Haluaisin shamaanin oppilaaksi

WingstoFly

Hei! Minua kiinnostaisi päästä jonkun kokeneen shamaanin oppilaaksi, kuuntelemaan ja ottamaan vastaan viisauden sanoja elämästä, luonnosta ja maailmankaikkeudesta. Olen rajatiedosta kiinnostunut- ja kokenut nuori ihminen pk-seudulta.

13

280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Shamaani Jorma

      Jos olet hyvän näköinen ja rikas niin pääset oppilaakseni.

    • 14 + 11

      Ota yhteyttä pappiin. Papit jos ketkä ovat henkimaailman asiantuntijoita ja suurimmat viisauden sanat elämästä, luonnosta ja maailmankaikkeudesta löytyvät Raamatusta. Aloita vaikka lukemalla Viisauden kirja: http://www.finbible.fi/Apkryfk/38sal_viis.htm

    • pelastettu1

      Kaikki mystiikka,samanismi,meditaatio,ym ym ovat PIMEYTTÄ, joka vie ihmisen lopulta tuhoon.
      Edellinen kirjoittaja antoi jo vähän osviittaa, mistä elämä löytyy,jota sinäkin vielä etsit. Toivon, että löydät Elämän ja sen Antajan! Ja se löytyy Raamatusta!LUE!

    • Luontohenki

      Miten luonto voi olla pimeyttä? Shamaanit ovat perineet viisautensa suoraan äiti Maaltamme. Te uskovaiset näette pimeyttä ja tuhoa kaikessa paitsi raamatussanne. Olisiko aika katsoa ympärillenne? Ei tämä maailma ole niin pelottava ja ankea paikka. Ottakaa iisimmin!

      • Pohjoisentähtityttö

        Aivan! Kerrankin joku ap jolla on oikeasti sitä järkeä päässä! Matkaa Lappiin, siellä oppii vaikka mitä kuuntelemalla :)! Nimimerkillä kokemusta on vaikkei ollutkaan tarkoitus lähteä jonkun oppilaaksi mutta voihan sen niinkin ajatella nyt jälkeenpäin.


    • Helel.

      Jos menet shamaanin oppiin niin kohta tanssit jo pirun polkkaa kohti helvettiä,sano.

    • okkigaam

      Kun oppilas on valmis, on opettajakin lähellä.
      Luota siihen, kun on aika....
      maagikko

    • jassosss

      Myöhempien Aikojen Jeesuksen Kristuksen Kirkossa saat oppia ja valoa. Ja pääset vääristä hengistä. Tutki mormonioppi. Paljon jännempi vielä kun noi. Ja hyvä.

    • sgfasfagsfagsf

      Kaksi vinkkiä annan:
      1. shamanismin perusjalka makaa maassa. Opettele tuntemaan kehossasi maan kauneus, maan vakavuus, maan pehmeys ja maan voima. Säännölliset lenkit luonnonhelmassa voit aloittaa.
      2. opettaja tulee kun oppilas on valmis.

    • heluna.

      Jeesus tulee,oletko valmis?

    • änimöl

      Jesus saves!!!!!!!!!!!!!.......... at wall mart. Oikeastiko... En keltään ole pyytäny rahaa mutta joku pieni kolikko voisi olla paikallaan sillä olet minulle tuntematon henkilö. Olen shamaani, minusta ei näin nuorella iällä uskoisi, mutta voin opettaa paljon ja auttaa sinua löytämään asioiden kokonaisuuden ja esanssin. Jos siis jaksat kuunnella, sillä on paljon asiahaaroja jotka vievät sivupoluille. Mutta ihan oman mielesi mukaan jos sessio on ollut antoisa voit heittää lanttia. Ehkä sinulla saattaisi olla jotain minullekin opetettavaa, who knows... Vain tee uusi topikki jonnekin ja kirjoita siihen avainsana änimöl, niin löydän sen niin voidaan keskustella tarkemmin.

    • 1+2+1+2+4

      Yhden shamaani-noidan tunnen, hänellä on mahdollisesti todettu skitsofrenian oireita, mutta ei se näytä tahtia haittaavan, päinvastoin. Sosiaalinen elämä on vilkasta kun milloin mitkäkin maahiset ja henget käyvät visiiteillä.

      • änimöl

        Skitsofrenia on vain diagnoosi... Tuo mielentila on ollut olemassa niin kauan kuin ihminenkin... Shamaanius ja noituus ovat valitettavasti kirottuja asioita. Totuus on raaka ja sitä eivät monet ihmiset hyväksy.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      102
      7315
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      36
      2792
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2366
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      107
      2076
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      16
      1775
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1545
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1407
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1381
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1343
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1324
    Aihe