Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Painostava olo

eräs meistä.

ukonilmaa pitää yllä.Rävättäisi kunnolla niin olisi tämä nihkeä olo pois

31

271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • makiter

      Saisi jo mennä muualle

    • muija 1

      Hellettä lupasivat tälle viikolle.

      • annele--

        voiko salama iskeä kaupungissa kerrostaloon ihan oikeasti? yöllä pelottaa vähän


    • eräs meistä.

      Ei yleensä voi.Omakotitaloihin iskee ennemmin

      • annele--

        nii eikös kerrostaloissa ainakin ole ukkosenjohdattimet, niin olen ajatellut.


    • eräs meistä.

      Taitaa olla melkein kaikissa kerrostaloissa

    • Salama sentään...

      Kyllä voi!
      Ystävälläni salama löi kerrostalon ikkunasta sisään rikkoen puhelimen.

    • nhvjjgjj

      Samoin voi tietsikkaan iskeä

    • eräs meistä.

      Onneksi ukonilma häipyy pikkuhiljaa kauemmaksi

    • eräs meistä.

      Väärin arvattu.Olin mustikoita ja metsämansikoita poimimassa,ja pusero oli läpi märkä.Onneksi jotain sain sentään kerättyä.

    • Aurinkoiset terveiset täältä kaukaa, lähdimme perjantaina ja perillä olimme lauantaina vasta illalla.
      Olemme käyneet läpi lähialueen, ja yksi mikä oli suuri näky oli kristuspatsas, nuorimmainen tokaisi suureen ääneen, äiti onko tuo oikea Jeesus tuolla? Ehkä lähdemme tällä lähiaikoina katsomaan sitä Jeesusta lähempää:-)
      Täällä voi tulla hurjia ukkosia, ja silloin on parempi mennä sisätilohin.
      Nyt on lämpötila 23 astetta, jätin läppärini suomeen, koska se olisi vienyt tilaa käsimatkatavaroissa.
      Kirjoitan tätä viestiä ns. nettikahvilasta, tarkoitus on hankkia pian minulle oma kone.
      Voikaa hyvin siellä, olette suuri linkki myös kotimaahan kun googlatin suomi24, ja näin sivut tuli kotoinen olo, joka on hassuakin.

      Onneksi tässä on ne ä ja ö kirjaimet.

    • eräs meistä-

      Hyviä lomapäiviä teilleOn hienoa nähdä uusia paikkoja ja nauttia kiireettömyydestä.

      • Emme ole lomilla, me asumme nyt täällä toistaiseksi ainakin kesään saakka.

        Onhan tämä outo maa, aikaa menee kun totuttelen.

        Ensiviikolla lapset aloittaa koulunsa, menevät kansainväliseen kouluun.

        Meillä on kuukauden ajan apulainen päivisin, aivan ihana on hän.

        Miehellä on täällä lyhyemmät työpäivät:) siis vain 7 tuntia päivässä, ja se on liukuvaakin, on hänellä aikaa olla perheen kanssa.
        Sen verran voin sanoa, että Nokian alasmeno liittyy tähän päätökseen, että mies otti vastaan tämän hankkeen täällä.
        Kotimme pysyy paikoillaan siellä, tulemme jouluna kotiin lomille.

        Lämpö tänään 21c


      • claudia.c kirjoitti:

        Emme ole lomilla, me asumme nyt täällä toistaiseksi ainakin kesään saakka.

        Onhan tämä outo maa, aikaa menee kun totuttelen.

        Ensiviikolla lapset aloittaa koulunsa, menevät kansainväliseen kouluun.

        Meillä on kuukauden ajan apulainen päivisin, aivan ihana on hän.

        Miehellä on täällä lyhyemmät työpäivät:) siis vain 7 tuntia päivässä, ja se on liukuvaakin, on hänellä aikaa olla perheen kanssa.
        Sen verran voin sanoa, että Nokian alasmeno liittyy tähän päätökseen, että mies otti vastaan tämän hankkeen täällä.
        Kotimme pysyy paikoillaan siellä, tulemme jouluna kotiin lomille.

        Lämpö tänään 21c

        Ai, niin sain tänään oman läppärin, ostimme käytetyn ja hyvin toimii:)

        Mä tulen aina välillä piipahtamaan täällä nyt.


      • xxxxxx--
        claudia.c kirjoitti:

        Ai, niin sain tänään oman läppärin, ostimme käytetyn ja hyvin toimii:)

        Mä tulen aina välillä piipahtamaan täällä nyt.

        Kiva kuulla sinusta, ja että on mennyt hyvin. Kirjoita vaan kuulumisia, täällä luetaan mielenkiinnolla.


    • gfhhfhhhhhhhhhhhhhhh

      Kirjoittajia tosiaan kaivataan.Kesäisin yleensä hiljenee kirjoitukset.Tietty osa on lomalla ja kuka missäkin.

    • -ra

      Täällä pääkaupunki seudulla ilma on raskasta,kuin olisi ukonilmaa.Tulisikin kova jyrinä niin olisi helpompi olla.Uinti on ainoa mikä helpottaa oloa.

    • tuulettimen vierestä

      Mene Ira herrajumala uimaan äläkä roiku täällä! sulla on meri lähellä, toisin kuin esim. mulla. kun ei ole autoa ei pääse mihinkään rannallekaan. juu ei täällä kulje bussitkaan, ne on pääkaupunkiseudun herkkuja nekin

    • -ra

      Minullakin on matkaa puolentoista tunnin verran,yhteen suuntaan,kuumassa bussissa istuessa takasinpäin on jo yhtä hiki kuin työpäivän jälkeen.Muuten menisinkin sinne meren äärelle joka päivä.

    • -ra

      Ps. tarvitsee mennä ensin keskustaan ja sieltä kävellä Kampintorille,ja toisella bussilla pääsee aika lähelle merta.

    • mummeli 63v.

      Minä pyöräilen uimaan,ei täällä Hesassakaan ole pakko käyttää bussia.Pyörällä pääsee omaa tahtia - ja reittejä.

    • eräs syöppis-09

      Samoin,pyöräily on kaikinpuolin mukavampaa kuin kuumassa bussissa istuminen,suosittelen.

    • -ra

      Vähän liian pitkä matka Kannelmäestä Lauttasaareen.

      • pyöräilijä.

        Täältä Kannelmäestä on Lauttasaareen matkaa noin 16km,kyllä sen jaksaa pyöräillä ihan hyvin,ei matka ei mikään.


    • kunto kasvaa,

      Ajan kanssa...:-))
      Pyöräilen usein 30-40km.suunta,välillä lepoa.Juomaa ja evästä mukaan,matka taittuu joutuisasti.

    • -ra

      En tykkää pyöräillä keskustassa ja liikenteen seassa,pakokaasuja haistelemassa.Ennemmin menen pyöräilemään Keskuspuistoon jossa vielä saa haistella raikasta ilmaa.Tyttärelleni Pasilaan pyöräilen tai kävelen eikä matka tunnu missään,mutta liikenteen joukossa en halua pyöräillä.Keskuspuistssa saa ihailla kaunista luontoa ja kuunnella lintujen laulua on se vähän erilaista kun autojen jatkuva mölinä.

    • naapuri.

      Milloin viimeksi pyöräilit,-ra?

      • -ra

        En usko sinun olevan naapurini,sillä silloin tietäisit jotta olen harvoin kotona ehkä yhden päivän viikosta,niin elämääni on mahdotonta seurata kun et tiedä missä milloinkin olen.,Joskus olen 5 päivää kotona mutta silloinkin lähdemme jo aamusta pois kotoa ja saavumme illalla myöhempää toivoen jotta häiritsijät jo olisivat nukkumassa.


    • -ra

      Lauantaina aamulla jo varhain ennenkuin muut lähtevät liikenteeseen.Nautin yksinäisyydestä.

    • -ra

      Mikäli haluan nauttia hiljaisuudesta lähden jo klo 4 tai klo 5 silloin ei montaakaan ihmistä ole liikenteessä.Ruuhkaaikaan minua ei saisi milloinkaan ulos.Inhoan kaupassa pitkiä jonoja,mielummin menen jo klo 7 kauppaan niin saan rauhassa ostaa ostokseni.

    • makaa kuten petaa

      -ran marinat ja tarinat jatkuu vaan.....muutoksia omaan elämäänsä vois tehdä hyvää:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe