Kiinteähintaiset ostospaikat Soussessa

Sousseen

Olemme lähdössä ensimmäistä kertaa Tunisiaan kuukauden päästä.
Egyptissäkin minua ahdisti iholle tulevat myyjät ja ikuinen tinkinen ja kusetusyritykset kaupan teossa. Ilokseni kuulin, että Soussessa on useampiakin kiinteähintaisia ostospaikkoja. Voisitko joku Sousseen tunteva kertoa mistä tälläiset kauppapaikat löytää.

1

235

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Susah

Ahla Center, ihan keskustassa (Corniche), vaate-ja kenkäliikkeitä löytyy paljonkin keskustasta, joissa kiinteät hinnat. Mutta jos semmosta turistitavaraa haluaa ostaa, niin toi Ahla Center on ok. Medina on kyllä ihana paikka, ja siellä kannattaa käydä, siellä kannattais vaan aina olla joku paikallinen mukana, koska turisteille hinnat on paljon kalliimmat ja mä en ainakaan jaksais sitä tinkimistä. Kun täällä kulkee niin jos kaupoista jotain huutelevat, niin kannattaa vaan olla sanomatta mitään takasin ja kävellä ohi :) Niin pääsee helpoimmalla. Tervetuloa lämpöön!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      465
      2084
    2. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      163
      1367
    3. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      76
      1232
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      94
      1213
    5. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      188
      1164
    6. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      114
      1157
    7. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      100
      803
    8. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      58
      776
    9. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      47
      753
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      695
    Aihe