Yritän ratkoa kuummeisesti n. pp -mysteereitä niinkuin http://coord.info/GC32YKP. Kaveri kertoi että niissä se pp tarkoittaa painopistettä ja se numero perässä on kunnan numero minkä painopiste lasketaan mutta miten sellainen lasketaan??? Pliis auttakaa joku!?!?!
Mysteerin ratkaisuun apuva???
6
649
Vastaukset
- Laktoositon
En tiedä näistä jutuista mittään, mutta meidän ukki on nähnyt maalla apinan!
- epätietoinen aloitte
Laktoositon se on joku kokenut konkari joka ylenkatsoo aloitelijoita. Paska harrastus kun eisaa mitään kysyä.
- muu muu
juu ei o nää mysteerit myöskään itselleni auennut .. muutamaa oon koittanu ratkasta enkä ees tiedä mistä aloittaa - itse takkuan sääksmäellä olevan g kätkön haudan kans - kun ei ollu sitä pitkää matikkaa ni ei mitään hajuu miten ratkaisen
miten jotkut voi logata ja väittää et helppo oli - Geokätköilijätärr
Sattumalta olen löytänyt kaupungilta ilmeisesti 2 mysteerikätköä (ihan vain pitämällä "silmät auki"), mutta en pysty näkemään kätkökuvausta mistään enkä näin ollen voi logata niitä. Ilmeisesti koska en ole Premium-jäsenyyttä ostanut??
- määääääää
Määkin oon tässä lähiaikoina innostunu noista mysteerikätköistä ja aika moneen selvittäny koordinaatit. Ongelma on vaan, että laskumysteerit on aika vaikeita. Esim. toi edellä mainittu, kun oon vasta 14v...
- apu on joskus tarpee
muu muu(17.8.2012) ite pähkäilin tota hauta kätköö yhen illan, kaikki vihjeet löytyy siitä tarinasta ja linkit muunnos ohjelmiin jenkkisivun puolella kätkön kohdalla... noilla pitäs saada aikaan jos et vielä oo onnistunu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305617
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus112601- 1862199
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631693Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan721486Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike321394Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141354En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.721263- 941175
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2191157