois luottaa tai mistä sais kaverin... äkkiä sitä ajattelis että sellasen saa jos haluaa mutta ei... ei todellakaan. Oon yrittäny itsemurhaa joskus 16 vuotiaana mutta onneksi pääsin hoitoon!!!


    • aaa....---

      Emo-kultti on muodissa ja nuoret ei tajua että masennus on muutakin kun sitä mustat vaatteet hämärässä kävelemistä ja paperiviillon tekemistä ranteeseen.
      Masennus oikeasti sattuu, ja sitä on hankala ymmärtää ennen kun sen itse kokee.

    • miksvitus

      . . . . .. . . . . . . . . . . ,.-‘". . . . . . . . . .``~.,
      . . . . . . . .. . . . . .,.-". . . . . . . . . . . . . . . . . ."-.,
      . . . . .. . . . . . ..,/. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ":,
      . . . . . . . .. .,?. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .,
      . . . . . . . . . /. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,}
      . . . . . . . . ./. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,:`^`.}
      . . . . . . . ./. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,:". . . ./
      . . . . . . .?. . . __. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . :`. . . ./
      . . . . . . . /__.(. . ."~-,_. . . . . . . . . . . . . . ,:`. . . .. ./
      . . . . . . /(_. . "~,_. . . .."~,_. . . . . . . . . .,:`. . . . _/
      . . . .. .{.._$;_. . ."=,_. . . ."-,_. . . ,.-~-,}, .~"; /. .. .}
      . . .. . .((. . .*~_. . . ."=-._. . .";,,./`. . /" . . . ./. .. ../
      . . . .. . .`~,. . .."~.,. . . . . . . . . ..`. . .}. . . . . . ../
      . . . . . .(. ..`=-,,. . . .`. . . . . . . . . . . ..(. . . ;_,,-"
      . . . . . ../.`~,. . ..`-.. . . . . . . . . . . . . . ... . /
      . . . . . . `~.*-,. . . . . . . . . . . . . . . . . ..|,./.....,__
      ,,_. . . . . }.>-._. . . . . . . . . . . . . . . . . .|. . . . . . ..`=~-,
      . .. `=~-,__. . . `,. . . . . . . . . . . . . . . . .
      . . . . . . . . . .`=~-,,.,. . . . . . . . . . . . . . . .
      . . . . . . . . . . . . . . . . `:,, . . . . . . . . . . . . . `. . . . . . ..__
      . . . . . . . . . . . . . . . . . . .`=-,. . . . . . . . . .,%`>--==``
      . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . _. . . . . ._,-%. . . ..`

    • masennus on perseestä!

      Vaik tää onki jo vanha viestiketju, nii kirjotan tänne silti. Mul oli joskus sellanen tilanne et halusin masentuu huomion takii. Sit ku masennuin nii ei ollu sit ollenkaan kivaa. Aluks kaverit vaan sääki mut lopult menetin muutamii kavereita ja muut ei välittäny pätkääkään. Paskoja ihmisiä oli niinku minäki. Halusin vaan joka päivä viillellä, saada pään sekasin ja unohtaa kaiken paskan. Itsemurhaa harkitsin myös... Noh mähän olen nyt tässä elävänä melko terveenä joskus vielä viiltelen. Onneksi mun äiti huomas mun masiksen ennen ku oli liian myöhästä. Jostain syystä mua nykyään haukutaan koulussa. EN HALUU ET KETÄÄN MASENTUIS! hakkasin masentuneena jopa mun ex poikauäystävän aika pahasti. Nyt kyl kadun kaikkee pahaa mitä oon muille tehny....

    • tyhymä

      kuka voi olla nui tyhmä?! oot joku huomion kippee helevetin lissu jolla ei oo elämää!! ois kivaa olla masentunu! V***u mikä urpo!
      Toivottavasti tuut näistä viesteisä ees tosi masentuneeks!

    • PASKAAPÄÄSSÄ!!!!>xO

      Oikeesti mihin helvettiin tää maailma on oikein menos?! Masennus ei oo todellakaa mikää leikin asia saatana! Mulla on masennusta ja se ei kuules vitun vajakki pissis ei oo kivaa! Mut jos kuitenki nyt haluut masentua nii täs sulle ohje: Mee vittu klo: 04.00 aamuyöllä kaupungille/kylälle, ja sit meet johki syrjään jotku lutkavaatteet päällä tai meet juoppojen ja pedareiden keskuuteen. Sit vaa venailet et joku vitun jammusetä tulee ja raiskaa sut. Siin on idiootille sitä mitä se pyys eli ohjeet! JA I-H-A-N TURHA TULLA SIT TÄNNE ENÄÄ KERJÄÄ HUOMIOO: ''Mua masentaa ihan kauheesti auttakaa ;('' Mutta suosittelen ettet noudattais tätä neuvoa... Ps. Tommosen urpon päässä pyörii ainoastaan PASKA!!!!

