Mitä kärhämiä aina noissa maallkkoliitoissa oikein on ? Jotkut ottavat hatkat ja sitten tulevat nokka nurpulla takaisin. Joidenkin jäsenten sana on kuin laki, viis etiikasta. Joku huseeraa Venäjän mafian kanssa.
Olen aikoinan ollut jokusissa järjestöissä, mutta näin riitaisaa ja kateellista porukkaa en ole nähnyt.
ja loppua ei näy. siis tapelkaa hypnologit oikein kunnolla.
Asiakkaat teille vain nauravat ja tieteelliset.
Mitä tapellaan ?
5
259
Vastaukset 5
- jo entinen
Saattahan olla että joskus jossakin yksilöiden ydut menee yhteisten etujen edelle.
- 3 + 6
Mikä oli tämä poliisi härdelli, joka koski liittoa muutama vuosi sitten. Oliko se asiak, kun poliisi ei tullut luennoimaan muistista liiton päiville, kun liitto oli antanut ylistyssanoja jäsenistään, vai puuttuiko tieteellinen porukka liiton toimintaan.
Vai mikä härdelli se oli ? Kuka tietää ? Vai ollaanko hiljaa vain ja hyssytellään..- Tarkamuistinen....
Taustalla oi se, että joku kanteli asiasta Lauermalle, ja tämä puolestan silloiselle Poliisylijohtaja Salmiselle, ja tämä kielsi tuota poliisikoulun opettajaa menemästä luennoimaan mallikkoliton päiville.
Tosin Koivunen oli mainostanut että paikalla on useita muistin toimintaan perehtyneitä lääkäkäreitä yms. Muta pieleen meni! - kateuttako?
Tarkamuistinen.... kirjoitti:
Taustalla oi se, että joku kanteli asiasta Lauermalle, ja tämä puolestan silloiselle Poliisylijohtaja Salmiselle, ja tämä kielsi tuota poliisikoulun opettajaa menemästä luennoimaan mallikkoliton päiville.
Tosin Koivunen oli mainostanut että paikalla on useita muistin toimintaan perehtyneitä lääkäkäreitä yms. Muta pieleen meni!Onpa Lauerma vittumainen mies.
- näitä riittää
kateuttako? kirjoitti:
Onpa Lauerma vittumainen mies.
Epäillyn valepsykologin toimet oikeuden käsittelyyn
Maanantai 6.8.2012 klo 12.13
Psykologina esiintyneen miehen toimet siirtyvät käräjäoikeuden puitaviksi Ylivieskassa Pohjois-Pohjanmaalla.
Kihlakunnansyyttäjä on päättänyt nostaa vuonna 1951 syntyneelle miehelle syytteen luvattomasta terveydenhuollon harjoittamisesta sekä törkeästä petoksesta.
Miehen epäillään toimineen psykologina, vaikka hänen opintonsa ovat olleet kesken. Valvira teki miehestä tutkintapyynnön vuoden 2010 lopussa.
Juttu käsitellään aikanaan Ylivieska-Raahen käräjäoikeudessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751739- 241216
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341112Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135933Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64704
- 77632
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192629On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 49571
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 57502
- 36474
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398