Buddha oli avaruusolento

Ettäs tiedätte

Kyllä, luit aivan oikein, Buddha todellakin oli avaruusolento Siriuksesta. Hän saapui tänne maan päälle suorittamaan tehtäväänsä.

Nyt kai mietit että "kuinka joku pystyy väittämään jotain tuollaista?!"
Minä vain satun tietämään asian 100% varmaksi faktaksi, sillä olen kaunis.

15

175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos kerta niin nettiin kirjotat niin varmasti pitää paikkaansa

      • Miksi se on niin

        vaikea uskoa että olen kaunis?


      • Miksi se on niin kirjoitti:

        vaikea uskoa että olen kaunis?

        Jospa muut huomaavat sen kirjoitustyylistäsi. Oletko epävarma kauneudestasi?


    • totta kai

      Luonnollisesti Buddha oli avaruusolento. Me kaikki olemme tietysti avaruusolentoja. Asumme avaruudessa tavallista keskikokoista tähteä kiertävällä planeetalla. Kehomme ja asuinplaneettamme ovat syntyneet tähtien sisuksissa muokkaantuneista atomeista, olemme siis myös tähtiainesta.

      Usein tulee tahmaannuttua niin täydellisesti arkitouhuihin, että avaruusluonteemme unohtuu kokonaan. Tällaista sivuseikkoihin tahmaantumista eli takertumista Buddha ei suositellut.

      • Väitätkö että

        olemme kaikki muutkin Siriuslaisia?


      • no ...
        Väitätkö että kirjoitti:

        olemme kaikki muutkin Siriuslaisia?

        Buddha ei ainakaan suositellut kolmiulotteisen paikkakoordinaatiston yksittäisiin tai muutamiin pisteisiin takertumista (tän foorumin otsikko on buddhalaisuus).

        Katsele tätä aikasi kuluksi: http://www.youtube.com/watch?v=MH5w_HFaKz0


    • 27

      Et sitten jaksanut kirjoittaa pidempää trollia.

      • Mikä on trolli?

        Siis mitä ihmeen peikkoa? Miksi kaikki puhuvat internetissä jostain trollista? Trollihan on peikko? Miten peikot liittyvät asiaan?

        Et sitten jaksanut kirjoittaa lyhyempää goblinia? Miksi enää ei puhuta suomea?


      • Mikä on trolli? kirjoitti:

        Siis mitä ihmeen peikkoa? Miksi kaikki puhuvat internetissä jostain trollista? Trollihan on peikko? Miten peikot liittyvät asiaan?

        Et sitten jaksanut kirjoittaa lyhyempää goblinia? Miksi enää ei puhuta suomea?

        Trolli voi tarkoittaa seuraavia asioita:

        trolli, nettislangissa henkilö tai keskusteluviesti, jonka tarkoituksena on provosoida ja häiritä muita keskustelijoita
        Trolli, saksalainen makeisyhtiö
        peikko (engl. troll), taruissa ja fantasiakirjallisuudessa esiintyvä satuhahmo
        noita tai erityisesti pääsiäisnoita eli trulli.
        Troll (Peikko), Warcraft-sarjassa esiintyvä rotu
        Puhekieleen on täsmentynyt suomen kielessä sana "trolli" peikoksi ja sana "trulli" noidaksi, pääasiallisesti pääsiäisnoidaksi.


      • Nyt ymmärrän
        jompeh kirjoitti:

        Trolli voi tarkoittaa seuraavia asioita:

        trolli, nettislangissa henkilö tai keskusteluviesti, jonka tarkoituksena on provosoida ja häiritä muita keskustelijoita
        Trolli, saksalainen makeisyhtiö
        peikko (engl. troll), taruissa ja fantasiakirjallisuudessa esiintyvä satuhahmo
        noita tai erityisesti pääsiäisnoita eli trulli.
        Troll (Peikko), Warcraft-sarjassa esiintyvä rotu
        Puhekieleen on täsmentynyt suomen kielessä sana "trolli" peikoksi ja sana "trulli" noidaksi, pääasiallisesti pääsiäisnoidaksi.

        mutta vakuutan että en ole peikko, enkä edes noita. Kauneuteni on täysin luonnollista, enkä tarvitse sen ylläpitämiseen loitsuja.

        Kissa minulla kyllä on, ei tosin ole pikimusta niinkuin noidilla. Luudan omistin mutta se meni poikki kun harjasin liian kovaa.

        Meikäläinen harjaili kaikessa rauhassa ja yhtäkkiä kuulu että *raks!* ja olin ihan sillai että "oh my god, im so strong!" :o 8O


      • Jooooooooooooooooooå
        Nyt ymmärrän kirjoitti:

        mutta vakuutan että en ole peikko, enkä edes noita. Kauneuteni on täysin luonnollista, enkä tarvitse sen ylläpitämiseen loitsuja.

        Kissa minulla kyllä on, ei tosin ole pikimusta niinkuin noidilla. Luudan omistin mutta se meni poikki kun harjasin liian kovaa.

        Meikäläinen harjaili kaikessa rauhassa ja yhtäkkiä kuulu että *raks!* ja olin ihan sillai että "oh my god, im so strong!" :o 8O

        Eli olet toisinsanoen vain sekaisin. :)


    • SuvaitsevaistaSakkia

      Maapallolla on kyllä buddhia ihan omasta takaa.

    • Tiedätte ettäs

      Avaruusolento oli Buddha Siriuksesta todellakin. Maa saapui hänelle suorittamaan tehtäväänsä. Kai nyt mietit kuinka väittäisit tuollaista? Kaunis tietää 100% faktan vamaksi.

      • Kauruma

        Jokainen saa kyl uskoo mihin haluu. Mä olen niin ruma että alan olla kaunis itekki. Tai jotai sinne päin höpölpöö


      • Tiedä et
        Kauruma kirjoitti:

        Jokainen saa kyl uskoo mihin haluu. Mä olen niin ruma että alan olla kaunis itekki. Tai jotai sinne päin höpölpöö

        Avaruus oli buddhaolento. Sirius-maa kaunistaa rumankin. Faktaksi väitän 100%.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3417
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      155
      2057
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      200
      1722
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1633
    5. 80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      267
      1010
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      125
      959
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      919
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      875
    Aihe