JAS-Tekniikka jonotus/huoltoajat

JanE-81

Millaisia kokemuksia teillä on, kauanko kestää rungon pikkuhuolto joka ei vaadi purkaamista? 550D:n autofokus pitäisi saada kalibroitu.
En asu Turussa eikä Helsingissä, voidaanko lähettää vasta kun on jonon lopussa?

13

935

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Soita

      Ja kysy.

    • HaKe

      Oon joskus aikoja sitten lähettänyt työkalun C20D:n optiikkoineen tarkistettavaksi Jassille sovittuun aikaan. Kolmisen päivää reissu kesti ja hyvä tuli.

    • Artyn 6ru e56

      Muistaakseni arvioivat työn vastaanotossa että noin viikko, tilanteesta riippuen. Kesti sitten kuitenkin vaan kolmisen päivää.

      Ei ne jonot koskaan kokonaan lopu, sitä on vaikea odottaa. Peli huoltoon vaan het'

    • Asun tosin lähellä Turkua ja olen ne 3 kertaa kun olen JAS tekniikan palveluksia tarvinnut vienyt laitteen sinne itse. Aina on homma onnistunut ilman pitkiä viiveitä ja asia on tullut kuntoon. Jos odotat jonon loppua niin sehän ei lopu ennen konkurssia joten sinuna laittaisin laitteeni jonoon.

      Toisaalta, jos autofokus tuottaa ongelmia esim. tarkentamalla taakse niin kuvaa nyt tämä kesä käsin tarkentamalla ja anna kalibrointi tehtäväksi vasta syyssateilla. Voit myös kokeilla toisen valmistajan optiikkaa joka saattaa toimia oikein tai saman valmistajan muuta optiikkaa.

      Oletko varma jotta et pysty tekemään sitä itse? Monissa kameroissa on nykyään sekin mahdollisuus, Canonin värkkejä en kuitenkaan tunne joten siitä en osaa sanoa mitään mielipidettä tässä suhteessa.

    • Noin viikon arvioivat huoltoaika, vika on rungossa (yhtäkkiä alkanut tarkentaa kohteen edessä kaikilla optiikoilla, kummasti toimi hyvin takuuaikana), ja 550D:ssä ei ole käyttäjällä mahdollista säätää tarkennusta.

    • Suomi on pieni maa

      Tosin Suomessa ei edes ole liikoja valtuuttetuja kamera huoltamoliikkeitä joten jos viet sen Jassiin Mannerheimintielle he voi lähettää sen omalla pakettiautollaan
      Turkúun saakka korjattavaksi takuutyönä ja ennen vian toeamista on hankala
      tietää mitä purkutöitä tehdään ja osia tarvitaan? Osia osista ei aina välttämätä pidetä ees Suomessa vaikka arvelisisn et kaikki oleellinen Canoneihin tahikka
      Nikoheihin löytynee Jasiinkin hyllyistä.

      • Suomi on pieni

        Lisään tähän viellä et hyvin yleistä höynätyslaksutus korjaamista korjaamisessa
        on kaikissa dikielektroniikkahuoltamoissa pelkkä päivittäminen eli uuden datan
        siirtäminen nii telkkareissa kun kameroissakin niissä joita kannattaa ylipäänsä
        viedä korjaamolle huollettavaksi


    • Päätteeksi voin sanoa että paketti noudettiin tiistaina, perjantaina oli rungon ja kolmen objektiivien kalibrointi valmis ja paketti paluumatkalla.

    • upsmikäihmeseseon

      ENtä tämä UPS====!???!!! Mikä ihme rahti se se on? Miksi siellä ihmiset UPS:ssä eivät puhu suomen kieltä? ja kuinka kamera pitää laittaa hesaan huoltooon??? miten postitus??

    • Moikkaa ..Kyselisin tällaisen kameran korjausta kannattaako korjata ??
      Ganon IXUS 210 ...Putosi lattialle ,kun kameran tsuumi ola auki. Oli korjaukella 50 e maksoi tarkistus Raumalla Kalliokadulla ??Kullan värinen kamera 1-2 vuotta vanha maksoi 300 e ..Kuvia ei saa tallennettua tietsikalle ..Kuvat onnistuu ottamaan ..Jotain krahinaa edelleen tsuumia kun käyttää ..T:Keijo Iltanen Raumalta

      • Teidän ei tarvii enää vastata kysymykseeni ..Hain itse tiedon Rauman Jari kuvakauppa liikkeestä ..Ilmoittivat että tarvii ainostaan kortinlukija johon asentaa kameran kortin ja liittää tietokoneeseen .. ..Et silleen ..Ihmetyttää täältä ei saa mihinkään vastausta asioihin


      • mee kekeilee
        keke1 kirjoitti:

        Teidän ei tarvii enää vastata kysymykseeni ..Hain itse tiedon Rauman Jari kuvakauppa liikkeestä ..Ilmoittivat että tarvii ainostaan kortinlukija johon asentaa kameran kortin ja liittää tietokoneeseen .. ..Et silleen ..Ihmetyttää täältä ei saa mihinkään vastausta asioihin

        Tajunnanvirtaromaaneihin on paha vastata.
        Taisit maksaa ylimääräistä, jos tuon virren veisasit huollokkin.


    • D200 akkukahva

      Viikkoa muistaakseni arvioivat tiskillä ja jotain kolme päivää sitten otti. Kyseessä oli useampi pikkuhomma. Yhden kerran kokemuksella vaikutti ihan asialliselle puljulle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      299
      3418
    2. 202
      2941
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2524
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      233
      1992
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1415
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1308
    9. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      167
      1289
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    Aihe