3kk ikäiselle ja myöhempään käyttöön. Olisi hyvä, jos saisi todella pieneen kasaan ja olisivat kevyet. Meillä pieni auto. Käännettävä ratasosa plussaa muttei välttämätön. Linkkejä/merkkejä asiantuntevilta. :)
matkarattaat
4
119
Vastaukset
- ap..
Niin ja hintaluokka siinä 200€ alaspäin.
- suosittelen Britaxia
Suosittelen Britaxin agileja, ovat tosin reippaasti yli 200e, mutta Britaxin Mobilet ovat myös ihan hyvät ja halvemmat :) Noihin saa esim turvakaukalon molempiin, jos on Britaxin kaukalo..
Carenan easy rattaita en suosittele.. Kääntyvät etupyörät noissa ovat todella huonot.. Ovat muutenkin jotenkin jäykät. Sama on Gracon Mirace rattaissa.. (en ole ihan varma miten kirjoitetaan)
Meillä oli aluksi käytössä Gracon Miraget ja oli kyllä virheostos. Myöhemmin tulivat käyttöön Emmaljungan Scooterit. Niihin sai Gracon turvakaukalon napakasti paikoilleen. Itse asiassa paremminkin kuin Gracon omaan travel system kärryyn.
Työntösuuntaahan tuossa ei voi vaihtaa ja makuuasentokaan ei ole aivan suora. Pieneen tilaan kyllä menevät (mahtuvat Micran takaluukkuun helpolla vaikka takapenkki on säädetty niin perälle kuin sen vaan saa). Lisäksi tilaa kärryssä on pidemmällekin lapselle. Jos ei uutta raaski ostaa niin käytettynä saa ihan kohtuulliseen hintaan. Suosittelen tuota ratkaisua :)- dawm123
Travel kärryt voi tilata 85china.com on monia tyylejä, ja lisäksi erittäin edulliseen hintaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503864
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342801Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262468- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 281519
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238