Uskaltaako buukata Pacificin lennot hki-Milano-hongkong-Manila melko lyhyellä vaihtovälillä Honkkarissa. Vaihtoaika 1 tunti 10 min. Onko kokemuksia ??? Ja muutenkin Pacificista että China Southernista.
Pacific Gathway
8
206
Vastaukset
- Hannu62
Olen lentänyt hki-hong kong-manila, vaihtoväli 1h 10min. Toimii.
- janneSF
Pikku hoppu, mutta kyllä kerkiää kun ei jää matkalla liikaa ihmettelemään. Pacific kokemukset pelkästään hyviä, henklökunta on loistavaa, lennot ei ainakaan minulla ole olleet myöhässä ja yleinen ilmapiiri on ollut hyvä.
- Happychappytravel
Entäpä China Southern ? Onko kokemuksia Filipiinien lennoilta ?
- reppulasse
Itse käytin tänä kesänä China Southernia, ei valittamista, tosin lento oli noin puoli tuntia myöhässä Manilaan.
- petemoron
Hieno yhtiö...olin hieman heikossa kunnossa ja kone ei ollut täynnä joten kivan näköinen lentoemo antoi hierontaa ja gin toxiceja sai tappavaan tahtiin!!!
- Pinoy
Just ja sit heräsit jeep jeeep.
- filipina
Kyllä riittää juu,Honkkarin kenttä on niin selkee,useesti käyttänyt tuota samaa reittiä..viime kuussa vaihtoväli oli 45min ja hyvin kerkisi silti =)
- jeepney
menin itte saman reitin ja hyvin osasin. honkkarissa kysäsin joltain virkailijalta siinä heti kentälle tultuani vähän suuntaa ja loppu oli lasten leikkiä. lento taisi olla jopa hieman etujassa perillä. henkilökunta oli tosi ystävällistä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä742472Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721792Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461457Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2591446- 851272
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3901245Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421225Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3581197- 1281185