Olen työstämässä lopputyöni koko aineistoa Excelissä, josta joskus tulevaisuudessa siirrään sitten SPSS:än analyysia varten. Nyt edessäni on ongelma, johon toivon saavani apua. Eli yritän lisätä taulukkoon lisää sarakkeita, mutta se ei onnistu "tietojen menettämisen estämiseksi". Eli tarkoittaako tämä, että taulukko on ns. maksimikoossaan? ei kyllä pitäisi vielä olla.... Mitä siis voisin tehdä?
Ongelma exceliin sarakkeiden lisäämisessä
Milla
2
281
Vastaukset
mikä versio käytössä ja millä versiolla alkuperäinen tiedosto tehty?
saattaa olla, että yrität talentaa vanhempaan versioon ja se ei tue näitä uusien versioiden muotoiluja yms.
Eli kokeiles tallentaa 2007-2010 versiona( jos nyt oletukseni sattui osumaan...)- Milla
Kiitos vastauksestasi. ASia ehtikin jo selvitä, eli versio oli todella niiiiiiin vanha, kuten meinasitkin. Uusi versio tulossa, joten homma jatkuu :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17711208
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462565- 372256
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131781Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431685Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311320Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361275Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61096Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1121014