    • 8 + 10

      Oi että heti on kaikki masentuneet / joskus masentuneet täällä raivoamassa =D

      Aika onnistunut provo

    • jessicaaaaaa

      HAHAHAHA LULZ heti kaikki tääl raivoomas XD

    • 13vuotiasmasentunut

      Mitä helvettiä alottaja? Älä edes toivo tollaista! Tiedätkö kuinka monia toi alotusviesti loukkaa? JOTKUT YRITTÄÄ PARANTUA! ja joku haluaa olla masentunut. Onko sulla kaikki hyvin? itse olen 7lk tyttö, ja olen ollut masentunut jo pari vuotta. Yritän parantua. Ilman apua. Olen epäonnistunut.
      Ei tollasta voi edes miettiä.
      Tiedätkö edes mitä on masennus?
      Oikeeesti, mieti mitä laitat tänne?

      Myötähäpeä

      MASENTUNEET! pärjäilkää

      • Kuinkaollaonnellinen

        tsekkaa toi ----> http://24.media.tumblr.com/087022ce545768331b3d5d008f80f1ac/tumblr_msm8prLMtC1snjl20o1_500.jpg

        Mä oon samaa mieltä... Ite täs yritän päästä masennuksesta ja yrittäny tappaa itteni muutamaan kertaan ja viiltelen.
        Se ei tosiaan oo kivaa ku tuut koulusta et jaksa tehä mitään vaan meet vaan pimeeseen omaan huoneeseen itkee tai nukkumaan.. kohta huomaat että oho kello on jo niin paljo että pitäis koittaa nukkua.. ett saa nukuttua vaikka kuinka yrittäsit ja sitten kun viimein nuhakat 2 aikaan yöllä, heräät painajaiseen parin tunnin päästä ja et saa enää unta ja pitäisi sitten parin tunnin yö unilla jaksaa kouluunkin mennä.. Eikä tosiaan ole kivaa kun saat kamalan ahditus kohtauksen koulu päivän ja itket silmät päästä koulun käytävällä muiden ympäröimänä ja muut ihmettelee ympärillä mikäs tolle tuli.

        Ei todellakaan pidä toivoa että masentuu, se on yks kamalampia asioita jota ihminen voi sisällään käydä läpi. Idiootein ajatus jonka oon koskaan kuullu tollanen..


    • kokenut01

      ei masennus oo kivaa!siinö vaan viltelee niin että verta tulee

    • pikkuinen98

      Jos oot onnellinen, niin et pysty masentumaan millään keinolla. Ja jos masentuisit, niin et taatusti haluaisi sellaista kohtaloa.

    • Kokenut DD

      Ei helvetti!!!! Toivon et oot joku saatanan trolli!! Kukaan ei haluu masentua!! Vaikka oonkin 13 masennus on vieny multa yli 2 vuotta jo mun elämästä!! Sä et tiiä sitä tunnetta ku haluu kuolla, viiltelee vaan sen takii et tuntuu siltä et se auttas tai et muut olis tyytyväisiä jos satutat ittees. Sä et haluu vittu itkee ittees joka iltauneen ja vittu käyä psykiatreilla, terapeuteilla, lääkäreillä yms!!!!

    • masentunu seppo

      1.älä ajattele mitään positiivista
      2.hauku itseäsi
      3.ajattele että kaikki vihaisivat sinua ja jokainen vastaan tulija toivoisi kuolemaasi
      4.viiltele
      5. Valvo myöhään miettien elämäsi mitättömyyttä ja sitä miten turha paska olet

      • ihatemylife

        miks sä jaat tommosia ohjeita? haluatko sä oikeesti edesauttaa sitä, että toinen menettäisi syynsä elää ja masentuisi?


    • En vain tajuu

      Ensinnäkin en usko, että masentua voi millään vinkeillä (ken tietää). Masennuksen löytää ihan itse. Tässä selaillessani näitä kommentteja niin tuli aika paljon tälläsii "oot sairas" kommentteja. No noista voisi ahdistua ja masentua:(, mutta toivon että kestät ne kun kerran tälläisen keskustelun teit.

      En sit tiiä ootko trolli vai et,mut miks ihmeessä haluisit masennuksen?
      Masennuksesta on todella vaikea päästä pois.

