Hieroja.

Gertrude.

En ollut ennen ollut naisen kanssa, mutta pidin naistenvälisen ajatuksesta. Osa fantasioistanikin koski naisia.
Istuin taukohuoneessa ja silmäilin seuraavan asiakkaan nimeä listalta. Sain olla yksin, koska edellinen asiakkaani lähti aikaisemmin, ilmeisesti jonkun kokouksen takia, ja työtovereillani oli kullakin asiakkaansa. Hieroin ihmisiä ammatikseni; eihän siitä erityisen hyvää palkkaa saanut, mutta pidin siitä. Seuraava hierontaa kaipaava, listan mukaan Tanja Vartiainen, saapuisi hetkenä minä hyvänsä.
Rentouduin, suljin silmäni ja laskin hitaasti sadasta alaspäin. Mieleni oli kuitenkin rauhaton ja häiritsi minua varsin kiihottavilla ajatuksilla. Käteni hakeutui farkkujen peittämällä pillulleni ja hieroi kevyesti. Koputus ovella sai minut kuitenkin virkoamaan täysin, ponnahdin pystyyn juuri kun vastaanottoapulaisemme Heli asteli sisään. Hymyillen hän ilmoitti asiakkaani saapuneen ja odottavan minua hierontahuoneessa 4. Tavallisesti kussakin huoneessa oli ainakin kaksi asiakasta kerralla, mutta viime aikoina oli ollut hiljaista joten melkein jokaiselle riitti yksityinen huone.
Kiitin Heliä ja lähdin kävelemään kohti huonetta numero neljä.
Ovessa oli noin kymmenen sentin mittainen musta nelonen. Avasin oven ja astelin sisään. Huoneessa odotti noin 175-senttinen hoikka brunette, arviolta ikäiseni, siinä kahdenkymmenen yhden-kahdenkymmenen kolmen. Katseeni juuttui aavistuksen pidempään kauniin pyöreisiin ja sopivan isoihin rintoihin. Omanikaan eivät kovin pienet olleet, mutta tuon naisen muodot panivat paremmaksi.
Huomasiko hän katseeni? Olin havaitsevinani pienen hymynkareen hänen huulillaan.
-Moi, mä olen Hanna, kiirehdin hymyillen kättelemään.
-Moi vaan, mä oon Tanja, Tanja esittäytyi, katsoen hymyillen silmiini.
-Juu. Sä voit vaihtaa vaatteet tuolla, tässä on sulle pyyhe, kääriydyt sitten siihen, ja alushousut saa haluttaessa pitää päällä, osoitin ovea pieneen pukuhuoneeseen ja ojensin hänelle tuolilta nappaamani vaaleanvihertävän pyyhkeen.
-Kiitos, mä tuun kohta, Tanja sanoi iloisesti, otti pyyheen ja katosi huoneesta. Vilkaisin hänen peräänsä, ja katseeni juuttui oviaukkoon, jonka hän oli unohtanut hieman raolleen. Tai ehkä hän ei unohtanutkaan...
Hymähdin ajatuksilleni ja nostin hyllyltä pullollisen hierontaöljyä. Riisuin pitkähihaisen paitani ja vilkaisin peilistä tummia farkkujani ja rintojani verhoavaa harmaata samettitoppiani.
Muistin, että en ollut laittanut rintaliivejä ja kirosin mielessäni. Entä jos tuhmat ajatukseni näkyisivät nännien nöpötyksenä kesken hieronnan?
Vilkaisin raollaan olevaa pukuhuoneen ovea. Tanja otti juuri rintaliivejään pois melkein selin minuun, ja hänen liikahtaessaan rinnat heilahtivat niin että näin vilauksen pyöreästä pallosta. Silloin hän sattui vilkaisemaan olkansa yli raosta minuun, ja katseemme kohtasivat. Hän ei näyttänyt vihaiselta, vaan hymyili ilkikurisesti ja vetäisi pyyhkeen ympärilleen. Hymyilin hieman punoittaen ja käänsin katseeni hierontaöljyyn, samalla ihmetellen miten kestäisin koko hieronnan ajan. Käteni hänen reisillään, selällään, pakaroillaan...
Pakottauduin lopettamaan ajatukseni hänen astellessaan sisään pyyhe ympärillään. Nyökkäsin hymyillen kohti hierontapöytää.
Hän katsoi minua ja hymyillessään paljasti hymykuoppansa. Hän kääntyi selin minuun, kääri pyyhkeen takapuolensa peitoksi ja kävi mahalleen pöydälle.
Aloitin hieromisen jalkapohjista ja jatkoin siitä ylemmäs.
Keskustelun alettua sujumaan juttelimme niitä näitä kuin vanhat ystävykset. Hän mainitsi joitakin vanhoja poikaystäviä, mutta ei mitään nykyisestä. Yllättäen hän hetken hiljaisuuden perästä kysyi
-Oletko sä koskaan ollu naisen kanssa?
Jäykistyin hetkeksi paikoilleni ja nopeasti jatkoin hieromista, reisien tässä vaiheessa.
-En.
-En mäkään, hän totesi. Sitten hän käänsi päätään katsoakseen minua silmiin.
-Mutta mä haluaisin kyllä.
Katsoin häntä ja olimme kumpikin hetken hiljaa, jatkoin hieromista ja hän sulki silmänsä.
Sain hullun idean ja peräännyin askeleen.
-Tanja..
-Mitä?, hän kysyi, avasi silmänsä ja katsoi minua silmiin.
-Jos sä otat ton pyyhkeen kokonaan pois, mä voin myös ottaa jotakin pois, sanoin ja hymyilin vihjailevasti hieman hermostuneena omasta rohkeudestani.
Tanja katsoi minua hetken ja hymyili.
-Sopii, hän ilmoitti virnistäen ja vetäisi toisella kädellään pyyhkeen päältään paljastaen paljaan, kiinteän perseensä.
