Uskaltaako buukata Pacificin lennot hki-Milano-hongkong-Manila melko lyhyellä vaihtovälillä Honkkarissa. Vaihtoaika 1 tunti 10 min. Onko kokemuksia ??? Ja muutenkin Pacificista että China Southernista.
Pacific Gathway
8
246
Vastaukset
- Hannu62
Olen lentänyt hki-hong kong-manila, vaihtoväli 1h 10min. Toimii.
- janneSF
Pikku hoppu, mutta kyllä kerkiää kun ei jää matkalla liikaa ihmettelemään. Pacific kokemukset pelkästään hyviä, henklökunta on loistavaa, lennot ei ainakaan minulla ole olleet myöhässä ja yleinen ilmapiiri on ollut hyvä.
- Happychappytravel
Entäpä China Southern ? Onko kokemuksia Filipiinien lennoilta ?
- reppulasse
Itse käytin tänä kesänä China Southernia, ei valittamista, tosin lento oli noin puoli tuntia myöhässä Manilaan.
- petemoron
Hieno yhtiö...olin hieman heikossa kunnossa ja kone ei ollut täynnä joten kivan näköinen lentoemo antoi hierontaa ja gin toxiceja sai tappavaan tahtiin!!!
- Pinoy
Just ja sit heräsit jeep jeeep.
- filipina
Kyllä riittää juu,Honkkarin kenttä on niin selkee,useesti käyttänyt tuota samaa reittiä..viime kuussa vaihtoväli oli 45min ja hyvin kerkisi silti =)
- jeepney
menin itte saman reitin ja hyvin osasin. honkkarissa kysäsin joltain virkailijalta siinä heti kentälle tultuani vähän suuntaa ja loppu oli lasten leikkiä. lento taisi olla jopa hieman etujassa perillä. henkilökunta oli tosi ystävällistä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli349218"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn273716Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi702314Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1072130Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on181886Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait131510Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.261337- 711217
Esko ja Martina viettävät joulua
Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen168926Millaisia odotuksia ensi vuodelle?
Itse odotan parempaa taloudellista tasapainoa ja sen aion myös saavuttaa, kun onhan se vain minusta kiinni.159853