Olen nyt itse nuorena etsimässä itselleni uutta liikuntaharrastusta. Kyselen nyt vähän täältäkin, että mitä Kokkolassa/Kokkolan lähistöllä voi harrastaa? Joukkue tai yksilölaji, miten vain. Jalkapallo ja tanssi vain ovat pois listalta, niistä tiedän jo etteivät ne ole minua varten.
Suunnitelmissa olisi ehkä aloittaa sulkapallon pelaaminen ihan kunnolla, joten kysyn tästä samalla, onko Kokkolassa nuorille suunnattua, ohjattua sulkapallonpeluuta?
Kiitos~
15-vuotiaalle tytölle Kokkolasta harrastus
nordicwin
3
351
Vastaukset 3
- brad95
sulkkis oli ainaki joskus
- on mukavaa.
Meidän tytöt tykkäsivät ,Kuntonyrkeilystä . Se ei ole tavallista nyrkeilyä vaan siellä liikutaan monipuolisesti ja sitte on jonkun verran sitä nyrkeilyä en enää oikein nuista mitä kaikkea tekivät siellä . Emme enää asu kokkolassa . Ja vielä harrastus oli kokkolassa tosi halpaa .
- ex-kokkolalainen
Karate, judo, aikido tai muu vastaava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901338
- 45697
- 20649
- 53608
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit47582- 46569
- 76566
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132548- 41512
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan183504