Olen nyt itse nuorena etsimässä itselleni uutta liikuntaharrastusta. Kyselen nyt vähän täältäkin, että mitä Kokkolassa/Kokkolan lähistöllä voi harrastaa? Joukkue tai yksilölaji, miten vain. Jalkapallo ja tanssi vain ovat pois listalta, niistä tiedän jo etteivät ne ole minua varten.
Suunnitelmissa olisi ehkä aloittaa sulkapallon pelaaminen ihan kunnolla, joten kysyn tästä samalla, onko Kokkolassa nuorille suunnattua, ohjattua sulkapallonpeluuta?
Kiitos~
15-vuotiaalle tytölle Kokkolasta harrastus
nordicwin
3
286
Vastaukset
- brad95
sulkkis oli ainaki joskus
- on mukavaa.
Meidän tytöt tykkäsivät ,Kuntonyrkeilystä . Se ei ole tavallista nyrkeilyä vaan siellä liikutaan monipuolisesti ja sitte on jonkun verran sitä nyrkeilyä en enää oikein nuista mitä kaikkea tekivät siellä . Emme enää asu kokkolassa . Ja vielä harrastus oli kokkolassa tosi halpaa .
- ex-kokkolalainen
Karate, judo, aikido tai muu vastaava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 29011442
- 1447086
- 1025848
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425209- 524321
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304099- 613564
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323561- 793110
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223085