Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

olisittako ostaneet xbox360n jos ps3 olisi ilmestynyt yhtäaikaa?

ps player vuodesta96

Minun järkeen ei vaan uppoa se että eikö teitä tosiaan haittaa maksullinen verkkopelaaminen ku sehän on kumminki melkeen pelin hintanen ku vuoden hommaa? Halon voimallako se xbox hyrrää eteenpäin? Oon aika varma että jos boxi ja pleikka ois ilmestyny yhtäaikaa ni xboxeja ois myyty huomattavan paljon vähemmän! Ja turha sitten muuten väittää että ei pelais verkossa ku xboxhan on niinku periaatteessa just sitä varten!

15

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juugan

      mua ei haittaa maksullinen netti ku omasta mielestäni se on sen arvonen.
      Halo on paras, sen avulla osittain

    • Uppmas

      Halo Xboxin myi. Ei niinkään hyvyydellään, mutta FPS genren noustessa ykköseksi... arvata voi.

    • Xbox funnypoi

      onhan se suurin ongelma ja syy miksi pelaankin ps3 konsolilla nettipelejä ja xbox 360 ostan pelejä jotka ei välttämättä ole nettipelejä, jos olisi ilmainen edes joiltakin osin nettipelit rajoitettuina esimerkiksi kuten ps3 puolella niin ostaisin kaikki pelit xboxille, pelit ja ohjain on parempia xboxilla.

    • kyllä, omistan xboxi

      Boxin liveajan osto ei haittaa yhtään, koska 14 kk 40 € onko se liian paha?

      • Xbox funnypoi

        Nimenomaan on paha koska ruolla hinnalla saa jo paljon pelejäkin. n.3kpl.
        Jos kilpailijalla on ilmaista nettipelaaminen niin miksi maksaisin, ainut harmituksen asia poksissa on tuo maksullinen nettipelaus, siksi omistan kummatkin konsolit.


      • zboooz
        Xbox funnypoi kirjoitti:

        Nimenomaan on paha koska ruolla hinnalla saa jo paljon pelejäkin. n.3kpl.
        Jos kilpailijalla on ilmaista nettipelaaminen niin miksi maksaisin, ainut harmituksen asia poksissa on tuo maksullinen nettipelaus, siksi omistan kummatkin konsolit.

        Hyviä pelejä ne jos 40€ saa kolme... Eli luultavasti tarjouskorin paskoja joita kukaan edes pelaa. Eli rahan haaskausta? Live maksaa tällähetkellä n.35€ 12kk, ja pelkästään Forza 4:n online ominaisuuksista maksaa mielellään tuon verran VUODESSA.

        Olisin yhtähyvin voinut ostaa alunperin PS3:kin, mutta Xbox360 oli tuolloin huomattavasti edullisempi (erotuksella saa monta vuotta Live aikaa) lisäksi kaikki haluamani pelit sai molempiin konsoleihin.

        Tuo Forza on mun makuun todella hyvä. Ei varmaan GT5:kään huono ole vaikka monet niin sanoo, mutta se on ainut peli jonka takia PS3:n hankkisin joten ei kannata. Gran turismot olen omistanut 1-4:een ja Forzat myös 1-4:een.

        Eniten pelatut taitaa olla Forza 3, Forza 4, GTA IV lisäosat, RDR, Saints Row 2.

        Eli kyllä PS3 jäi siksi kauppaan että oli kalliimpi, enkä ole kiinnostunut sen yksinoikeuspeleistä, paitsi GT5, mutta Forza 4 korvaa sen puutteen täydellisesti. Jos GT5:n tekijät tekisivätuuden Tourist Trophyn (eli moottoripyöräversio Gran Turismosta) kiusaus saattaisi kasvaa aika suureksi hankkia PS3. En ainakaan ole kuullut että olisi toista tullut?


      • Xbox funnyboi
        zboooz kirjoitti:

        Hyviä pelejä ne jos 40€ saa kolme... Eli luultavasti tarjouskorin paskoja joita kukaan edes pelaa. Eli rahan haaskausta? Live maksaa tällähetkellä n.35€ 12kk, ja pelkästään Forza 4:n online ominaisuuksista maksaa mielellään tuon verran VUODESSA.

        Olisin yhtähyvin voinut ostaa alunperin PS3:kin, mutta Xbox360 oli tuolloin huomattavasti edullisempi (erotuksella saa monta vuotta Live aikaa) lisäksi kaikki haluamani pelit sai molempiin konsoleihin.

        Tuo Forza on mun makuun todella hyvä. Ei varmaan GT5:kään huono ole vaikka monet niin sanoo, mutta se on ainut peli jonka takia PS3:n hankkisin joten ei kannata. Gran turismot olen omistanut 1-4:een ja Forzat myös 1-4:een.

        Eniten pelatut taitaa olla Forza 3, Forza 4, GTA IV lisäosat, RDR, Saints Row 2.

        Eli kyllä PS3 jäi siksi kauppaan että oli kalliimpi, enkä ole kiinnostunut sen yksinoikeuspeleistä, paitsi GT5, mutta Forza 4 korvaa sen puutteen täydellisesti. Jos GT5:n tekijät tekisivätuuden Tourist Trophyn (eli moottoripyöräversio Gran Turismosta) kiusaus saattaisi kasvaa aika suureksi hankkia PS3. En ainakaan ole kuullut että olisi toista tullut?

