Kerran lääkärissä

Haave

Olin jo kauan siirtänyt lääkäriin menoa, koska pelkäsin kai että patti rinnassa osoittautuukin pahanlaatuiseksi. No, sain vihdoin varattua ajan lääkäriin.
Oli helteinen heinäkuun päivä ja menin vastaanotolle ohuessa kesämekossa ja korkokengissä.
Lääkärini olikin mukava kesäsijainen, vähän vanhempi herrasmies.

"Mikäs neidin toi tänne"? hän aloitti.

" No, tutkitaanpas ne rinnat, niin katsotaan tarvitaanko jatkotutkimuksia. Käy tuohon selinmakkuulle ja riisu yläosa paljaaksi."

Apua, mikä yläosa ajattelin, koska olin pelkässä kesämekossa ja sen alla ei ollut mitään! Lääkäri kääntyi selin minuun ja pesi käsiä. Nolona riisuin itseni ilkosilleen ja kävin tutkimuspöydälle makuulle.
Huoneessa oli sen verran viileää, että nännit sijotti kattoa kohti. Olin paria päivää aikaisemmin ajellut myös alakerran siloseksi, joten oli todella alaston olo.

Lääkäri kääntyi minuun päin ja katse kertoi enemmän ku tuhat sanaa. Mies seisoi hetken paikallaan ja katsoi minua päästä varpaisiin. Lääkäritakin alla ohuissa kesähousuissa oli havaittavissa pientä eloa.

" Jaahas. Aloitetaanpa sitten" myhäili tohtori. " Pistä kädet pään taakse ja ole ihan rentoa". Lääkäri puristeli, hieroi ja paineli rintojani. Nännit kasvoi yhä isommiksi. Kuin vahingossa sormi hipaisin niitä.

" Hyvältä näyttää. Tarkisttaan samalla munasarjat ja kohtu. "

Tunsin, kuinka kostunut olin jo rintojen painelusta. Klitoriskin taisi olla yhtä kiihottunut kuin nännit. Liukastetta tuskin tarvittaisiin. Ja sen taisi huomata lääkärikin.

" Jalat siihen noin ja sitten oikein leveällä, nooooin, hmmmm" lääkäri mutisin jalkopäässä. Silmissä kiimankiilto kun hän katsoi ajeltua alapäätä. " Laitan nyt 2 sormea sisään ja tunnustelen vatsan päältä kohdun ja munasarjan"

" Jooo" huokaisin ja purin huulta. Ai että se tuntui hyvältä. Älä vaan lopeta! ajattelin mielessä.
En voinut sille mitään:lantioni alkoi liikkua edestakaisin. Suustani pääsi pieniä voihkaisuja. Mies ymmärsi asian. Hän piti sormia sisässäni, peukaloa klitoristani vastan ja sain jatkaa keinutusta. Pidin pöydän reunoista kiinni, ja voihkin koko ajan kovempaa. Aah, oih mä tuun pian! Tulin ihan hulluksi. Pian, pian, Nyyt! Aaaaah!!

Nousin nolona pöydältä. Näin lääkärin housuissa pienen märän läntin.

" Kaikki kunnossa, saat lähteä" lääkäri hymyili.

4

8244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • klinikka naiselle

      Sinun kanssa haluan uusia tutkimuksen, lääkärileikkejä yksityis asunnon vastaanotto.

    • vaitiolo

      Lääkäri klinikka, kaikki tutkimukset tutkimuspöydällä luottamus.

    • Lääkärissä

      Olin kesätöissä, kesken päivää jouduin lähtemään lääkäriin. En muistanut kun jalassani oli naisen antamat ohkaset sringit. Vanhemman nailääkärin ilme oli hymyilevä kun naki nuorella miehellä läpinäkyvät alkkarit, rupes väkisinkin seisoo kun tuijotti haarojani. Tutkimus pöydällä kuunteli alavatsaani ja käski ottaa sringitkin pos ja levittää jalkani, työnsi sormensa takapuoleen. Piti toisella kädellä kiveksistä ja munasta kiinni puristaen, kun kauan tutki niin laukesin mahan päälleni. Sano ettei haittaa ja pyyhki vain spermat mahasta ja munasta. Anto toisen ajan että en olisi niin jännittynyt. Mielellään kävin joskus usekin vaikka en ollut aina kipeä.

    • Monta sormea.

      Olen käynyt ykityis vastaan otolla jo nuorena. Se vaan on kun vanhempi mies tutkii niin kiihottavaa. Nykyään kun menen valittamaan vatsa kipuja niin käskee riisuu. Mulla ei ole kun mekko päällä ja menen alasti makaamaan märkänä mitä tulee. kun tutkii jalkojen välistä saan orkkuja ja huomaa sen aina. Välillä pyydän tutkimaan kunnolla.Siihen on jäänyt koukuun.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1767
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      72
      1591
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1283
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1121
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      755
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      737
    8. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      718
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      715
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    Aihe