Moi, aloitan nyt syksyllä ammattikorkean. Sydämeni kovasti halajaisi reissaamaan maailmalle ja vaikka mitä toteutettavia haaveita löytyy. Tuumin sitä, että kuinka yleistä on pitää välivuosi vielä ammattikorkeakoulun jälkeen? Onko siinä järkeä?
Itse lähden nyt suoraan lukiosta ammattikorkeakouluun ilman taukoja, tosin yksi vuosi meni "hukkaan" kun menin ensin ammattikouluun jonka jälkeen vasta lukioon.
Ajatus olisikin siis pitää muutaman vuoden päästä ammattikorkeakoulun jälkeen sellainen välivuosi että ehtii reissata ympäri maailmaa...
Kellään kokemuksia tai mielipiteitä tästä?
Välivuosi AMK:n jälkeen?
reissumies123
4
280
Vastaukset
- asgdsfd
Lähde matkaan, hyvin ehtii opiskella. itse aloitin vasta 24v opiskelut ja ollut iloinen saaduista kokemuksista, opiskelut sujunut myös.
- dsgwetrssfg
Töitä ei tipu tuollaisille vetelyksille.
Joten kehoitan miettimään.- hmmhmmhmm
Mikä tekee aloittajasta vetelyksen?
- 7+14
Jos raahtilanne antaa myöden niin mikset lätisi ulkomaille? Matkustelu avartaa aina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694919KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923850- 1903647
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783299Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502979- 252004
- 241971
- 1871857
- 301706
HULLU MERSU KUSKI LIIKKEELLÄ
Onko kukkaan pannu merkille shamppanjan väristä w211 mersua josta puuttuu taka puskuri, ajelee hirveitä nopeuksia keskus981406