        Ihan hyviä pelejä, ei uusinta uutta mutta ihan yhtähyviä kuin puolivuotta julkaisussakin vaikka hinta on pudonnut.
        En osta julkaisu hintaisia koskaan vaan odottelen, ehtii niitä onlinessä pelata silloinkin puolen vuoden tai vuoden päästä.

        Gt5 ja ps3 vetää myös pitemmänkorren siinä asiassa että ne tukee G25 ja G27 rattia, Windowskin tukee mutta miksei xbox?

        Mistä saa vuoden peliajan 35€ hintaan, kallishan tuo on toki mutta halvempi kuin mitä olen nähnyt?
        Miksi ei olisi ilmainen nettipelaus kuten ps3 mutta maksavat asiakkaat saisivat vaikka puhechatin ym. ominaisuuksia käyttöön.


      • zboooz kirjoitti:

        Hyviä pelejä ne jos 40€ saa kolme... Eli luultavasti tarjouskorin paskoja joita kukaan edes pelaa. Eli rahan haaskausta? Live maksaa tällähetkellä n.35€ 12kk, ja pelkästään Forza 4:n online ominaisuuksista maksaa mielellään tuon verran VUODESSA.

        Olisin yhtähyvin voinut ostaa alunperin PS3:kin, mutta Xbox360 oli tuolloin huomattavasti edullisempi (erotuksella saa monta vuotta Live aikaa) lisäksi kaikki haluamani pelit sai molempiin konsoleihin.

        Tuo Forza on mun makuun todella hyvä. Ei varmaan GT5:kään huono ole vaikka monet niin sanoo, mutta se on ainut peli jonka takia PS3:n hankkisin joten ei kannata. Gran turismot olen omistanut 1-4:een ja Forzat myös 1-4:een.

        Eniten pelatut taitaa olla Forza 3, Forza 4, GTA IV lisäosat, RDR, Saints Row 2.

        Eli kyllä PS3 jäi siksi kauppaan että oli kalliimpi, enkä ole kiinnostunut sen yksinoikeuspeleistä, paitsi GT5, mutta Forza 4 korvaa sen puutteen täydellisesti. Jos GT5:n tekijät tekisivätuuden Tourist Trophyn (eli moottoripyöräversio Gran Turismosta) kiusaus saattaisi kasvaa aika suureksi hankkia PS3. En ainakaan ole kuullut että olisi toista tullut?

        vitun nörtti kyl jotku pelaa halpojaki pelei miks ne olis myynnis jos niit ei kukaa ostais -.-


      • arvaa kuka

        eihän se kovin paha oo mut ps3:selle netti on ilmanen


    • MankeliMies

      Kuis niin Xoxi on vrkkopelaamista varten. Omistan boksille paljon pelejä joitan en ole vetänyt Online. Montaa on pelattu kyllä jaetulla ruudulla.

      Ja olisin. Itse ostin ensin PS3 ja myöhemmin Xbox 360.

      Saako Viva Pinataa, Kameota, Banjo and kazieta, Forzaa, Haloa, Gears Of Waria jne Pleikalle.

      • werffffffff

        Kuka vähäjärkinen edes haluaa Viva Pinataa, Kameota, Banjo and kazieta, Forzaa, Haloa, Gears Of Waria jne Pleikalle, kun Pleikalla on parhaimmat pelit muutenkin. Ah, olet siis vasta lapsi, selittää jonkin verran :-)


      • arvaa kuka
        werffffffff kirjoitti:

        Kuka vähäjärkinen edes haluaa Viva Pinataa, Kameota, Banjo and kazieta, Forzaa, Haloa, Gears Of Waria jne Pleikalle, kun Pleikalla on parhaimmat pelit muutenkin. Ah, olet siis vasta lapsi, selittää jonkin verran :-)

        älä nyt halo on hyvä muut aika huonoja paitsi FORZA joka on aika hyvä


    • True Halo fan

      Ps player oot joku 9v Jonne jolla ei ole varaa maksaa Xboxin live aikaa. Hinta ei ole edes paha. Ja Xboxilla on huomattavasti parempi verkko pelaaminen kuin ps 3. Ps 3 on menneen aikakauden lelu. Nyt jyrää Xbox 360! Ps. Halo on paras en malta odottaakaan Halo 4 6.11.2012!! Pps. Oon ennakkotilannu Halo 4

    • Playstation jää jokatapauksessa aina hyllyyn sillä playstationin muovileluohjain ei sovi käteeni ollenkaan. Muutenkin olen enemmän mieltynyt xboxin yksinoikeuspeleihin enemmän kuin playstationin.

    • Tittapåsvenska

      Hankkiaa peli nimeltä "Menkää ulos"
      sopii jokaiselle ihmiselle Reallife Graphics Parempi kuin HD Ilmaista ja Ilmainen Chat keskustelu Kaverin kanssa OSta nyt Nyt niin saat Coca cola kuha tuut hakee ruotsista

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2015
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1430
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1337
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      69
      1216
    Aihe