-Sun vuoro, se jatkoi.
Hymyilin varmempana itsestäni ja riisuin farkkuni. Tanja katsoi hymyillen, kasvoista näkyi että hänenkin ajatuksensa eivät olleet kilteimpiä mahdollisia.
Laskin beiget satiiniset stringini maahan ja annoin Tanjan katsella hetken posliinivittuani, ennen kuin riisuin hitain ottein toppini päästäen isohkot tissini vapaaksi. Ahmimme toisiamme katseilla ja pian nännini näpöttivät irstaasti alasti seisoessani.
-Mun täytyy hoitaa duuni, hymyilin ja astuin takaisin hänen lähelleen. Tanja iski silmää ja sulki silmänsä nautinnollisesti hymyillen.
Nostin jalkaani ja nousin hajareisin polvilleni hänen reisiensä molemmin puolin. Istuin kevyesti lähelle persettä ja hieroin hänen alaselkäänsä, välillä persettäkin kosketellen.
Vedin pilluni kiinni hänen perseeseensä ja hieroin vittuani hänen sileää persettään vasten. Hän ynähti hiljaa allani.
Laskeuduin selän ylle, jotta kovat nännini koskettivat hänen lapaluitaan. Painoin rintani hänen selkäänsä ja liikehdin hänen päällään, etsien käsilläni hänen rintansa. Viimein pääsin koskemaan niihin herkkumeloneihin, hieroin niitä ja nostin lantiotani, sipaisin aivan märästä pillustani hieman nestettä sormilleni ja hieroin sitä nänneihini, ja kun päästin mahlasta liukkaat tissini liukumaan hänen selkäänsä pitkin samalla etsien taas hänen rintansa käsiini, Tanja päästi valittavan huokauksen.
Nuollessani hänen kaulaansa Tanja käännähti hieman, nosti minua ylemmäs ja käänti selälleen, pillu vasten minun pilluani. Suutelimme, ja hän työnsi minut kokonaan ylös ja saatuaan jalkansa vedettyään altani hän nousi seisomaan lattialle. Hän käänsi minut makaamaan pöydälle ja kierähti päälleni, nyt minä alla ja hän päällä.
Tanja aloitti varovaisesti, hän suuteli kaulaani ja siirtyi rinnoilleni. Hän kiusasi minua, nuoli ja suuteli rintojani koskematta nänneihin. Sivelin käsilläni hänen rintojaan hänen viimein käydessä imemään intohimoisesti toista nänniäni. Voihkaisin ja puristin kovakouraisemmin hänen rintaansa. Hän kävi käsiksi toiseen kivikovaan nänniini, imi, nuoli, siveli kielellään ja suuteli. Olin jo melkein tulossa, kun hän lopetti, siirtyi nuolemaan vatsaani ja sisäreisiäni. Hän suuteli karvatonta häpyäni ja siveli kevyesti häpyhuuliani. Päästin pitkän, värisevän huokauksen kun hän imaisi klitorikseni suuhunsa ja leikki kielellään sillä kuin nännilläni hetken aikaisemmin. Samalla hän työnsi sormensa sisääni, ensin yhden, sitten toisen. Voihkin mahdollisimman hiljaa ja hieroin rintojani, tunsin olevani kohta tulossa. Hän veti sormensa pillustani ja aukaisi häpyhuuliani hiukan päästäen hänen kielensä seikkailemaan sisälläni, koskettelemaan ja tunnustelemaan, samalla hieroen klittaani. Huohotin ja meinasin sanoa olevani tulossa, kun lantioni kaartui ja kiljahdin nautinnollisesti. Huohotin hänen vielä nuollessaan nesteitäni pilluni ympäriltä ja naamaltaan.
Tanja nousi päältäni ja siveli häpykukkulaani kevyesti. Nousin myös, ja määräsin hänet istumaan pöydän reunalle. Hän totteli ja minä menin laukulleni, kaivoin sieltä ihonvärisen dildon ja palasin hänen luokseen piilotellen dildoa selkäni takana. Hän avasi haarojaan ja sulki silmänsä minun aloittaessani nuolemisen hänen reisiltään, hävyltä ja siirtyessäni häpyhuulille hän ynähti. Raotin häpyhuulia ja suutelin hänen karvaista vittuaan. Hän avasi haaransa äärimmilleen, kun työnsin kieleni tutkimusmatkalle hänen pilluunsa. Hän nojasi taaksepäin ja siveli hiuksiani ynisten samalla.
Hän henkäisi kun asetin dildon hänen häpyhuuliensa väliin, työnsin sen märkään pilluun ja napsauttaessani sen päälle kiemurtelemaan hänen sisällään hän voihkaisi antaumuksella.
Katselin hetken hänen täyttä pilluaan ja nuolaisin varovasti klitorista. Imaisin sen saman tien huulteni väliin ja aloitin pehmeän imuttelun.
Tanja kiemurteli, vedin dildon pois ja jatkoin tehtävää kielelläni, hänen lantionsa kaartui ja hän laukesi naamalleni. Maistoin hänen nesteitään, imin ne kaikki. Nousin ja suutelimme intohimoisesti rinnat vastakkain.
Istuuduimme sylikkäin ja katselimme toisiamme. Rintoja, pillua, lantiota, joka niin suuressa nautinnossa kiemurteli kieleni ympärillä...
-Nyt mä oon kokeillu naistakin, Tanja kuiskasi.
-Mitäs pidit?, kysyin hiljaa ja sivelin hänen nänniään.
Tanja oli hetken hiljaa ja mutisi korvaani
-Fantastista...

