Kesäsijainen on terveysriski
Ystäväni meni hoidattamaan uusiutunutta poskiontelontulehdustaan terveyskeskukseen, jossa on tavallisesti ammattitaitoinen palvelu. Kesälomien vuoksi hän joutuikin nuorelle kesälomasijaiselle, joka epäili hänen vain yrittävän huijata saikkua. Nuori sijainen ei kirjoittanut päivän pidempää sairaslomaa, ei antanut antibioottikuuria eikä ultrannut kipukohtaa. Sen sijaan ystäni patistettiin röntgenkuviin( joista tulehdus ei edes näy) ja hänelle annettiin buranaresepti.
Onneksi ystäväni älysi soittaa yksityiselle , joka osasi ultrata , löysi tulehduksen , määräsi siihen antibiootit ja kirjoitti kolmen päivän sairasloman. Tämä kokenut vanhempi lääkäri myös varoitti, että hoitamaton tulehdus yhdistettynä fyysiseen rasitukseen ( ystävälläni on fyysisesti hyvin raskas työ) olisi voinut johtaa sydänlihaksen tulehtumiseen.
Kiitos sinä kokenut ystävällinen lääkäri. Sait juuri kolme uutta asiakasta ainakin terveyskeskuksemme kesälomien ajaksi.
Kesäsijainen on terveysriski
Lomavaara
2
217
Vastaukset
- leikkuri
Hyvä lääkärivitsi, hah haa
Tuo jos oli "lääkärivitsi" niin minä en ole potilas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167180- 1992567
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1062026En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761548Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911089- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46969- 78870
- 45739
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7728