vitun rasittava äiti!

vitun kyllästyny

heti huutaa ja valittaa jos ees kysyn voinko värjätä hiuksia sillä värillä, millä ite haluun! Se huutaa et pitäs värjätä lähelle omaa väriä, mikä on oikeesti ihan harmaanvaalee. Sitte se ei melkeempä koskaa anna mulle rahaa jos pyydän. Mun veljelle anto heti 20€ ku se pyysi ku se oli mun ikänen. Oon siis iha kohta 14 ja tekis mieli tirvaasta sitä, EI RASITTAVAMPAA IHMISTÄ OOKKAA!!!

6

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bbbbbbb'

      No jos käyttäydyt paskamaisesti sitä kohtaan, niin luuletko että sillä saat rahaa? Veljesi taisi käyttäytyä ASIALLISESTI, joten ansaitsi sitä rahaa. Nyt käytöstä peliin. Varmaan antaa värjätä hiukset haluamallasi värillä, kunhan vain osaat keskustella asiallisesti, etkä vain vittuile\soita suutasi. Anteeksi vain ,mutta kirjoittamasti tekstistä tuli sellainen mielikuva, että et osaa käyttäytyä asiallisesti. Äiti on kuitekin aina äiti.

    • a<dhjmdsdfvgbnbsg

      Sää oot todennäkösesti kinunnu sitä hiusten värjäämistä jo aika pitkää nii menis mullaki hermot. Ja sitä paitti, hiustenvärjäämisestä voi tulla pahaki allergine reaktio ja luonnolline väri on aina parempi noi nuorelle, muutenki saa hävetä näitte 13-vuotiatte pikku rinsessoje puolesta ku hiukset värjättynä ku milläki lutkilla. Ja sua voi alakaa kaduttamaan se hiusten värjäys, ja sitte sulla ei oo ennää ikinä saman väriset hiukset ku nyt ja muutenki sen värin ylläpito ja juurivärjäykset ym. on kalliita pitemmän päälle.
      Ja rahhaa se ei varmaankaa anna sen takia ku sei luota suhun, tai oot käyttätyny huonosti ja kitissy.
      14 on vielä hirviän nuori ikä, koita tajuta ettet oo lähelläkään aikusuutta ja otan osaa äitis puolesta että joutuu kestämää sua. Oot justii kunnon stereotyyppinen teini.
      Aina ei oo vika välttämättä vanhemmissa, mää luulen että sää oot se joka aiheuttaa tämän sun äidin luottamuksen puutteen. Älä oo aina syyttelemässä muita.

      • problem?

        Se on kuule iha vaa kaikkien oma asia haluuko värjätä hiuksensa vai ei. Tuskin sä siitä hyödyt ku tuut tänne haukkuu toisia lutkiks, että ajattelisit vaikka eka mitä tuut tänne aukomaa ennen ku kirjotat yhtää mitää. Monet saattaa loukkaantua tosta esim. minä. Mä oon värjäilly hiuksia monesti ja sanoppa mikä siinä mahtaa olla nii helvetin lutkamaista. Ite taiat olla aika lutkamaine ku tuut tänne sanelee et "14 on vielä hirviän nuori ikä, koita tajuta ettet oo lähelläkään aikusuutta ja otan osaa äitis puolesta että joutuu kestämää sua. Oot justii kunnon stereotyyppinen teini." Ite et oo varmaa koko murrosikää kokenukkaa, ku et näytä tajuavan et vanhemmille raivoomine johtuu hormoneista eikä teinit voi sille mitää.Ps. Kyllä mäki oon kuiteni sitä mieltä et luovuttasit jo ja jättäsit äitis jo rauhaan. Värjää hiukses vaikka salaa kaverin luona ja sit tuut kotiis iha uusilla hiuksilla. Oon kokeillu eikä mun äiti ainakaa suuttunu mulle. Riippuu tietty minkälainen sun äitis on.


      • a<dhjmdsdfvgbnbsg
        problem? kirjoitti:

        Se on kuule iha vaa kaikkien oma asia haluuko värjätä hiuksensa vai ei. Tuskin sä siitä hyödyt ku tuut tänne haukkuu toisia lutkiks, että ajattelisit vaikka eka mitä tuut tänne aukomaa ennen ku kirjotat yhtää mitää. Monet saattaa loukkaantua tosta esim. minä. Mä oon värjäilly hiuksia monesti ja sanoppa mikä siinä mahtaa olla nii helvetin lutkamaista. Ite taiat olla aika lutkamaine ku tuut tänne sanelee et "14 on vielä hirviän nuori ikä, koita tajuta ettet oo lähelläkään aikusuutta ja otan osaa äitis puolesta että joutuu kestämää sua. Oot justii kunnon stereotyyppinen teini." Ite et oo varmaa koko murrosikää kokenukkaa, ku et näytä tajuavan et vanhemmille raivoomine johtuu hormoneista eikä teinit voi sille mitää.Ps. Kyllä mäki oon kuiteni sitä mieltä et luovuttasit jo ja jättäsit äitis jo rauhaan. Värjää hiukses vaikka salaa kaverin luona ja sit tuut kotiis iha uusilla hiuksilla. Oon kokeillu eikä mun äiti ainakaa suuttunu mulle. Riippuu tietty minkälainen sun äitis on.

        En oo kieltäny kettään värjäämästä hiuksia, ilmaisin vaan oman mielipiteeni siitä. Ja ei en hyödy siitä mutta kuten mainitsin se on mielipiteeni. Mutta en väittänyt ettäkö kaikki värjääminen olisi lutkamaista. Annoin esimerkin näistä jotka vievät värjäämisen kohtuuden ulkopuolelle, joka tekee pienistä työistä lutkamaisia. Ja miten mielipiteeni tekee minusta lutkamaisen? Ja itseasiassa murrosikäni on loppuvaiheilla. Olin tuollainen "tenu" niinkuin sinä ja aloittaja vuosi sitten, mutta kypsyin sen verran ymmärtämään että syy miksi minulle raivotaan on minä itse. Opin olemaan kaukonäköisempi tulevaisuutta kohti. Ja tietenkin kasvoin henkisesti. Eli tässä on todistettu se, että teinit voivat hillitä raivoamistaan jos heiltä yhtään järkeä, kunnioitusta ja itsekuria löytyy. Nämä ominaisuudet eivät näköjään ole sinulle tuttuja. Ota tehtäväksesi sisäistää ne.


      • Anonyymi

        Oon ihan samaa mieltä itekki sillä tyyliin oli vain paska päivä


    • tyttönenn95

      Tuo on lähes kaikilla murrosiäs tommosta.itel ainaki just samaa..kaikki hoki et vika on sus jne, mut ei sitä ny voinu uskoo.kaikki vaa oli aina niin epäreilua ja veli sai enemmän kaikkea ku minä. ja sit just noi et mä olin esim 14ja "veliki sai sitä ja tätä ku oli 14" ..sit oisinko ollu 16 ku mä huomasin et mua pidetään lähes aikuisena,, saan kaikkee enemmän ku mun pikkusisarukset, jne..sit tajusin et jotkut kasvaa henkisesti aikuiseks 14v, ja jotkut 16v..sen mukaan sua sit kohdellaanki aikuisten osalta. eli huomasin et syy oliki ollu mussa. mut mä en häpee sitä et olin nuorempana sellanen kapinoiva tai jotai, koska tiiän et lähes kaikilla on se jossai vaihees murrosikää. mut sä tuut sen joskus ymmärtää, et vanhemmat käyttäytyy "sun mukaan". sitä on vaikee just tos vaihees tajuta mut myöhemmin sitä ihmettelee miks olinki niin typerä. mut se on normaalia :)älä huoli.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      83
      6004
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2546
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2043
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1805
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1321
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1259
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe