Roskaa

bullshittiä

Miten hiivatissa on mahdollista että minulle tulee roskapostia jopa minun omasta sähköpostiosoitteesta, siis siitä samasta osoitteesta mistä olen lukemassa postiani???
Ja tiedän tasan tarkkaan etten ole lähetellyt jotain v**** finance adminstrator shittiä omasta e-mailista kenellekään saatikka itselleni.

Vaihtuu minulla sähköpostit muille palvelun tarjoajille jos ei asiaa korjata.

Onko kellään muulla ilmennyt samanlaista ongelmaa?

3

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heippa,

      Ilmeisesti joku roskapostittaja on kaapannut osoitteesi ja esittää lähettävänsä sähköpostia sinuna. Todennäköisesti hän ei ole siis päässyt sähköpostitiliisi käsiksi, mutta esiintyy omasta sähköpostistaan sinuna. Tämä on hyvin tyypillistä toimintaa roskapostittajilta.

      Filttereillä voit ohjata roskaposteja omiin kansioihinsa, jolloin ne eivät saapuvissa viesteissä. http://www.suomi24.fi/opastus/sahkoposti/ohjeet/#suotimet

      Terkuin,
      Elina
      Suomi24

      • ayla

        Huom! Joku roskapostittaja on kaapannut useita suomi24osoitteita, koska olen saanut lukuisia roskaposteja (roskaposti kansiossa) suomi24 osoitteista, myös omasta.

        Eikö suomi24 tee asialle mitään?
        Itsestäni ei ole mukavaa, jos minun nimissäni on lähetetty tuntemattomille viestejä. Viestien otsikko on englannin kielinen ja samoja juttuja on niissä muissakin osoitteissa.


    • ayla

      Sama vika täällä. Omalla sähköpostiosoitteellani lähetettynä tulee englanninkielisellä otsikolla varustettuja viestejä. Lisäksi tulee runsaasti suomi24:n osoitteella eri nimisiltä henkilöiltä samoja viestejä.
      Onko suomi24 kaapattu, vai vuotaako jostakin. Muutos mulla alkoi 23.7 ja sitten on kaikki roskapostit olleet suomi24. osoitteesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mulla on paikat märkinä

      Olen mies nyt vastaanottavaisessa tilassa.
      Ikävä
      53
      3827
    2. Taasko on ammuskeltu kaupungilla

      Mitä,mitä,mitä??? Tämä ei vetele!
      Kokkola
      61
      2324
    3. Ihmettelen sinua... En koskaan päässyt

      Selvyyteen että minkälainen olet pohjimmiltasi, mitä haluat minusta. Nyt näyttää että olet myös tosi hyvä valehtelija. E
      Ikävä
      77
      1621
    4. Nuorille miehille kasvavat nyt naisten sormet

      Nuorten miesten feminiinisyys lisääntyy myös tässä suhteessa https://yle.fi/a/74-20103869
      Maailman menoa
      143
      1488
    5. Pääministeri hillatorilla kun olis pitänyt olla...

      https://www.is.fi/politiikka/art-2000010638113.html Loppuiko puhti, osaaminen vai onko pääministerillä ylivoimainen e
      Maailman menoa
      227
      1301
    6. Suden aamukahvi

      Huomenta tähänkin päivään. 🌻😊🌞☕❤️ Today is tomorrow's yesterday 🍁
      Ikävä
      40
      1288
    7. miten kerron?

      niin eli miten kerron sen että tykkään hänestä
      Ihastuminen
      16
      1099
    8. Hei, sie, J-mies

      Hali ja pusu 🤭
      Ikävä
      30
      1054
    9. Mikä kaivatussasi kiehtoo?

      Äly vai ulkonäkö
      Ikävä
      31
      954
    10. Koira on ihmisen paras ystävä, mutta myös kallis - Oletko sinä maksanut maltaita eläinlääkärillä?

      Oletko sinä maksanut maltaita koirasi tai lemmikkisi hoidosta eläinlääkärillä? Nyt selvityksessä eläinlääkäreiden velo
      Lemmikit
      31
      934
    Aihe