    • ihatemylife

      Haluaisit siis
      - vihata itseäsi
      - vihata kaikkia muita
      - vihata elämääsi
      - menettää elämänilosi
      - menettää melkein kokonaan syysi elää
      - kadottaa motivaation ja energian
      - toivoa kuolemaasi
      - ja ettet heräisi seuraavana aamuna
      - ajatella joka päivä tapoja, kuinka haluat kuolla
      - mahdollisesti menettää kavereita
      - ehkä alkaa satuttamaan itseäsi
      - jolloin et enää voi käyttää t-paitoja, sortseja tai mihin jäljet teetkään
      - huolestuttaa kaikki, jotka susta välittävät
      - heittää nuoruutesi hukkaan
      - tuntea jatkuvaa itseinhoa
      - lisätä mahdollisuutta esim. paniikki/ahdistushäiriön saamiseen
      - itkeä itsesi uneen
      - tuhota viimeisetkin itsetunnon rappeet
      - antaa sen tuskan kuluttaa sua sisältä päin, kunnes olet kuihtumassa
      - tulla kutsutuksi angstiseksi emopennuksi
      - ja kaikkea muuta ikävää

      tuossa asioita, mitä mä käyn joka ikinen vitun päivä läpi
      se sattuu, se kuluttaa sisältä päin iha älyttömästi
      ja mä kun vaa toivon voivani olla taas iloinen, enkä joutua itkemään itseäni joka ilta uneen, sen jälkeen kun olen ensin tärissyt ja pelännyt paniikkikohtauksen ja näköharhojen ympäroimänä

    • hunizku

      Vittu mä oon kateellinen teille, jotka kerrotte omista sairauksistanne!!!!!! >:( Ja tuskinpa aloittaja mikään trolli on. Kokemusta...

    • näinmasennut

      Jos haluat masentua

      1. Menetä kaikki ystäväsi.

      2. Riitele paljon rakkaiden ja lähimmäisten kanssa.

      3. Ole yksin.

      4. Tee jotain että sinua aletaa kiusta.

      5. Tee mitä tahansa että jäät yksin.

      6. Olet masentunut.

    • Krapu83

      Taitat olla se sama joka reilu kuukausi sitten tiedusteli kuinka saisi nilkkansa murrettua. Sait ainkin vastauksia sillon ja niinnäyt saanee nytkli...

    • iidiididid

      Joo, sama tyyppi ;)

    • Mitä ihmettä mä just luin!? Mut jos oikeesti haluaa masentua niin kannattaa lopettaa sosiaalinen elämä kokonaan. Ite oon kai vähän masentunut koska mulla ei oo yhtään kaverii, eikä tää kyl mitään hirveen kivaa oo.

    • Masennusperkele

      Kuinka kehtaat pyytää ohjeita masennkukseen, silloin kun sul on masennus sä et voi elää elämääs täysillä. Masennus on vaivannut itseäni jo 3vuotta enkä voi olla oma itseni varmaan koskaan ja oon 15v poika.

    • Kiimalutkaperse

      Jätä kaikki kaverit ja syö kaksinkertaisesti enemmän ja huomaa olevasi lihava ja katso anoreksia kuvia ja ajattele että haluaisit näyttää niiltä kehitä syömishäiriö mene kadulle kyrpä pystyssä tai mee poikien luokse hinkkaa etupyllyä odota että ne ragee sulle häpeä ja häpeä lisää ja ajattele kuinka paska olet kun teit niin

    • EtVitus

      Eiköhän nää tyypit oo jo kertonu että masennusta ei kannata ees yrittää hankkia. Mulla on ollu vajaan vuoden masennusta ja paskin vuosi ikinä, itsemurhaaki hankinnu useat kerrat mut onneks oon nyt jo "toipumaan" päin. Ja huomiota et todellakaan tuu samaan masentuneisuudellas saamaan. Viime kouluvuoden alussa ku mulla ei ollu viellä masennusta olin aika suosittu ja pyörin monien ihmisten kaa, sit aloin tuleen tosi hiljaseks ja kaikki ärsytti ja tuntu tyhjältä eikä mikään enään kiinnostanu, niin sit suurin osa mun kavereista vaan jätti mut. vaan muutama true friend jakso enää olla mun kans.

    • Nimimerkkinimimerkki

      Ihan selkeä provohan tämä on.

    • Saataanaaaefj

      Kill yourself

    • pimmeentoweri

      No sithän sul on helppoo, pysyt vaan sisätiloissa lähikuukaudet. Kuten minäkin, vaikken olekaan masikses, mut pimeän aika on must niin ihanaa. Nauutitaan tästä hämärästä. Ei aikaakaan, kun kevät koittaa ja yööökkkxxxx valoisat ajat. Jag haatte kewaatta!

    • Anonyymi

      Kaikki sanoo et masennus on perseest. Mut mul se ei ollu, olin parempi ihminen sillon. Oon vitun idiootti kun ajattelen noin, mut oon nykyää paljon pahempi ihminen ku sillon. Haluun sen takas.en varmaa ollu ees masentunu, esitin vaa kaikille et saisin jotai paska huomioo. Olin vaa sillo parempi, ei voi mitää, i should kill myselff, yayy.

    • Anonyymi

      senkus meet selittään terkkarilleinka kaikki on paskaa ja kysyt lähetteen psygologille, todennäköisesti oot jo

    • Anonyymi

      6ix9ine gooba

    • Anonyymi

      🖕🖕🖕

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1445
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1281
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1235
    4. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1175
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1073
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1053
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe