antakaa koti nuorelle koiralle

tarkkakoira

tiedän ettei tämä ole koiran myyntipalsta. mutta en saa vätettyä ilmoitusta mihinkään, vaikka olen yrittänyt eri paikkoihin. en osaa käyttää tietokoneita..... yritän etsiä naapurin koiralle uutta kotia. meinasivat lopettaa koiran. kysyin eilen luvan, että saisinko etsiä kotia sille. sain luvan:) ottaisin muuten itse, mutta minulla on jo saksanpaimenkoira... eli 1vuotias sekarotuinen koira etsii kotia. etelä-savossa. keskikokoinen, lyhyt karvainen. kermanvaalea paitsi kasvot tummat. asuu lapsiperheessä, rivitalossa. koira tarvitsee omistajan joka osaa kouluttaa. koira voisi sopia akilitiin tai muuhun ketteryyttä tarvittavaan lajiin. jos joku kiinnostuu kirjoittakaa tähän asuin muotonne, (rivitalo, kerrostalo, omakotitalo) ikänne ja koirakokemuksenne... vaihetaan numeroita jos löytyy varteen otettavia ihmisiä. ja toivoisin ettei muut kirjoita mitään jos ei koiran ottaminen kiinnosta. tiedän kyllä jo kaiken mitä haluaisitte kirjoittaa. olen tarkkana mihin koira lähtee. ei pidä lopettaa tervettä koiran pentua. kiitoksia etukäteen.

7

513

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sakemannipystykorva

Sain oman seropini ( rodut nimimerkissä ), kun se oli 13kk. Alun perin se on tuotu Virosta. Nyt se on 3v ja voi hyvin edelleen. Sen eka suomi omistaja oli viemässä sitä jostain syystä piikille ja minä hain sen sijaiskodista itselleni. Nyt se on jo siis neljännessä kodissa, mutta on sopeutunut ihan hyvin tänne kerrostaloonkin...
      Toivotan vaan näin Stemppiä teille kodin etsintään :)

• tiedonhaluinen

Miksi naapurisi olisi lopettanut koiran?

• tarkkakoira

perheen ensimmäinen koira. ei aika ja taidot riitä. naapuri sovun säilyttämiseksi, koiran pitää lähteä. lapset ovat niin pieniä, etteivät ymmärrä ettei koiraa saa laskea pihalle ovesta. koira on niin nuori, ettei anna heti kiinni pihalta. tällä alueella on paljon koiria, niin ne on suuttunu tähän koiran pentuun. vaikka se ei ole paha. tarvitsisi vain koulutusta ja rakkautta.

• espoostaperhe

Moikka!
      5 henkinen perhe etsii melkein 5-vuotiaalle leikatulle poikakoiralle kaveria, minkä ikäinen tämä on? Olisiko myös erittäin mukavaa saada kuvia!
      Asumme hyvällä paikalla Espoossa, rivitalossa peltojen ja hyvien ulkoilumaastojen vieressä.

• tarkkakoira

1vuosi ja 2kuukautta ikää, koiralla. en osaa laittaa kuvaa, kun kännykällä. nyt sais tehtyä tori.fi ilmoituksen pennusta. pitää vielä muokata sitä. hätäpäissäni laitoin... kun ei mikään sivusto hyväksynyt ilmoitusta.. sieltä löytyy nimimerkillä... nuorikoira etsii uutta kotia. sieltä saa paremmin yhteyttä minuun.

• tarskit1

Hei!
        Oletteko jo hommanneet haukullenne kaverin.
        Meillä olisi tammikuussa 5 vuotta täyttävä pitkäkarvainen kääpiömäyräkoira. Luonteeltaan niin kiltti että toista saa etsiä. Tykkää kaikista ihmisistä ja koirista. Kisuista ei ole tietoa. Mäyräkoirastamme on http://www.lemmikkipalstat.net/apula/ osoitteessa ilmoitus annetaan palstalla.

• esimerkiksi Apula, Petsie ovat sivustoja jotka auttavat uuden kodin etsimisessä, ilmoita siellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      52
      5890
    2. Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.

Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers
      Maailman menoa
      71
      4615
    3. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      46
      4362
    4. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      56
      4141
    5. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      95
      3761
    6. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      50
      2463
    7. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      35
      2369
    8. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      42
      2089
    9. En uskalla ees ajatella muru

Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha
      Ikävä
      13
      1229
    10. Mikset pidä yhteyttä?

Miksi et? Ei sun ois tarvinnut sanoa niin tarkoittamatta. Särit mun sydämen. Sinun pitäis jo tietää paremmin.
      Ikävä
      6
      1010
    Aihe