Haluaisin shamaanin oppilaaksi

WingstoFly

Hei! Minua kiinnostaisi päästä jonkun kokeneen shamaanin oppilaaksi, kuuntelemaan ja ottamaan vastaan viisauden sanoja elämästä, luonnosta ja maailmankaikkeudesta. Olen rajatiedosta kiinnostunut- ja kokenut nuori ihminen pk-seudulta.

13

331

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Shamaani Jorma

Jos olet hyvän näköinen ja rikas niin pääset oppilaakseni.

• 14 + 11

Ota yhteyttä pappiin. Papit jos ketkä ovat henkimaailman asiantuntijoita ja suurimmat viisauden sanat elämästä, luonnosta ja maailmankaikkeudesta löytyvät Raamatusta. Aloita vaikka lukemalla Viisauden kirja: http://www.finbible.fi/Apkryfk/38sal_viis.htm

• pelastettu1

Kaikki mystiikka,samanismi,meditaatio,ym ym ovat PIMEYTTÄ, joka vie ihmisen lopulta tuhoon.
      Edellinen kirjoittaja antoi jo vähän osviittaa, mistä elämä löytyy,jota sinäkin vielä etsit. Toivon, että löydät Elämän ja sen Antajan! Ja se löytyy Raamatusta!LUE!

• Luontohenki

Miten luonto voi olla pimeyttä? Shamaanit ovat perineet viisautensa suoraan äiti Maaltamme. Te uskovaiset näette pimeyttä ja tuhoa kaikessa paitsi raamatussanne. Olisiko aika katsoa ympärillenne? Ei tämä maailma ole niin pelottava ja ankea paikka. Ottakaa iisimmin!

• Pohjoisentähtityttö

Aivan! Kerrankin joku ap jolla on oikeasti sitä järkeä päässä! Matkaa Lappiin, siellä oppii vaikka mitä kuuntelemalla :)! Nimimerkillä kokemusta on vaikkei ollutkaan tarkoitus lähteä jonkun oppilaaksi mutta voihan sen niinkin ajatella nyt jälkeenpäin.

• Helel.

Jos menet shamaanin oppiin niin kohta tanssit jo pirun polkkaa kohti helvettiä,sano.

• okkigaam

Kun oppilas on valmis, on opettajakin lähellä.
      Luota siihen, kun on aika....
      maagikko

• jassosss

Myöhempien Aikojen Jeesuksen Kristuksen Kirkossa saat oppia ja valoa. Ja pääset vääristä hengistä. Tutki mormonioppi. Paljon jännempi vielä kun noi. Ja hyvä.

• sgfasfagsfagsf

Kaksi vinkkiä annan:
      1. shamanismin perusjalka makaa maassa. Opettele tuntemaan kehossasi maan kauneus, maan vakavuus, maan pehmeys ja maan voima. Säännölliset lenkit luonnonhelmassa voit aloittaa.
      2. opettaja tulee kun oppilas on valmis.

• heluna.

Jeesus tulee,oletko valmis?

• änimöl

Jesus saves!!!!!!!!!!!!!.......... at wall mart. Oikeastiko... En keltään ole pyytäny rahaa mutta joku pieni kolikko voisi olla paikallaan sillä olet minulle tuntematon henkilö. Olen shamaani, minusta ei näin nuorella iällä uskoisi, mutta voin opettaa paljon ja auttaa sinua löytämään asioiden kokonaisuuden ja esanssin. Jos siis jaksat kuunnella, sillä on paljon asiahaaroja jotka vievät sivupoluille. Mutta ihan oman mielesi mukaan jos sessio on ollut antoisa voit heittää lanttia. Ehkä sinulla saattaisi olla jotain minullekin opetettavaa, who knows... Vain tee uusi topikki jonnekin ja kirjoita siihen avainsana änimöl, niin löydän sen niin voidaan keskustella tarkemmin.

• 1+2+1+2+4

Yhden shamaani-noidan tunnen, hänellä on mahdollisesti todettu skitsofrenian oireita, mutta ei se näytä tahtia haittaavan, päinvastoin. Sosiaalinen elämä on vilkasta kun milloin mitkäkin maahiset ja henget käyvät visiiteillä.

• änimöl

Skitsofrenia on vain diagnoosi... Tuo mielentila on ollut olemassa niin kauan kuin ihminenkin... Shamaanius ja noituus ovat valitettavasti kirottuja asioita. Totuus on raaka ja sitä eivät monet ihmiset hyväksy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5925
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4037
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2976
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2034
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1994
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1775
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1763
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1559
    Aihe