Pukeuduttuamme ja viimeistä suudelmaa vaihtaessa Tanja katsoi minua ilkikurisesti hymyillen.
-Teetkö sä kotikäyntejä? Mä saatan joskus tarvita hierojaa kotiin.
Hymyilin mielissäni.
-Soita tähän numeroon, kun tarttet hierontaa, virnistin ja ojensin hänelle lappusen, johon raapustin numeroni. -Otetaan uusiksi.







Loppu antaa mahdollisuuden jatko-osaan.

12

16916

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyttö*

      ihan okei tarina:)

      • likka

        ehdottomasti lisää!!!


    • ....

      Oli muuten aika hyvä!

    • wozu

      kuules sormet näppäimistölle ja ei kun näppäilee!

    • nainen

      ihan selvästi.

    • mies

      Laukesin housuihini :D

    • Alvis

      Ihmetyksen vallassa miksi kukaan teistä ei kirjoita virallisiin julkaisuihin. Tällä lahjakkuudella joka on niin luontaista tytöille, tulisi tienata.

    • Veli

      Mistä tusit että olen mies

    • Ziira

      Olipas hyvä tarina, ..Tekisiköhän joku hieroja kotikäynnin minunkin luonani:) ?

    • lola

      Kaikki jotka osaa kirjottaa tälläsiä, kirjottakaa ihmeessä!!! Penkki märkänä luen näitä...............:):)

    • ...

      jatka ehdottomasti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe