Paljon sidessä turkkilainen kylpylä? mitä hintaan kuuluu? entä hiusten leikkaus kampaamossa?
kylpylä, kampaamo: paljon maksaa?
9
512
Vastaukset
- ((:
Kylpylän hinta riippuu ihan mihin menee ja mitä kaikkea siihen haluaa. Hiustenleikkaus oli muistaakseni ainakin jossain 5-10e.
- taiga 4
Esimerkkejä kaipailinkin..... mitä ja millä hinnalla. ja vaikka että mistä. osais vähän varautua kun pohtii matkabudjettia.
- ((:
taiga 4 kirjoitti:
Esimerkkejä kaipailinkin..... mitä ja millä hinnalla. ja vaikka että mistä. osais vähän varautua kun pohtii matkabudjettia.
Meidän hotellissa (Sunlight Garden) oli oma pieni hamam, jossa sai pesun turkkilaisessa saunassa, kasvonaamion ja öljyhieronnan muistaakseni 25 eurolla. Lisäksi oli paljon muita vaihtoehtoja, jos haluaa jotain lisäjuttuja. Isommassa hamamissa samanlainen pesu, höyrysauna, suolasauna, suomalainen sauna ja hieronta olivat 23e. Lisämaksusta saa monenlaista hierontaa, kasvonaamioita ym. Tässä isommassa hamamissa tosin oli hieronta hyvin pikainen. Eli tälläsen "perussetin" hinnat on yleensä jotain 20-30e.
- Tuulitukka
Onko kokemuksia Turkkilaisesta kampaamosta ja miten leikkaus ja raidat onnistuu
- Kokemusta on
Kyllä täältä ihan taitavia kampaajia löytyy siinä missä Suomessakin ja palvelu on todella hyvää. Itselläni leikkaus, värjäys ja raidat maksoivat 150 liiraa tässä pari viikkoa sitten. Jos on tarkan markan lomailija, kannattaa hintoja kysellä eri kampaamoista. Monissa kampaamoissa on myös mahdollisuus käsi- ja jalkahoitoon, joita suosittelen, koska Suomeen verrattuna ne ovat todella edullisia.
- Halpaa kun mikä
Alanyassa heinäkuussa oli pedikyyri 5€ ja fish spa kahdelta 35 liiraa yhteensä 20min. ei paha jos vertaa Suomen hintoihin ja samalla miehen tukaleikkuu 15 liiraa.
- No fish spa
Fish Spa ja hepatiitti leviää!
- Hamam ja kampaamo
Pitkien hiusten leikkaus maksoi minulla kampaamossa 10 e ja kylpyläpaketti hamamissa 25 e . Siihen sisältyi höyrysauna, vartalon kuorinta ja vaahtopesu, kasvonaamio ja öljyhieronta, ja tämä kesti kaikkiaan 1,5 h.
Mitä olette tykänneet hamamista? Suositteletteko?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904