tiedän ettei tämä ole koiran myyntipalsta. mutta en saa vätettyä ilmoitusta mihinkään, vaikka olen yrittänyt eri paikkoihin. en osaa käyttää tietokoneita..... yritän etsiä naapurin koiralle uutta kotia. meinasivat lopettaa koiran. kysyin eilen luvan, että saisinko etsiä kotia sille. sain luvan:) ottaisin muuten itse, mutta minulla on jo saksanpaimenkoira... eli 1vuotias sekarotuinen koira etsii kotia. etelä-savossa. keskikokoinen, lyhyt karvainen. kermanvaalea paitsi kasvot tummat. asuu lapsiperheessä, rivitalossa. koira tarvitsee omistajan joka osaa kouluttaa. koira voisi sopia akilitiin tai muuhun ketteryyttä tarvittavaan lajiin. jos joku kiinnostuu kirjoittakaa tähän asuin muotonne, (rivitalo, kerrostalo, omakotitalo) ikänne ja koirakokemuksenne... vaihetaan numeroita jos löytyy varteen otettavia ihmisiä. ja toivoisin ettei muut kirjoita mitään jos ei koiran ottaminen kiinnosta. tiedän kyllä jo kaiken mitä haluaisitte kirjoittaa. olen tarkkana mihin koira lähtee. ei pidä lopettaa tervettä koiran pentua. kiitoksia etukäteen.
antakaa koti nuorelle koiralle
7
471
Vastaukset
- sakemannipystykorva
Sain oman seropini ( rodut nimimerkissä ), kun se oli 13kk. Alun perin se on tuotu Virosta. Nyt se on 3v ja voi hyvin edelleen. Sen eka suomi omistaja oli viemässä sitä jostain syystä piikille ja minä hain sen sijaiskodista itselleni. Nyt se on jo siis neljännessä kodissa, mutta on sopeutunut ihan hyvin tänne kerrostaloonkin...
Toivotan vaan näin Stemppiä teille kodin etsintään :) - tiedonhaluinen
Miksi naapurisi olisi lopettanut koiran?
- tarkkakoira
perheen ensimmäinen koira. ei aika ja taidot riitä. naapuri sovun säilyttämiseksi, koiran pitää lähteä. lapset ovat niin pieniä, etteivät ymmärrä ettei koiraa saa laskea pihalle ovesta. koira on niin nuori, ettei anna heti kiinni pihalta. tällä alueella on paljon koiria, niin ne on suuttunu tähän koiran pentuun. vaikka se ei ole paha. tarvitsisi vain koulutusta ja rakkautta.
- espoostaperhe
Moikka!
5 henkinen perhe etsii melkein 5-vuotiaalle leikatulle poikakoiralle kaveria, minkä ikäinen tämä on? Olisiko myös erittäin mukavaa saada kuvia!
Asumme hyvällä paikalla Espoossa, rivitalossa peltojen ja hyvien ulkoilumaastojen vieressä.- tarkkakoira
1vuosi ja 2kuukautta ikää, koiralla. en osaa laittaa kuvaa, kun kännykällä. nyt sais tehtyä tori.fi ilmoituksen pennusta. pitää vielä muokata sitä. hätäpäissäni laitoin... kun ei mikään sivusto hyväksynyt ilmoitusta.. sieltä löytyy nimimerkillä... nuorikoira etsii uutta kotia. sieltä saa paremmin yhteyttä minuun.
- tarskit1
Hei!
Oletteko jo hommanneet haukullenne kaverin.
Meillä olisi tammikuussa 5 vuotta täyttävä pitkäkarvainen kääpiömäyräkoira. Luonteeltaan niin kiltti että toista saa etsiä. Tykkää kaikista ihmisistä ja koirista. Kisuista ei ole tietoa. Mäyräkoirastamme on http://www.lemmikkipalstat.net/apula/ osoitteessa ilmoitus annetaan palstalla.
esimerkiksi Apula, Petsie ovat sivustoja jotka auttavat uuden kodin etsimisessä, ilmoita siellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606634- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262740- 212408
- 271943
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251660
- 321498
- 491482
- 111442